Hoi Allemaal, Ik ben eind oktober 2011 gestopt met de pil, om alvast een 'normale cyclus' te krijgen, ik werd ongesteld na 39 dagen, als ik nu weer na 39 dagen ongesteld zou worden zou dit 17 januari zijn, dus mijn NOD zou denk ik dan daar ergens zijn. Maar dit is dus erg lastig aangezien ik niet weet wat mijn menstruatie gaat doen, misschien heb ik nu wel een cyclus wat iets korter is of juist langer. Ik ben er dus nog maar kort mee bezig, dus ben alles nog een beetje aan het uitvogelen. Groetjes Gerbera1987
Ohja het gaat om een 1e kindje trouwens, maar als jullie bovenstaande hebben gelezen begrijpen jullie dit vast hihi
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Barb, 2e ronde (1e ronde na vmk, 1e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) 18. 19. 20. - PCOmama, 2e ronde, 2e kindje - Channie32 (Ronde 13) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) 28. 29. 30. - Ni84 (ronde 4, 2e kindje) 31. datumloos Totaal: 6 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Channie, ik heb je verplaatst naar de 20ste! Gerbera, welkom! Is dit de 1e ronde dan? Barb, welkom!
Uhm tja, ik ben 10 december ongesteld geworden en dan rond 17 januari weer(als ik uitga van die 39 dagen).. Zou dit dan al de 2e ronde zijn?? (Haha ja ben een leek hoor)
Haha thanks Voel me net zo'n dombo.. Maar het is allemaal veel duidelijker als je meeleest en praat op een forum
Er zitten genoeg ervaringsdeskundigen op het forum! En het is heerlijk om hier alles eruit te gooien.
Goedemorgen ladies! Welkom nieuwe ladies! Ik was gisteren KO toen ik thuis kwam van mijn werk om 21 uur, dus was niet erg spraakzaam ben ook als een blok in slaap gevallen op de bank en werd er ook vanmorgen op wakker pfff manlief krijgt mij echt niet wakker haha...dus dekt ie mij maar toe en laat mij lekker liggen... als ie dat maar niet doet wanneer ik vruchtbaar ben Nu werk ik vandaag lekker thuis dus dat is wel even relax, vanavond kerstdiner van mijn zoon....fruit in slaan want ik zorg voor het gezonde toetje Fijne dag vandaag ladies!
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Barb, 2e ronde (1e ronde na vmk, 1e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) 18. 19. 20. - PCOmama, 2e ronde, 2e kindje - Channie32 (Ronde 13) 21. 22. - Noorus, 2e ronde, 1e kindje 23. 24. 25. 26. 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) 28. 29. 30. - Ni84 (ronde 4, 2e kindje) 31. datumloos Totaal: 7 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
Goeiemorgen! Gister ongesteld geworden, dus ik doe mee in de NOD lijst van januari! Wel meegeschreven in die van november, maar aangezien ik nog niet wist hoe lang mijn cyclus ging duren (kan je het dan al eerste ronde noemen eigenlijk?) ook niet gericht 'plezier gemaakt'. Is dit dan ronde 1 of ronde 2? Het is hier nu nog rustig... Ik ga even teruglezen om te kijken wie er allemaal al zijn
Dag Noorus, Welkom in de nieuwe groep van NODérs haha... Ik werk als Curator/bewindvoerder/mentor van jongeren met een beperking. Ik heb een eigen bedrijf dus dat is rennen en vliegen haha...maar wel heel erg leuk! Af en toe erg druk, maar wel genoegdoening om iets te bereiken
Dank voor je welkom PCOmam Wat een leuk beroep! Ik heb zelf een tijd als persoonlijk begeleider in een fasehuis voor 'zwerf'jongeren gewerkt. Heel leuk, maar wel pittig in die zin dat je goed om moet kunnen gaan met teleurstellingen. Je maakt een stappenplan om naar een bepaalde doel te werken, maar als puntje bij paaltje komt werd er zo vaak weer terug gevallen in het oude patroon. Best frustrerend vond ik. Heb jij daar ook mee te maken?!
Klinkt als pittig werk PCOmama en Noorus. Noorus, zullen we hier gewoon verder gaan met de Think Pink motto?!!
@Barb haha, ja zal lekker lullig zijn toch ben je verdomme kierewiet aan het worden van de giga bijwerkingen van de vieze medicaties laat een ronde verlopen om mij stilletjes op die bank te laten liggen haha.... nou dan zullen de bijwerkingen iets langer duren ben ik bang haha.. @Noorus, ja leuk werk is het wel, maar ik heb alleen maar gefrustreerde jongeren aan de telefoon/mail of wat dan ook die mij liever niet hebben haha....ik beslis over hun geld bij bewindvoering en curatele/mentorschap is het zelfs nog een stapje verder. Ik bekijk welke zorg ze nodig hebben, waar ze gaan wonen etc. etc. Ah het houdt mij van de straat en het zijn maar circa 200 jongeren zucht.... ga gauw weer verder hihi....en besef ook dat ik niet veel ouder ben dan hen dus deze 'snotneus' zegt iets over de andere snotneus ..... ja ja! Ik snap voor hen dat dat soms enorm krom lijkt, maar het verschil tussen ons is alleen dat ik op lange termijn denk en zij alleen maar aan de dag waar ze op zitten..en dat is soms moeilijk om te begrijpen voor hen.... gelukkig is 75% heel blij met mij!
@ Amanda13, jaa hoor we gaan gewoon verder hier! 2012 wordt ons jaar dames!!! @ PCOmama, 200 jongeren!??! Hallo, dat is toch bijna niet te doen!!! Ja het korte termijn denken, heel bekend. Ze zien ook niet in dat dingen die ze op dit moment doen, gevolgen hebben voor later... Hoe komen die jongeren bij jou terecht als ik vragen mag? Want ik begrijp uit jouw tekst dat je een eigen bedrijfje hebt?!
Yeps and still counting! Doe het samen met iemand anders hoor we gaan nu ook iemand extra in dienst nemen voor de administratie want wordt een beetje kierewiet van al die sores... maar ja komt goed! Roze logo's dus... ok ik ga eens speuren!