Ja dat begrijp ik! En nu dat je het zegt, dat herken ik ook wel. Niet gedacht dat ik überhaupt nog bezig zou zijn met zwanger worden.. Die vage klachten zijn het ergst! Haha!
Ja inderdaad! Voor mij ook het bewust gezellig maken met elkaar.. Dat voelt nog heel onwennig en raar. Zo lang de wens genegeerd en gedacht dat het er toch niet meer van zou komen. Of gedacht dat de wens vanzelf wel minder zou worden. Niks is minder waar, want de teleurstelling van vorige maand kwam keihard binnen (en die had ik dus niet verwacht!) Voor jou ook extra bijzonder omdat je jouw zoon er ook bij betrokken is toch? Dat hij weet waar je mee bezig bent. Hoe speciaal is dat!
Ja denk dat het wel goed moet komen elk geval maandag tot en met donderdag denk vrijdag en zaterdag word het lastiger maar ja komt ook wel weer goed
Dat maakt het extra speciaal inderdaad! Klopt ik probeer het speciaal te maken al is het hier vooral onwerkelijk. Alles wat ik nu voel gooi ik op de iui. Het voelt niet echt, voor mijn zoon ook niet, pas wanneer er een positieve test is dan wordt het echt.
Spannend meiden dat jullie ook op de wachtbank zitten! Dat ongeduld icm testdrang is zo herkenbaar! Ik zit inmiddels op 9dpo en de kwaaltjes worden steeds heftiger. Ik heb ook de vroege sensitesten in huis. Morgen wil ik gaan testen, 10 dpo zou dan moeten lukken lijkt me.. Vind het nog knap dat ik me tot zover heb weten in te houden En welkom voor de ‘nieuwe’ meiden! Succes deze maand allemaal!
Wat spannend morgen! En inderdaad knap dat je hebt kunnen wachten! En allerlei kwaaltjes maakt het er niet makkelijker op hè..
Dacht dat me ei dichtbij was maar heb nog niet eens een knipper smiley... Beetje raar ik heb altijd een korte cyclus dit gebeurt nooit. Meestal test ik al positief met ovulatie testen op dag 9/10. Ik heb wel een ander slaap ritme sinds ik sinds een paar dagen weer in Nederland ben(was 3 maanden Amerika) kan er met mn nieuwe slaap ritme te maken hebben misschien?
Hè dat is vreemd! Misschien is hij dit keer wat later? Geen idee of dat te maken zou kunnen hebben met een ander slaapritme. Hopelijk heb je morgen een smiley! En is het gewoon een super goed ei
Wat vervelend, heb je wel vaker dat het verschilt? Deze cyclus had ik hem op dag 15 maar vorige pas op dag 23
Vraag, vorige week woensdag avond had ik een positieve lh test, mijn app geeft aan dat ik dan “waarschijnlijk” donderdag mijn ovulatie heb gehad moet ik vrijdag dan als eerste dag na ovulatie zien? Of doen jullie vaak er een extra dag tussen dat ik beter van af zaterdag kan rekenen?
Laatste maand was die ok wel wat later maar niet zo laat als nu. Nog niet eens een knipper smiley. Maarja we gaan t zien en ja hopelijk een goed ei
Verschilt soms misschien een dag of 2.. meestal niet vorige maand toevallig. Maar het verschilt nooit zoveel. Ben ergens nu ok bang dat k m gemist heb. Omdat ik aan het reizen was ben ik cyclus dag 9 pas begonnen met testen. Misschien was t wel eerder ofzo. Ik heb iig net wat extra testen gehaald.
Het kan beiden, ei springt binnen 24 tot 48 uur. Temp je ook? 12 tot 24 uur na eisprong stijgt je temp vaak tussen de 0,3 en 0,5 graad. Zo kun je iets nauwkeuriger achterhalen wanneer het precies was. Natuurlijk is het geen exacte wetenschap dus kan door diverse oorzaken ook afwijken.
Nee ik temperatuur niet, ik zal mij daar eens in verdiepen, het blijft ondanks alles idd geen exacte wetenschap.