Worstenbroodjes!!!! Pffff hier moet ik ook gezonder gaan eten. De feestdagen zijn niet goed voor een mens...
Nee heb je helemaal gelijk in Noorus Zegt iemand die zojuist een slokje cola nam en overheerlijke mm's naar binnenpropt!
Btw, PCOmama, ben wel blij met jou verhaaltje over de zwemmers. Want ik hou ook altijd even de bips omhoog na de plezierigheid, maar als ik daarna naar het toilet ga denk ik toch altijd een hele hoop babys het riool in te zien verdwijnen...
Mini-kaassouffle, bitterballen, kipnuggets en gehaktballetjes, zo'n snackpakketje zeg maar. M&M zijn ook lekker, goed begin van het nieuwe jaar!
*knor knor knor* Kryg gewoon lekkere trek van jullie.... Pcomama...wel roze m&m's hé!! Hihi. Noorus hoestie met jou?
Mmmmmmmm lekker Amanda!!! @ Jeske, ja hier gaat het goed meis! (lief dat je het vraagt). Zitten dus ook in de klusweek (merk ook dat ik meer zin heb rondom mijn eisprong) Hebben op dag 8, 11 en 13 al plezier gehad en proberen om de dag erin te houden tot dag 22 denk ik... Verder vandaag weer heerlijk met mijn neefje geknuffeld en dan word ik altijd zo benieuwd hoe een mensje uit ons tweetjes zal zijn...
Goedenavond meiden. allemaal een gelukkig nieuwjaar!!! Zou iemand mij van daumloos willen verplaatsen naar de 18e? Om half 11 heb ik mijn 4e IUI. Ik had oudjaarsdag al een follikel van 21 bij 23 mm en had eigenlijk op nieuwjaarsdag de IUI moeten hebben. Maar lab was gesloten op de enigste dag van het jaar dat ze dicht zijn voor IUI en dat ik het natuurlijk net op die dag zou moeten hebben. Gelukkig hadden we oudjaarsdag vroeg in de ochtend nog geklust en hopenlijk is het nog op tijd allemaal. De gyn wilde toch graag de IUI wel door laten gaan en nu is het hopen dat in combi met het voorraadje wat er al in zit met de IUI eindelijk een positief resultaat mag geven. Mag ook wel eens, zit ondertussen in ronde 25. Welterusten!!!
Ik wens iedereen mooie ROZE dagen toe in het nieuwe jaar!! @Lyanna: Das wel heel stom zeg... Ik hoop dat je nou niet te laat bent :s @Titus: wij zitten in het zelfde schuitje met een huis dat we willen verkopen en willen ook niet meer wachten, onze dochter is ook al 3. Groetjes Ni84
Dames, ik kom me weer bij jullie aansluiten! Wil iemand mij (voorlopig) op 31 januari zetten? 2e kindje, ronde 5 na 2e mk. Ik ga voorlopig even van mijn normale cycli uit van 33 dgn. Maar als ik mn ei heb gehad, kan ik pas zeker zeggen wanneer mijn nod is, dus kan zijn dat de datum nog veranderd.. Hopelijk mogen we deze keer allemaal op roze! Zal wel een mooi begin zijn van het nieuwe jaar .
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) - yessie (1e ronde, 2e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) 21. - Within (5e ronde, 1e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde? , 1e kindje) 22. - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde 1e kindje) - Titus (1e ronde, 2e kindje) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (ronde 4, 4e kindje) 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3 kindje) 26. - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje) 28. 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) 30. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 1e kindje) Totaal: 41 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven