haha, mijn bedrijf zit in Elst overbetuwe...en zaterdag ben ik in Amsterdam nog niet in de buurt whahaha
*hou gauw me mond dicht over eten* Waar in Brabant woon je Jeskejes? Volgens mijn zusje is alles 15 min rijden in Brabant.
Kijk Amanda dat is dichter bij zag dat je in Tilburg woont en Jeskejes jij in Brabant toch? NOU IK haal ze wel bij de appie en verwarm ze n de oven en denk aan de overheerlijke broodjes van jou... dan smaken ze vast iets beter
Wij vieren oud en nieuw bij mijn ouders, die wonen in Amersfoort. Gezellig met de buren van een paar huizen verder! Hadden vorig jaar de xbox met kinect meegenomen. Dat was echt lachen, vooral om degene die al wat drank op hadden. Gaan jullie nog iets leuks doen met oud en nieuw?
Oehh lekker! BBQ! Wij gaan nar mijn schoonzus... beide incl zoonlief van 4 heeft er geen zin in, maar ja even doorbijten...nog 1 week en dan zit ik onder palmboom nr 15.. heb ik een date mee!!!
Dat komt ook helemaal in orde! Ondertussen effe goed klussen en dan met een roze wolk terugkomen .... nou dat zou een mooi begin zijn van het jaar
Geen idee maar neem aan van wel dat we binnen zitten. Zijn geadopteerd door vrienden. Heb weinig zin maar moest haha. Ff gedachten verzetten. Pcomama waar gaat de reis heen? Miss nog plek in de koffer???
Wij gaan naar Curacoa! Mijn god...wat heb ik daar zin in! 11.5 maand aaneengesloten gewerkt...geen vrij gehad nog dus ben er zoooooo aan toe...ben afgebrand hahaha....en zodra we terugkomen plan ik mij gelijk een nieuwe reis naar Bali met vrienden....maar goed dat is pas volgend jaar dec..maar toch...weer gigantisch om naar uit te kijken Ik heb drie koffers....dus je kan mee!
Ach vaak als je er bent is het wel gezellig. Althans dat heb ik meestal. Bali?! Lijkt me ook heel mooi. Wij gaan volgend jaar in mei (zijn dan 1 jaar getrouwd) een weekend naar Disneyland Parijs. Is een verrassing voor manlief!
Jaa dat is gaaf! Ben ik toevallig 13 dec geweest voor drie dagen met man en zoonlief...was heerlijk gezellig en leuk ..
*probeert zich klein te maken voor in de koffer, helaas haha* Nou klinkt super. Alvast heel veel plezier en niet met t vliegtuig trug komen maar op een roze wolk!!! Wij willen als ma meer vooruitgaat een weekendje weg. Liefst naar Praag ofzo ergens in jan of feb denk. Ik moet er ff uit. Liefst zo snel mogelijk. En miss week Tenerife.
Ja op de roze wolk here we come! Ik ga ook weg nu.. moet echt nog even werken...zucht! Sweet dreams ladies!!!
Kan me voorstellen dat je er even tussenuit wilt Jeskejes! Hoe gaat het nu je moeder? Werkse PCOmama!