NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Tjeeh Souries, dat is heftig! Fijn dat het nu beter gaat!!

Wel fijn dat je binnenkort bij huis kan werken Menneh! Gewoon lekker in je eigen bed met je mannetje

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha krijg honger van jullie dames! ;)

@ Kunst, welkom!

@ Souries, wat een verhaal! Je hebt met aardig wat raadsels gezeten als ik het zo lees. Fijn dat je een nieuwe baan hebt kunnen vinden waar je het zo goed naar je zin hebt (wat doe je?) Je hebt snel weer van alles op kunnen pakken, dat vind ik echt knap! Ik hoor ook vaak hele andere verhalen wanneer mensen zoiets meemaken.

@ Menneh, dat zou voor in de toekomst wel heerlijk zijn! :) Nou ja het klussen hoeft maar 1 keer raak te zijn! :D

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Welkom Kunst ;)
    Leuk dat je erbij bent

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kunst Welkom!! ben gelijk nieuwsgierig naar je naam ;)

Ja, ze zeggen dat een jaar kort is om te herstellen van een paniekstoornis en ik vind toch dat ik al heel ver ben met een jaar :D Ik kom er wel al zullen er nog wel veel dalen tussen zitten, maar ik blijf doorgaan tot ik op een dag denk, he, das alweer even geleden dat ik me rot voelde!
    Een nieuw jaar is daarom wel lekker, kan je alles symbolisch achter je laten..
    Ik werk trouwens als communicatieadviseur bij een bedrijf dat zich bezig houdt met duurzame oplossingen voor klimaatbeheersing in kassen en gebouwen. Lekker technisch, haha!

@Menneh, jeetje, ik vind het al irritant als mijn vriend nachtdienst heeft.. en dan is er nog geen man over boord want dan is ie de avond nog thuis tot half tien...Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je die paar dagen per maand helemaal niet thuis bent...komt ie weleens bij je langs als je ergens zit of zit je er dan helemaal alleen die tijd?

5. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het toevoegen.

Zal mijzelf even kort voorstellen, ik ben 30, mijn man is 33 jaar.
    Ik werk de hele week en lees zp dus 's avonds bij (dat is vaak best veel:)). We zitten nu in ronde 8 en heb net ook voor het eerst ovulatie testen besteld, ik wilde eerst -zoals velen- er niet zo mee bezig zijn, maar het krijg nu wel last van een onrustig gevoel...en wil 'meer controle' proberen te krijgen.

@ souries, wat een verhaal! wel fijn te lezen dat het beter gaat.

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Souries, is dat veel kantoorwerk ook wat je doet?! En wat doet jouw vriend voor werk dat hij nachtdiensten draait?! Ik heb hier ook wel eens nachtdiensten, dan begin ik om 22:30 tot 7:30, dus dat is ook wel te doen (maar liever gewoon op een vrije avond hoor ;))

@ Kunst, kan me voorstellen dat je nu een onrustig gevoel begint te krijgen, maar het kan nog alle kanten op hoor! Maar idd gewoon ovutesten proberen, ben benieuwd hoe je het vind. Heb je wel het gevoel dat je je ei maandelijks voelt?!

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @noorus bijna alleen maar op kantoor :D
    Mijn vriend is agent dus veel avonden en nachten aan t werk.gek genoeg kanik dat wel heel goed loslaten..vertrouw er altijd wel op dat ie weer thuis komt.

@kunst ik werd pas zwanger toen ik er even niet mee bezig was,tien maanden nadat ik met pil was gestopt.ik voelde mijn ei niet echt en temp deed ik niet maar een keer op de goede dag en t was raak. Hou vol ;)

8. mennehh

mennehh Niet meer actief

@ souries: hij heeft af en toe cursus hier in de buurt, dan komt ie wel eens langs. Maar verder zie we elkaar alleen in het weekend. En dan moet hij meestal bog werken op zaterdag.... :(

Dus zondag is ook echt onze dag! We hebben wel echt het besef gekregen hoe gek we op elkaar zijn. Onze relatie is sterk genoeg om ook de afstand te overbruggen.
    Maar nu wij echt graag samen een kindje op de wereld willen zetten is de afstand erg moeilijk. Je wilt natuurlijk alle gevoelens delen en dat kan helaas niet.

