Ik denk t wel jah. Eerst kijken wat ie doet en wat t ventje zegt. Die zegt zo makkelijk wacht maar.....
Bleeehhh hier steeds omo wit hoor.....:s pfff weer paar dagen wachten denk vrijdag ochtend ofzo. Ga positief denken maak niet zo snel hcg aan
Das het verkeerde kleurtje Lobke! Nee je moet morgenochtend gewoon posten hoe en wat. Ben wel benieuwd (je moet het zelf weten hoor)
Half 7 de wekker van vriendlief. Temp ik gelijk en draai me weer om hihi. Oh lekker dagje vry. Ik mag morgen weer aan de bak. Geniet van je vrye dag.
Jeskejes en Amanda13: wanneer is jullie NOD, als jullie morgen/vrijdag gaan testen? Spannend! Succes! Ik heb morgen of vrijdag NOD, maar ga zaterdagochtend testen. ALS ik dan tenminste nog niet ongi ben geworden. Ik DENK dat ik een licht weeïg gevoel voel in m'n baarmoederstreek. Maar misschien denk ik het te voelen, omdat ik het zo graag wil. (Vorige zwangerschap voelde ik nl. ook zoiets).
Morgen is mn NOD. Maar tis nog niet zeker wanneer ik test. Oh klinkt spannend. We zullen t gaan zien. De lijst moet wel wat rozer kleuren.
Oja ik zou nog wat HCG strooien *strooi* *strooi* *strooi*! Ik ga zaterdag mijn laatste test gebruiken (ik had er nog 3 liggen van de vorige zwangerschap, en nu dus nog 1) om te knallen, en dan mag ik het dinsdag aan mijn zusje vertellen van mijn man De rest van de familie moet denk ik lekker wachten tot de echo (die nog niet gepland is maar vast rond de 12 weken zal zijn), want die houden echt hun mond niet haha! En nu moet ik slapen....
Uhhh van groenlicht You know smartphones denk probeer ook iets....pff maagzuur Jaja i love my complicated body
Heerlijk he Lobke een vrouwenlichaam..... En ja lang leve de smartphones hihi. Soms een gestoei en hannes maar ach. Jaja hier nog steeds wakker. Kryg slaap niet te pakken. Begin krampen te krygen. Niet leuk....wil niet naar een volgende ronde.