Dit herken ik helaas ook heel erg. Ben zelf al 24 rondes bezig en had vooral op het begin dat ik vanalles in mijn leven uitstelde voor het geval ik zwanger zou zijn…. Heb daardoor (te) lang gewacht met van baan wisselen, veel feestjes voorbij laten gaan en bijv. rekening gehouden met het plannen van vakanties etc… Nu probeer ik toch wel meer van het hier en nu te genieten en dat blijft moeilijk moet ik zeggen. Heb heel veel toch het ‘wat als’ in mijn hoofd maar probeer toch echt die mentale strijd te winnen haha. Wel drink ik structureel geen alcohol meer, uitzonderingen daar gelaten. Ook koffie laat ik zo goed als staan. Deze twee dingen waren toch wel mijn favo bezigheden . Ook probeer ik gezond te eten, geen stress te hebben etc. Soms ben ik bang dat ik gewoon een ander persoon word door het hele ‘proberen zwanger te worden gedoe’ Maargoed, het is voor een goed doel denk ik dan maar.
Jeejj!! Is dat een zware operatie, tussenschot weghalen? En hebben jullie de bevestiging gehad dat dit de reden is dat het wat moeilijker gaat? Heel veel succes iig!
❤️ NOD-lijst 16 jan. ‘23 t/m 31 jan. ‘23 ❤️ 16 januari (1) Rox88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sophiejacoba - 27 jaar- 3e kindje - ronde 6 17 januari (2) Faith22 - 1e kindje - ronde 7 MenM93 - 1e kindje - ronde 5 18 januari (0) 19 januari (2) Youaremagic - 34 jaar - 2 kindje - ronde 5 Humbly89 - 33 jaar -2e kindje ronde 1 iui-d 20 januari (1) Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - Ronde 2 21 januari (0) 22 januari (1) Poesmuis - 35jaar - 3e kindje - 1e ronde 23 januari (0) Isabelletje2 - 31 jaar- 1e kindje- 24e ronde (eind januari operatie tussenschot verwijderen!) 24 januari (2) Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 47 Melissert - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 na herstel operatie vriend + 5 tp icsi tese. 25 januari (1) Sam0601- 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 26 januari (2) Meeuwtje - 30jaar - 3e kindje Maudje123 - 3e kindje - ronde 32 27 januari (3) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA 28 januari (1) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 3 na stilgeboren zoontje met 16+3 29 januari (1) Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 30 januari (0) 31 januari (1) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk ❤️❤️❤️❤️ Totaal: (19) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dankjewel! Zoals ik het begrijp valt het hartstikke mee, het gebeurt gewoon poliklinisch dus hoef niet eens een nachtje in het ziekenhuis te blijven. Het hangt vervolgens van het verloop van de ingreep af of je direct mag proberen zwanger te worden of dat er nog een paar weken/maanden gewacht moet worden.
Ff snel tussendoor voor bingo. We kijken film dus k reageer en lees de rest later. - 2dpo licht gevoelige tepels. Zal wel niks zijn sinds 2 dpo nog super vroeg is en er geen zwangerschap kan zijn nog maar wil alles wat ik voel hier neerzetten
Oh ja , hier ook hoor. Lig dan met een kruik in bed. Ik zit nu op 7dpo en jij ? Klachten voor de bingo zijn: - lage rugpijn - erg vermoeid - steekjes in mijn buik soms - vol en bol gevoel onderin mijn buik. - heel nat gevoel van onder. - werd misselijk van een peer eten. - mijn humeur is soms slecht en zeg heel snel wat ik denk. Flapt er zo uit.
Welkom hier. Zo erg van je miskraam. Hopelijk snel weer een goede test en een goede zwangerschap. @Humbly89; jou symptomen zien er veelbelovend uit. Je gaat bijna testen toch? Super speciaal dat je daar positief zou mogen testen. @Youaremagic : oh migraine is echt ruk. Beterschap. Het kan nog door een zwangerschap komen, 10 dpo is nog vroeg zeg maar. @Rox88: alvast gefeliciteerd! Hopelijk een plakkertje. @Isabelletje2 : veel klusplezier! Gelukkig krijg je geen zware operatie, hopelijk kan je snel weer aan de klus.
