Dat is idd geen mannetje! Hier krampen, maar ook nog niks te bekennen. Ren om de haverklap naar de wc.
Ja echt wel. Maar goed zeg. 2e das al niet niks he. We zien m binnenkort wel op tv verschijnen dan. Wel gaaf kijk er graag naar.
@ jeskejes is goed ik geef het wel door als die op tv komt hihi! @ vallie87 haha dank je leeftijd tot junioren is 23 jaar hij wordt dit jaar 23 en volgend jaar kan hij dus ook nog mee doen !!.. jaa ik weet het heb een jonge vent zal je niet zeggen he 22 jaar hahah !! ben zelf bijna 25
okeee wel stoer hoor!! trouwens...hoe krijg ik een banner in me handtekening?? heb wel n banner gemaakt..maar krijg hem er niet in
Dames ik doe mn luiken ff dicht. Ben moe, misselijk en heb maar 2 bammetjes op die er nu eigenlijk weer uit willen. Gesina das goed ik hoor t wel. En ja jong ventje aan de haak geslagen haha. De mijne word volgende maand 8
ik zag er weer rose bij.. van harte... ben ff vergeten wie sorry stoere foto woon je in de buurt van giethoorn?? heb nu ff pauze.. d8 ff hier kijken vanmorgen weer getest kv 2v5 weer superwit helaas.... ja een vaag indrooglijntje vrijag maar weer als ik niet rood ben
Hallo dames, Gefeliciteerd voor alle dames die op roze staan ^^. Ik heb een vraagje voor jullie.. Dit is mijn 1e ronde na pilstop. Mijn cyclus is n beetje in de war want ik teste de 9e posi met ovutestje en werd de 10e ongesteld 3 dagen licht en 2 dagen wat heftiger. Is mijn NOD dan toch de 24e? Bedankt voor jullie antwoord groetjes
moeilijk te zeggen.. toen ik stopte met de pil is het lang in de war geweest!! wel gek dat je na een positieve ovu test ineens ongesteld werd... ik zou het echt niet durven zeggen meis!
@ vallie87 bedankt voor je antwoord, ja echt heel raar, maar mijn cyclus was helemaal van slag aangezien ik midden in n pilstrip gestopt ben door buikgriep en de pil sowieso niet binnenhield. Jij hebt morgen je NOD, al n idee of getest? sorry heb nog niks kunnen lezen om eerlijk te zijn. Andere dames wellicht een idee? Zie bericht 2011 Dankjulliewel
ja t kan echt wel even duren voordat je een "normale" cyclus hebt. misschien komt het idd omdat je midden in je pilstrip gestopt bent? Ik heb vanmiddag getest...negatief...maar nog geen bloed te bekennen??
Ik heb net ook nog maar een x getest met de Kv 2v5 en je raadt het almowit.... Nu ga ik echt wachten met testen tot volgend weekeind...hoop ik.... Oja, zou iemand mij op blauw willen zetten? Geen idee hoe dat moet
hier probeer ik het vol te houden niet te testen tot donderdag .. wat is dat nog lang zeg... pfff maar al bijna weer een dag dichterbij