Hi dames! Ik kon het weer niet laten om mee te schrijven. Wilde me er deze maand niet zo mee bezig gaan houden, maargoed here I am ik heb 2 maanden terug ookaleens meegeschreven.. mijn man en ik proberen niet actief om zwanger te raken, vandaar dat ik er ook geen ronde bij heb gezet.. elke maand dat er toch een mooie kans is op zwangerschap hoop ik zo dat het toch raak is en dat is ook deze maand het geval..
Ik lees en reageer later op de rest. Heb een erg druk weekend excuses. Ik heb vandaag dus 0 symptomen dus niets voor op de bingo kaart.
Als mijn menstruatie niet door komt dan test ik morgenochtend ook, is er na dinsdag geen oploop te zien bij mijn testen dan ben ik niet zwanger en kan ik mij opmaken voor mijn menstruatie als die er dan nog niet
Deze 2 weken gaan zo langzaam inmiddels op 4 dpo en soms lijk ik wel wat te voelen, mijn afscheiding is wat meer als normaal, ook heb ik ineens een puist in mijn nek (normaal pas een enkele, vlak voor menstruatie) Het lijkt wat te rommelen in mijn buik af en toe lichte steekjes ook in mijn lies. En heb het warm, koud, warm koud ook was ik gister niet helemaal lekker en fit… We wachten af! Hoe is het met jullie symptomen?
Ik vind het zo lastig, omdat je toch een soort van op zoek bent naar zwangerschaps symptomen maar sinds vanochtend heb ik echt lichte menstruatie pijn. Ook mijn borsten zijn gevoeliger en moet veel plassen. Het is op dit moment 9dpo… zoals ik zei, kans dat ik t groter maak in mijn hoofd dan het is hahaha, iedereen dit probleem?
Hihi plaats net een soort gelijk bericht en toen zag ik die van jou! Zo lastig heah, alles lijkt een symptoom! 4 dagen is denk ik wel erg snel, maar het kan natuurlijk wel
Ik wilde dat het mij lukte, ene moment gaat het beter als het andere @GezelligZwangerWorden jaaa, soms denk ik ook, ik ben toch niet gek, maar het kan ook tussen mn oren zitten. Ik probeer er niet aan te denken maar als ik dan weer wat voel dan denk ik hmmm..
Test hier negatief, van gister was vast een opdroger. Vanmorgen hier bij vegen ook weer bruin bloed (heel klein beetje) bij het vloed, het is een extra vroege test dus ik kan eigenlijk met zekerheid al zeggen dat ik niet zwanger ben en ongesteld ga worden
Jammer @Humbly89 en @Youaremagic… Echt ontzettend vervelend. Hopelijk volgende ronde wel raak! Ik probeer zelf nog te wachten tot donderdag voordat ik test, maar merk nu alweer dat ik slecht slaap door de stress.