Wat betreft de luteale fase: mijn LF is ook wel eens 10 dagen geweest. En mijn eisprong is zo ontzettend duidelijk te spotten, dat er geen twijfel is wanneer ie was. Met bloedprikken, tempen, ovutesten en echo's bij elkaar is het precies vast te stellen.
Hi Dames! Ik lees wel mee af en toe maar weer een druk weekend voor de boeg! LOLA gefeliciteerd met je zwangerschap. !!!! Voor de dames die nog in afwachting zijn sterkte!
heej dame's ik zie dat er alweer een paar op roze staan....SUPER Gefeliciteerd!!! voor de Dame's op rood, heel veel succes in de volgende ronde! En dames die in afwachting zijn.......Spannend!!! we duimen! Hier gaat alles goed, geen vervelende kwaaltjes gelukkig! alleen last van gevoelige (.)(.) hahahahaha
heb net effe getes met een ovutest helaas negatief een heeeel licht streepie ach jaaah wacht gewoon af
dat klopt dus helemaal niet e.. het stomme aan zo een sites is dat ze het gemiddelde nemen en daar dan wat aanpassingetjes aan doen zodat het zogezegd voor iedereen geldt.. Als je weet dat er dames zijn met een LF van 6 dagen, dan merk je vanzelf dat dit niet klopt. Ik heb nooit een LF van 12 dagen en dat weet ik zeker door tempen. Mijn LF zit tussen de 9 en 11 dagen in.. wat wel waar is, is dat vanaf een LF 8 het problemen kan geven voor de innesteling, omdat dan de afstoot van het gele lichaam te snel start
Ik sta op rood, maar dat klopt (nog niet) wil iemand dat op donkerblauw zetten, ben nu 3-4 dagen overtijd, wachten op mn ongi... Irritant hoor, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en opnieuw beginnen. Wachten we maar verder. Gefeliciteerd roze meiden! En spannend voor sommigen zo te lezen, leuk!!
De testjes liggen klaar in de kast haha. Had nog 1 clearblue digital zonder indicator. En heb zonet doosje kv testen gehaald en een clearblue digital met indicator. Die vrouw bij de kassa keek me even aan hahaha *hoe bedoel je goed voorbereid*
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 8 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) Mukje, ronde 11, tweede kindje BAS1759, ronde 1, 3e kindje 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 7 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje (een voorzichtig roze!) Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 6 Vallie87 (waarschijnlijk rood) Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindjeZoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 8 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindjeMirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, ronde 1 , 2e kindje twitty1980, ronde 1, 3e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 6 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje xEsther, ronde 2, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Noushis, 2e kindje, ronde 1 (na curretage) Datumloos: 7 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85, ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Totaal: 95 11 zwanger, 41 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 6 negatieve test, 1 cyclus van slag __________________ Excuses Twinkle !
@ lola : zo das heel wat.. Maar ik begrijp het wel zo met je moeder.. Maar wel goed van je dat je er zo mee kan "leven" knap hoor ik zou het niet kunnen .. Nou ik ga morgen nog even testen.. misschien wacht ik tot morgenavond (meer tijd voor de hcg) maaruh weet niet of ik het volhoudt ben nogal een stuk ongeduld haha.. Vind het overigens hartstikke leuk om met iedereen te kletsen vooral ook omdat je hier openlijk over je zwangerschap kan praten, met mijn vorige zwangerschap eindigde het in een miskraam dus ben nu extra voorzichtig met vertellen.. Alleen mijn moeder en schoonzusje weten dat ik ermee bezig ben Ik hou jullie op de hoogte!
Over die korte LF fase: hier was ik ook door van slag gebracht, stel je op een site je ongi in, en dan geeft de site je je vruchtbare dagen. Tja, en in mijn geval ben ik het na een week klussen om de dag wel zat dus ik mis mijn eisprong! Ik ben erg blij dat ik met temperaturen ben begonnen, dat had ik veel eerder moeten doen maar nu ben ik er ook wat meer mee bezig. Ik dacht eerst nog: het komt wanneer het komt, en ik klus als ik zin heb. Njah, daar be ik nu vanaf gestapt.
@jeskejes: balen zeg.... hopelijk veranderd het nog naar een roze streepje... succes de komende dagen
Whoppie thnx meid. Ik hoop gewoon dat ik te vroeg ben en langzamer hcg aanmaak. Zou wel een x mogen he hihi. En anders een dag of 2 balen, sippen, mopperen enz.....en dan de roze bril weer op.
Dankjewel voor het aanpassen roze Lola Ik heb geen idee of mijn eisprong later is geweest, ik ben altijd erg regelmatig en merk de eisprong aan vruchtbaar slijm, dat had ik de 9e en een week later weer een aantal dagen vruchtbaar slijm. Mss is dat t, ik weet bijna 100 % zeker dat ik niet zwanger ben, ik voel niets. Even ego, sorry, maar ik zit in de trein naar huis na 3 dagen werken op de motorbeurs, ik ben moeoeoe
Hallo iedereen.. Vandaag zijn de duiveltjes er... Helaas... terwijl mijn NOD normaal 29/02 is... en ik mijn eisprong duidelijk heb gevoeld op valentijn (en was bevestigd met ovulatietestjes)... Raar he... Heeft iemand dat ook al voor gehad... Zou nog denken dat het een "vroegtijdig" miskraam of zo zou zijn... Op naar volgende ronde... Succes aan de overblijvers... En proficiat aan de zwangere dames
Noushis, waarom zou dat niet kunnen? Dat is toch maar 4 dagen vroeger? Je LF is ook niet elke cyclus hetzelfde he.. dan zou je LF 10 zijn, kan perfect lijkt me
Zou dat kunnen? Heb er echt zo'n slecht gevoel bij... Heb precies de hoop opgegeven voor een brusje voor Jarne... Een vriendin van mij is zwanger... en uitgerekend voor 2 juli... Ik ben stikjaloers... kan er echt niks aan doen... :x Heb de hele dag geweend... Dat maar rap gedaan is, en dat ik er terug kan aan beginnen met volle moed...