Your welcome...ik heb jouw gegevens wel goed toch? 1e kindje? Gaan jullie nog iets leuks doen trouwens vanavond...
Dag ladys hier gaat t helemaal niet goed. Flinke steken op mn borst, hoofdpijn, duizelig, buikpijn en al weken slecht slapen. Heb rond half 3 afspraak bij de HAP. Ik ben gewoon op en doodsbang. Vanmorgen bij ma geweest en ze was erg afwezig, moe en praatte slecht. Temp wisseling van koorts naar verhoging. Is sinds gister eigenlijk al zon beetje. Soms heb ik er allemaal geen zin meer in, zie ik t niet meer zitten en wil ik t liefst zo ver mogelijk weg van alles. Misschien hadden jullie t al gemerkt want lees en reageer zo goed als niet meer.
Hoi allemaal! Ongi zit er weer zo goed als op... dus nog even voor de belangrijke dagen er weer zijn. Zal me benieuwen! Maar reken voorlopig nog nergens op. @Jeskejes... hoe was het bij de HAP? Beterschap en sterkte met je moeder.
Ik hoop dat het voor iedereen een roze jaar mag worden. @Jeskejes Hoe was het bij het HAP? Beterschap en sterkte met je moeder.
@ jeskejes snap best dat je het soms niet meer zo ziet zitten maar probeer positief te blijven ondanks alles !!.. je hebt ook nog een man die van je houdt en om je geeft het komt heus allemaal wel goed ik wens je veel beterschap met jou en je moeder !!
@ Noorus, stoer dat je zelf rijdt, ik wil zelf ook heel graag mn rijbewijs, maar dat komt ooit wel een keer! Ducati is niet mijn merk, komt door mn ex-vriend, die was daar helemaal gek van, maar ze hebben wel mooie motors. @ Jeskejes, hoe is het nu meis? Hier zijn we onderweg naar mn ouders voor een gezellig feestje! De foto van de taart houden jullie tegoed, die zal ik morgen ofzo even posten. Lieve meiden, ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar met mooie baby's en positieve zwangerschapstesten! Fijne avond!!
‎12 months happiness, 52 weeks fun, 365 days laughter, 8760 hrs good luck, 525600 minutes joy, 31536000 seconds success, So wishing u all a *Happy New Year*
@ amanda, kan me voorstellen dat je dan niet snel voor een ducati zal kiezen... Maar wel heel leuk om ooit motor te gaan rijden hoor, het is echt één van de leukste dingen om te doen vind ik! @ Jeske, hoe heb jij oud en nieuw doorstaan?! *knuf*
Happy new year ladies! Dat het maar een mooi en vruchtbaar jaar voor ons mag worden!! @jeskejes hoe is het met je???
Ssst....ik heb een kater......kleintje maar gelukkig. Oud en nieuw rustig doorgekomen. Wel breekmoment gehad. Ga vanaf morgen elke dag sporten. Moet vd dokter. Ivm autoryden kryg ik geen medicijnen. Maar t gaat wel. Nu opschieten voor brunch schoonouwelui. Zijn al te laat.
16. - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) 18. 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) - yessie (1e ronde, 2e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) 21. - Within (5e ronde, 1e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde? , 1e kindje) 22. - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde 1ste kindje) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (ronde 4, 4e kindje) 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3 kindje) 26. - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje) 28. 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) 30. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) 31. datumloos - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI) - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 1e kindje) Totaal: 38 zwanger, ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
Zo heb me er ook bij gezet Op de 21e....wat is dat nog ver weg zeg...pff.. Ik...ongeduldig...hoezo? Iedereen nog de beste wensen en maar snel een dikke buik !