@Poesmuis ik was vandaag 8 DPO dus nog heel vroeg, iets met test drang . Had vandaag niet echt symptomen behalve dan de hoofdpijn/ migraine maar krijg dat juist vaak voordat ik mijn menstruatie moet krijgen, afwachten maar
Ohw oeps... ik dacht ergens gezien te hebben dat je 10 was. Nou, dan is er helemaal nog hoop. Speaking off; ik kon het vanavond ook niet laten. 7 dpo, veel te vroeg natuurlijk, maar ergens wou ik het proberen. Snel na werk testen halen want wou morgen ochtend testen, maar jullie raden het al. Als je ze eenmaal in huis hebt... Ik wil deze x zelf testen zonder partner en hem leuk vertellen dat er nog een kleine komt. Hebben jullie leuke ideeën hoe te vertellen ?
Ik zit nu op 2 dpo. Ik vind je symptomen trouwens wel goed klinken.. ik hoop echt dat t raak is voor je. Wanneer wil je gaan testen?
Ze klinken idd wel goed. Ik had vanavond al gedaan ( heel erg I know) maar wil denk ik zondag ochtend weer doen
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, en kijk al een aantal maanden mee ga nu toch zelf ook maar meedoen, dus hier mijn lijstje: 1dpo heeeel erg diarree 2dpo beetje krampjes, steekjes onderbuik, rommelige darmen Humeurig, meer afscheiding dan normaal, heel warm 3dpo humeurig, buikpijn, steekje links, steekje in vagina, hoofdpijn honger 00:00 snachts 4dpo droge mond, puistjes, gescheurde mondhoeken, hoofdpijn, gelige slijm klodder taai slijm, Gloeiend gezicht, steekjes rechts onderbuik/lies Avond pijn onderbuik links 5dpo zeurderige ongesteldheid pijn, moe en futloos, veeel puistjes, maagzuur in de avond, warme wangen, hoofdpijn op de achtergrond, Gelige afscheiding, droge ogen ik hoop zo dat het deze ronde raak is volgens mijn app is mijn NOD 22 januari, dit is de eerste maand zonder ovulatie testen; dus ben er niet 100% zeker van. Alhoewel ik eigenlijk altijd stipt gelijk loop met mijn app..
Welkom, leuk dat je mee kletst. Symptomen klinken goed. Hopelijk bevestigd een positieve test dat ook. Oh jaa die honger, dat was ik vergeten. Ik had na een paar boterhammen binnen no time weer honger en bij het avond eten 2x opgeschept, dat is zeer bijzonder.
Ik hoop indd ook dat een positieve test dat bevestigd! Ik had vanmorgen; (veeeeel te vroeg natuurlijk!) een clear blue test gedaan, en daarop zag ik binnen afleestijd wel een vaag blauw lijntje.. Maar ik vertrouw de clear blue testen niet helemaal; dus ga overmorgen opnieuw proberen te testen ☺️
Wauw Isabelle wat een verhaal! Ik hoop voor jou dat je na je operatie snel een positieve test in handen hebt! Knap van jou dat je jezelf blijft uitdagen om in het hier en nu te leven! En goed dat je qua voeding goed voor jezelf blijft zorgen! Ik probeer me ook een beetje te verdiepen in voeding die zou kunnen leiden tot een betere hormoonbalans (en hopelijk kortere cycli), maar ik denk dat die lange cycli een beetje bij mij hoort. Wel lang wachten iedere keer. Ben inderdaad benieuwd, wat iemand anders al vroeg, of dat tussenschot een reden is dat het nog niet is gelukt? Heb er nog nooit van gehoord overigens!
Goeiemorgen! Ohh iedereen heeft goed wat kwaaltjes al! Hier zulke zere borsten dat ik de hele dag mijn bh aan moet houden Gisteren toen ik naar bed ging weer veel steekjes. Vanmorgen een test gedaan en zoals verwacht: Niet zwanger Over een paar dagen weer testen, ben ook nog maar 9dpo, misschien zelfs 8? Als je de iui meedenkend de dag na de ovulatie.
Hahah hoe oud zijn jou kinderen? Kunnen hun misschien iets betekenen voor de aankondiging voor je partner? Voor familie en vrienden heb ik wel al bedacht hoe wij het gaan aankondigen en ik hoop dat we dat kunnen doen met dochter haar verjaardag ik had laatst mijn man gevraagd wat hij wou en hij vond beide prima of verrassen of het zeggen want hoe dan ook het is een verrassing voor hem, maar denk dat ik bij hem iets haal waar papa opstaat en dan de test er bij zo iets. Mijn dochter heeft de leeftijd dat ik het haar niet kan zeggen dan weet straks iedereen het en willen toch wel afwachten tot de 12 weken echo Just to be sure.