Uhm miss een mod ff benaderen. Weet ook niet hoe dat moet. Nou als mijn vent zon pak aan doet om te klussen denk.ik dat er weinig geklust wordt haha. Amanda whoe spannend en dilemma. Doe wat je gevoel in geeft meid.
Volgens mij is zij het http://www.zwangerschapspagina.nl/members/lotte.html en anders en topic openen in de Over deze site - Zwangerschapspagina
Zo belangrijk is het niet, las dat het alleen om privacyredenen gedaan werd en dat is niet mijn reden, ach t went wel denk ik.....maar bedankt voor het meedenken!!
Misschien vrijdagochtend maar een testje wagen. Eerst maar eens testen halen.... Ik moet altijd wel 10 keer kijken of ik je naam goed schrijf.
Ik heb hier al bijna 2maanden testen liggen. En in die tyd niet getest. Goed he hihi. Amanda als je dat fijn vind moet je t gewoon doen. Ik waag er heeeeel miss morgen een test tegen aan. Alhowel ik niet zo van t voor NOD testen ben
Hallo allemaal, Ik heb hier een beetje proberen mee te lezen, maar er wordt zoveel gepost dat ik het meeste wel mis, en al helemaal niet aan schrijven toekom. Maar mijn goede nieuws wilde ik wel met jullie delen! IK BEN ZWANGER !!!!! Wow, het is nog zo onwerkelijk. Ik wilde eigenlijk nog een dagje wachten met testen, maar het wachten lukte echt niet meer En binnen een paar minuten een duidelijk paars tweede streepje! Alle wachtenden nog heel veel sterkte met wachten en de onzekerheid! En alle dames op rood, echt balen en heel veel succes in de volgende ronde! Groetjes, Dalia
@ dalia Gefeliciteerd ik heb hier mijn avater ook maar roze gemaakt Think Pink voor de volgende ronde voor mij !!
@dalia van harte!! zie je het helpt wel al dat roze!! @jeskejes wat knap 2 maanden niet getest, ik ben van plan volgenden maand ook niet voor mijn nod te testen .
Goed zo Gesina!! Idd Think Pink....hihi dr is er nog 1 met die roze hello kitty weet ff niet meer wie. Komt uit t vorige topic december 2e deel. Whiee heerlijk kromme zin Ik weet niet of andere dat zo zien. Maar er wordt hier minder gekakeld dan vorige topic. Niet dat t erg is hihi.
Dalia en Zomer gefeliciteerd! Wordt de lijst toch nog wat rozer Ik ben vandaag weer naar zumba geweest, bij elke sprong dacht ik "ukkie hou je goed vaaaaaast" Ik heb gelukkig nog genoeg energie, daar geniet ik nu nog maar even van.... De zumbalessen gaan tot juni, geen idee of ik dat zolang kan blijven doen maar we zien het wel, gewoon per week bekijken.
Dalia gefeliciteerd! Goed bezig Jeske! Gesina ook al een roze avatar, jeeh! Dit wordt een roze 2e helft!!
Dank u dank u haha. Ja vorig topic ging hard...was HSL lijn denk. Nu zitten we in een intercity. Dus nog redelijk snel hihi.
Nu kan ik het ook bijhouden Heb trouwens na 4,5 week eindelijk de bevestiging van ons weekendje weg naar Disney!