❤️ NOD-lijst 16 jan. ‘23 t/m 31 jan. ‘23 ❤️ 16 januari (1) Rox88 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 17 januari (1) Faith22 - 1e kindje - ronde 7 MenM93 - 1e kindje - ronde 5 18 januari (0) 19 januari (2) Youaremagic - 34 jaar - 2 kindje - ronde 5 Humbly89 - 33 jaar -2e kindje ronde 1 iui-d 20 januari (1) Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - Ronde 2 21 januari (0) 22 januari (0) 23 januari (0) 24 januari (1) Nummer4 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 47 25 januari (0) 26 januari (1) Meeuwtje - 30jaar - 3e kindje 27 januari (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Matala - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 28 januari (1) Rouge - 37 - 8ste kindje - ronde 3 na stilgeboren zoontje met 16+3 29 januari (1) Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 30 januari (0) 31 januari (1) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk ❤️❤️❤️❤️ Totaal: (13) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Die lijkt mij echt wel positief! Test streep is donker dan controle streep! Heel veel plezier dit weekend
Haha ik snap je! Wij hebben het gewoon elke dag gedaan en vanavond nog voor de zekerheid al denk ik al wel dat mijn ei gesprongen is want ik had vanmorgen last van mijn borsten en gespannen onderbuik en dat heb ik eigenlijk nog steeds, borsten zijn al niet meer gevoelig onderbuik voelt gespannen en opgeblazen ik zie dit maar als ovulatie symptomen ☺️
Donderdagavond heb ik nog een digitale ovulatie test gedaan en die gaf negatief aan, woensdag positief. Vrijdag ochtend nog met een normale ovulatie test gedaan en tweede streepje was bijna weg (dus ook al negatief) en toen was ik er wel klaar mee
Ik doe ook weer mee. NOD wsl 22/23 januari. Zou me ei nu bijna moeten hebben denk ik! Hopelijk meer geluk dit jaar ... ❤️
Mijn test loopt inmiddels ook af, steeds een beetje lichter. Verwacht morgen een temperatuurstijging en een kruis bij FF. Dan schuif ik ook op het wachtenbankje.. Pff alleen het idee al dat ik 2 weken moet wachten.
Ja Pfff dat wachten ik zag met sensitest dat ik met zo vroege volgende week zondag al kan testen, dus deze week even doorkomen Voelde ik mij gister opgeblazen heb vandaag last boven mijn navel beetje gek gevoel, net een soort spierpijn ofzo band gevoel? Af en toe gespannen borsten. Ik ga er nog maar steeds uit dat het bij de ovulatie hoort of dat ik dit gewoon wil voelen want echt zwangerschap symptomen is het volgens mij echt veel te vroeg
Phoe heb geen idee.. Vorige maand dacht ik ook vanalles te voelen maar werd ik toch gewoon ongesteld! Je bent nu 3dpo? Ik heb ook de sensitest, 5 of 6 dagen voor NOD? Ik merkte alleen afgelopen maand dat zo'n negatieve test best veel impact op mij heeft. En dat ik bijna elke dag wilde testen tot NOD.. Dus ik ga nu proberen te wachten tot NOD.. Maar of het lukt..
nou dat had ik idd ook na de ovulatie had ik echt 5 dagen kramp gehad en nog veel meer “symptomen” maar werd toen idd ook gewoon ongesteld denk daarom dat ik er ook zo onzeker door word, ook al heb ik mij echt wel ingesteld om dat het wel 1 jaar kan gaan duren. Maar als die negatieve testen zo impact hebben dan idd ook proberen te wachten tot NOD. De ene maand lukt mij dat wel andere maand niet. Woensdag had ik mijn lh piek en mijn app geeft aan dat ik dan donderdag mijn ovulatie had en wij zijn vandaag zondag dit is idd dan dag 3 na de ovulatie hebben het gister avond ook niet meer gedaan ik was zo moe lekker vroeg naar bed gegaan
Herkenbaar, voel ook van alles wat ik niet herken maar geef het op de ovulatie of op de iui. Hier een clear blue 6 dagen eerder testen in huis. Dan zou ik op 14 januari kunnen testen. Dat snap ik heel goed! Ik denk dat ik het zelfde zal hebben maar moet zeggen dat ik nooit gedacht had ooit nog een zwangerschaptest te mogen doen dus heel graag op 14 januari haha
ja ik deel deze “pijntjes” ook maar in bij ovulatie symptomen ik wil alleen wel doorspoelen naar volgende week zondag ochtend, dan kan ik beginnen met de vroege testen van sensitest
Ja inderdaad.. die onzekerheid is niks! Aftellen tot zo dag dus voor jou! Hopelijk heb je wat afleiding deze week.