Jammer joh, sterkte en ik ben al verhuisd naar het volgende topic hoor maar blijf hier ook nog ff hangen, tis daar nog wel errug rustig......
even een vraagje. Ik heb constant als ik languit op de bank lig of in bed een apart gevoel onder in mijn buik links..: Het is alsof mijn buik daar naar binnen wordt getrokken, met hele kleine lichte steekjes soms er bij. Net alsof je veel te weinig hebt gegeten dan valt je buik ook zo naar binnen, maar ik eet prima. Het wordt wat richting mn heup getrokken zo voelt het..heel naar... Herkent iemand dit??
Ik herken die steekjes wel heb ik altijd voor dat me nod is. de ene keer links de andere keer rechts..... Ik heb niet zo een hele platte buik dus merk dat niet van dat ingetrokken gevoel meer opgezet dat wel
ok OF ik ben ziek OF ik ben zwanger... kots alles uit wat ik heb gegeten... Voel echt IJSKOUD terwijl het hier toch best warm binnen is... mn neus is ijskoud mn handen en voeten... Mischien toch ziekjes?
Ik heb t ook echt rillingen over me hele lijf...... Ik hoop dat t raak voor je (en voor ons alle hier)
Zoooo dat was weer veel lezen!! zwangere dames...gefeliciteerd!!! Ben heel benieuwd hoe roze de lijst gaat kleuren zo richting het einde van de maand... vandaag op me werk gebeurde er zoiets schattigs...(ik werk op een KDV) een peutertje kwam naar me toe met een pop en zei...Valerie ik geef jou een babytje! Aaahhh zo uit het niets! vond t gewoon schattig! haha
ja maar ik voel me niet ziek... grieperig enz enz dus dat is ook wel weer raar.... * zucht zit mezelf weer gek te maken *
Thea adem in.....adem uit.....rustig meid. Probeer (makkelijk gezegd i know) je niet te gek te maken. Dikke knuffel. T klinkt wel erg zwanger meid.
Wat een spanning toch! (Bijna) Iedereen wacht gewoon met testen tot na NOD!! Wanneer krijg je uitslag PCOmama? Gets Jeske, wat naar dat je mama weer achteruit gaat! Ze zeggen idd dat je ook van zwangerschappen zo raar gaat dromen. Ik hoop het voor je! Welkom Marie! Balen Piepoe en Laura, succes volgende ronde! Spannend Thea! Klinkt wel positief. Morgen testen halen, als ik niet ongi ben!
Amanda spannen meid. Hoe voel je je? En ja bijna iedereen is zo geduldig deze maand hihi. Nog niet eerder meegemaakt.
ooh Amanda, ik hoop het zo voor je!!! En Thea, ik hoop ook voor jou dat het is gelukt en dat je niet ziek bent, maar zwanger. Dat maakt je klachten natuurlijk niet minder vervelend, maar dan weet je wel waar het voor is
oooh ik maak me zelf gek wel testen niet testen...... wel testen niet testen..... wel testen niet testen ..... pffff Ik moet tot maandag wachten dan is me NOd volgens mij
Dames even een vraag me vajaja is best wel droog deze maand Ik weet niet wat ik moet denken vorige maand was die tot met NOD dag nattig en d8 echt dat ik zwanger was had ik namelijk bij me vorige zwangerschappen wat denken jullie komt me Ongie eraan:x???
Vajaja!? Haha moest eerst ff denken eer de euro viel. Maar sorry ik heb geen antwoord erop. Maar moest wel ff lachen. Mijn flamoes lijkt wel lek als ik geplast heb. Geen idee wat dat betekent.