dames even een vraag.... Ik zit vandaag op 9dpo heb voor de gein effe een ovutestje gedaan en hij was positief vreemd genoeg kan toch niet een eisprong zijn??? Of zwangerschap??
@missillie, ik heb gelezen dat ovutesten altijd een streepje geven ook als er geen eisprong is maar dat die donkerder wordt als je LH stijgt....is de streep lichter of donkerder dan de controlestreep?
Hee dames, Heb deze maand bewust even niet zoveel meegekletst, even minder mee bezig zijn heeft echter niet geholpen... Ik mag helaas ook op rood. Ik zag in de lijst gelukkig wel 2 dames op rose die al wat langer bezig zijn. Hoera! Dat geeft moed! Volgende maand ga ik daar ook bij horen
Zo hier een berichtje uit het winterwonderland! Hier nog geen ongi en ook nergens last van! Gister wel super hard gevallen met skieen dus spierpijn heerst! Scheeld wel dat ik heel de dag bezig ben want heb ook nog geen testdrang!!
Hmm, ben (nog) geen ervaringsdeskundige wbt ovulatietests, kan je helaas dus niet verder helpen. Succes!
wil ik wel hoor maar niet vandaag... op het moment pendel ik nie zoveel meer. te druk met andere dingen in mn hoofdje dus ken hem moeilijk legen om voor iemand te pendelen... sorry
nou de ha heeft gebeld tis gewoon afwachten kan te vroeg zijn zei die of het komt wel door de operatie dat ik gewoon later ongie wordt of een maand oversla!!.. maar vind het wel raar heb mijn eisprong al gehad voor de operatie maar goed ik moest het maar overleggen met de gynacoloog donderdag zei die dus weet nog niks