Tja ik hoop het ook ik weet het nu echt niet meer gewoon ook omdat ik gewoon weg niks voel alleen zere borsten en krampen meer niet!!.. ik wordt echt gek nu kan alleen maar huilen de hele tijd hoop gewoon dat ik donderdag meer duidelijkheid krijg moet nu iig wel 2 testen kopen van manlief voor de zekerheid!!
Hele dikke knuffel voor Gesina. Vreselijk die onzekerheid. Vind t zo vervelend voor je. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid. Ik zit haast met je mee te huilen. Huil jij maar ff hoop dat dat oplucht.
Ik hoop het ook nu wel weer krampen in mn buik net ff boodschappen gedaan een lekker grote pot brownie mona toetje gekocht voor me zelf
gesina sterkte: ik zou zeggen zwanger.. 6 dgn overtijd was je niet eerder toch?? nou ja.... succes donderdag
ach gesina.. das zo balen.. ik dacht echt dat het raak was... vooral door je cyclus en al zo lang overtijd... een dikke knuffel
Gesina sterkte en geniet van je brownie toetje ! Hier nogsteeds een raar gevoel in mijn buik, kan nu ook van de spierpijn zijn van het sporten.. o wat lastig is dat lichaam Mijn man is ook redelijk nuchter, "als het komt, komt het".. maar goed van het weekend vroeg hij wel "en wanneer mag je weer testen" HIHI dacht ik, begin je nu ook ongeduldig te worden!
Ik kan ook op rood, wordt net ongesteld, duidelijk maar jammer. Gesina: balen! Hopenlijk volgende ronde roze! Voor de anderen, kom op met dat roze in de lijst, tis nu veel te rood!