Jeetje wat een ochtend ik werd wakker met migraine, heb wel getest maar heb tot nu toe niet eens echt goed gekeken vaak krijg ik wel hoofdpijn/ migraine vlak voordat ongesteld moet worden dus ik verlies de hoop eigenlijk een beetje, we gaan het zien
Aaahh balen die hoofdpijn Het is nog vroeg om positief te testen dus wie weet over een paar dagen wel een 2e lijntje!
@humbley dat emotionele in mijn slaap heb ik ook.. pffff wat wordt je dan uitgewrongen wakker he! Koppijn, moe en in de war omdat de dromen zo levensecht lijken.. MAAR icm met steken in lies en duizeligheid wel heel bemoedigend! @Mina86 of het nou je eerste of je 10e is, als de wens er zit en het voelt incompleet dan mag de hoop en onzekerheid net zo groot zijn! Bij mij is het mijn tweede. Mijn oudste is al 6, wij hebben ook heel lang telkens uitgesteld omdat er ‘grote’ dingen tussenkwamen. Inmiddels is mijn vriend 53 dus ook de jongste niet meer. Vooral hij is heel bang dat het niet meer gaat lukken.. Ik test licht positief, maandag is mijn nod dus tot die tijd blijf ik gereserveerd dat leer je wel te zijn na een vmk.. Pas als ik na nod een knaller heb durf ik echt blij te zijn. Heb wel veel kwaaltjes: duizelig, steken in liezen en rond navel, rusteloze benen, houd vocht vast (merk ik aan vingers), constipatie, opvliegers, in de avond continue opboeren met maagzuur etc etc. Het apartste kwaaltje vind ik (en het klinkt raar) is dat de ingang/binnenkant van mijn ‘onderkant’ compleet opgezwollen is. Had ik bij mijn vmk ook. Herkent iemand dat toevallig?
Afschuwelijk is dat, helemaal de weg kwijt. Nog even spannend voor jou dus! Ik ga heel hard voor en duimen, de kwaaltjes zijn wel heel positief! Ik herken het niet sorry
@sophiejacoba - nogmaals gefeliciteerd, ik duim voor een mooie oploop! @Humbly89 - volgens mij ervaar jij letterlijk alle vroege zwangerschapssymptomen heb goede hoop!! @Kitten93 - veel plezier @MenM93 - heb helaas ook geen tips, maar herken je gevoel helemaal helaas @Mina86 - ik geloof dat het verlangen voor een tweede of derde net zo groot kan zijn als bij een eerste. En ik vind het stoer dat je die beslissing alsnog hebt gemaakt, al is het na 5 jaar. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt en deze negatieve gedachtes snel overgaan. @Youaremagic - wat vervelend van de hoofdpijn. Hoop dat dit een ‘goed’ teken is.. @Rox88 - zie je wel oploop? Ik begrijp enigszins hoe je je voelt. De eerste paar keren had ik ook positieve testen maar ze liepen niet snel genoeg op en namen op een bepaald moment weer af. Dus ik zal ook alleen blij worden van twee dikke donkere strepen Hoop dat ik niemand vergeten ben! Ik heb vandaag een eerste testje gedaan op 10DPO, maar helaas omo wit. De vorige keren testte ik al positief op dit moment. Deze ronde is helaas voorbij. Ik blijf nog wel meelezen om jullie roze testjes te zien!
Ik herken het niet.. Ik heb vooral pijnlijke borsten, heel veel dromen 'snachts en trekkend gevoel rechts in baarmoeder uitstralend naar mijn been. Ik ga mezelf pas na NOD op roze zetten
@Rox88 Ik hoop dat de test goed oploopt voor je! Je symptomen zijn wel goed voor de bingo! Haha! Dat laatste herken ik niet.. @Faith22 Het is nog vroeg! Wie weet verschijnt er komende dagen toch nog een 2e streepje! Ik hoop het voor je!
Hebben jullie ook dat wanneer je zit of ligt je minder last hebt van steekjes in de buik dan wanneer je staat op loopt? Hele middag lekker Netflix kijken en voel helemaal niks op een paar keer zere borsten na. Ga heel even de was ophangen en hoppa gelijk weer zeurende pijn en steekjes onderin de buik/lies
Ik voel mij eindelijk iets beter en heb zo goed als het vandaag lukt naar de testen gekeken en ze zijn negatief morgenochtend zal ik weer testen. Ik hoop stiekem dat het toch gelukt is deze maand (ook al heb ik er een hard hoofd in) mocht het dan allemaal goed gaan dan zouden wij het met onze dochter haar verjaardag aan iedereen bekend maken met een leuke aankondiging
Ik test morgen vroeg ook, heb er, net als jou, een hard hoofd in. Wanneer is en dochter jarig? Heel leuk om het zo te kunnen combineren. Mijn moeder en zusjes weten van mijn traject dus een positieve test wordt gelijk door geappt haha maar de rest van de wereld op mijn zoon zijn verjaardag. 21 maart, zou dan rond de 12 weken zijn
Yep! Heb ik ook ! Vooral met autorijden heb ik meer last lijkt het.. Grappig! Mijn jongste is begin april jarig! Hier dus ook een leuk moment om het te vertellen
Heey meiden! Hier bijna een week ziek geweest dus wel meegelezen maar niet gereageerd! Vandaag cyclusdag 13 en ben begonnen met ovutesten. Vorige maand pas op 18 een positieve test dus ik heb nog even! Super leuk dat er meiden zijn die al op het wachtbankje zitten! Succes meiden!! Xx
Ik heb te veel tekens deze cyclus vandaar dat ik volledig geloof dat ik gewoon ongesteld wordt en mijn lichaam me voor de gek houdt. Voor jullie is het een super goed teken!
Ik heb zojuist een positieve ovulatie test gehad! Ronde 24 alweer en verwacht er niet te veel van. 23 Jan mijn nod, 26 januari staat de operatie gepland om tussenschot te verwijderen. Voor mijn gevoel kunnen we daarna pas écht aan de slag!