Maarrrr er is hoop aan de horizon en mijn werk is ook erg leuk, dat scheet! :)

9. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hahahahaha --> scheet = scheelt

Lekker die telefoon hahahaha

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Souries, goed dat je erop vertrouwd dat je vriend weer thuis komt. Zo hoort het ook, anders zou het je alleen maar onnodige angst inboezemen. Hoezo was je er na 10 maanden stoppen niet echt mee bezig? Om een bepaalde reden of zomaar? Toch hoor je dat wel vaak he, dat het dan eerder raak is...

@ Menneh, geweldig dat dat besef zo is gekomen bij jullie! :) Supermooi!

Ik ben richting bed! Er moet nog gewerkt worden! ;)

Trusten meiden!

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Noorus dank je :)

Slaap lekker iedereen! Lekker dromen :)
    Liefs

12. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mijn eisprong niet, soms denk ik iets te voelen maar dat kunnen ook mijn darmen zijn. Slijm is ook niet heel duidelijk, dus vandaar nu de ovutesten. Mijn laatste twee maanden zijn wel langer dan daarvoor. Denk dat mijn lichaam me fopt. Op het moment dat ik ga testen (2/3dg na NOD uitgaande van 26dg) wordt ik na een negatieve test ongi..

en ja er niet mee bezig zijn...vind ik ook hoor ben in de basis best nuchter, maar iedereen wordt zwanger om mij heen (vaak al binnen 3 nmd) het gaat dan beste een beetje kriebelen...

ik ga ook richting bed. Weltrusten

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Slaap lekker meiden!

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Slaap lekker dames.goed voorbeeld.even met de hond lopen en ook mijn bedje in.
    Heb je autocorrect menneh haha!

Was er niet mee bezig omdat ik eerst weer alles op de rail wilde hebben.haha,niet dus!

Tot morgen!

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allen ;)
    Nou menstruatie vanacht echt doorgezet.schrok echt van al t bloed wat ik vanmorgen zag.naja,als de krampen maar wegblijven dan is t vanmiddag al een stuk minder.

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen! :D Beetje lang uitgeslapen voor m'n vrije dag, nu beetje koppijn, haha!

@ Kunst, ja je lichaam kan je soms behoorlijk voor de gek houden. Hoop dat de ovutesten je meer duidelijkheid gaan geven. Hier ook een nuchter mens, maar als je iets heel graag wilt is het toch moeilijk er niet mee bezig te zijn...

17. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

goedenmorgen,

vandaag naar het zkhuis geweest afspraak gehad bij de anesthesie en bloed geprikt had aangegeven dat ik bijna geen pijn meer had met mn cyste en dat ik niet zker wist of hij er nog zat ze zei dat dat niet uitmaakte omdat het zoieso een kijkoperatie is !! dus ze gaan kijken of er voor de rest nog complicaties zijn aan mijn eierstokken en de rest dat is wel fijn :)

18. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    @ Gesina: Spannend zeg! Wanneer gaat het gebeuren?

@ Noorus: Voedingsmiddelentechnologie houdt vooral in dat je bezig bent met het ontwikkelen van een nieuw of aanpassen van een bestaand voedingsmiddel. Dat kan van alles zijn wat je in de supermarkt vindt. Als er op een product staat: Verbeterde smaak of Nieuw dan heeft een Voedingsmiddelentechnoloog hier aan gewerkt.
    Daarnaast kun je je ook bezig houden met de fabriekslijnen waarop de producten geproduceerd worden. Dat is dus meer met buizen en berekeningen bezighouden.
    Je kunt je bezig houden met de kwaliteit van producten of productielijnen in een fabriek.
    Of je kunt de Sensorische kant op.
    Het is erg breed dus ;)

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Klinkt leuk Danssie! :)

@ Gesina, fijn en spannend meis!!!

20. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Volgende week woensdag wordt ik geopereerd :)
    dus dan wordt mijn cyste verwijderd (als die er nog zit)
    en ze gaan verdere onderzoek doen!! Dank je wel meiden!!

Deel Deze Pagina