NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hallo meiden
    mag ik met jullie meebabbelen? mijn NOD is 25 januari(hopenlijk niet):)

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, ik zal je er even opzetten. X

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoeveelste ronde Hoop, zal zo even ander lijstje kijken. ;)

Ik heb het al gevonden en je op de vorige pagina in mijn berichtje al toe gevoegd. :)

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel Lyanna!:)

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan lieverd!!! XXX

6. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    hoe is het hier met jullie?

ik heb afentoe nog steeds oudbloed verlies met veel slijm ik snap er ni meer van heb ik normaal nooit:(

7. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik gok altijd maar wat met klussen. Maar deze maand ben ik begonnen met tempen... Maar daar wordt ik niet veel wijzer van omdat ik niet elke dag op dezelfde tijd kan tempen. Misschien ga ik een volgende ronde aan de ovulatietesten, helaas zijn mijn cyclussen nogal verschillend van lengte waardoor ik kan blijven testen als ik wil :(

Groetjes Ni84

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey vlieg weer ff voorbij. Dacht al er word niet gekletst. Maar had per ongeluk abbo verwijderd. Haha domme ikke.

Zou iemand mij van 20jan kunnen halen en op datumloos zetten? Kan weer geen touw vastknopen aan mn temp. Daarom maar een opsporingsbericht eruit doen:

*Gezocht...EI, dat int diepe moet springen. Waar zaadjes liggen te wachten om er heel lief voor te zijn en dan saampjes op weg te gaan om een beebje te worde. Als iemand EI gezien heeft laat t maar weten*

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb vandaag een kruis gekregen op fertility friend, eisprong is 4 jan geweest, NOD inderdaad de 18e.

Alleen zijn mijn ovulatietesten van Sensitest nooit positief geweest :(. Het is dat ik mijn eisprong voelde aankomen en ik toen een van mijn laatste ovulatietesten van zwanger & kids ook heb gebruikt, die was positief, anders had ik wellicht dit ei gemist :$.
    De Sensitest is dus waardeloos :x!

10. Within

Within Niet meer actief

Zo nu heb ik even tijd om te reageren :)

Ben vandaag precies 2 weken overtijd. Alle testen (2 KV en 4 sensitest) zijn negatief.
    Deze week wilde ik dus langs de HA om het voor te leggen, maar helaas, die is op vakantie. Maandagochtend ga ik direct bellen, want ik moet maandag een MRI scan laten maken en dan wil ik zeker weten of ik wel of niet zwanger ben. Mocht de HA geen tijd hebben dan bel ik het ziekenhuis wel.
    Overigens ga ik er van uit dat ik niet zwanger ben, maar dat mijn cyclus enorm van slag is, wss door mijn medicatie. We wachten af..

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    maandag moet ik na twee weken weer werken heb echt totaal gezin.
    Ik zit ook al na te denken wat ik zal doen als ik zwanger mocht raken van mijn tweede wondertje.
    hoeveel werken jullie nog of zijn jullie thuis met jullie kindje(s)

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemiddag meiden! Weer werkdag erop zitten. Morgen laatste dagje en dan lekker maar 2 dagen werken volgende week :D

@ Hoop, gezellig en welkom!

@ Jeske, ik zoek mee met je!!! Rottemp van jou ook! :(

@ Within, wat blijft het toch een raadsel bij jou! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

@ Titus, hier geen kindjes dus werk gewoon volop (naja 32 uur dan…)

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik had net 1 korte felle steek rechtsonderin mijn buik. Zal dat een ei kunnen zijn!?!

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Zo dames..

Ik heb even door de pagina's gespit.. maar dat was helaas een onmogelijke opdracht...

Ik zag wel Thea hier op de lijst staan:(:( dan toch volledig game over geweest? Dikke knuffel meid!

Within: jij nog steeds geen ongi of pos. test??:( jeetje meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen!

Hier is de kans groot dat mijn ei wat vroeger is! Hoera!:D vandaag al mega veel eiwitslijm, en meestal 5 dagen erna mijn ei.. dus dat zou mijn ei 4 dagen vroeger zetten... (en dus ook mijn nod...) maar we wachten rustig af!:)

'Wat moet zijn, zal zijn' is mijn nieuwe motto ik ga proberen het wat meer op zijn beloop te laten;)... (uiteraard nog steeds ondersteunt door de 'gedachten zijn krachten' en daarom ook 'think pink!'..)

15. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Nou zal ik dan ook eens meedoen met dit spelletje? Ik hou mijn cyclus al bij sinds ik weer ongesteld ben na Simone en ik zit tussen de 25 en de 30 dagen. Aangezien ik voor Simone op 29 dagen zat hou ik dat nu ook maar aan, al had ik toen niet echt de kans om het goed bij te houden na het stoppen van de pil, het was in ronde 2 raak namelijk.
    Volgens mijn appje is mijn NOD de 21e, dit is dan onze officiele eerste ronde :)

Voor de mensen die mij in het echt kennen (ik weet het van 2, misschien zijn er meer), ssssssst!

16. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dat jullie me op de lijst hebben gezet!
    Gister had ik m'n tweede positieve ovulatietest. Ze zeggen dat je van je eerste test moet uitgaan en dat dan je ei 24-48 uur daarna springt. Maar dat kan ook heel goed later zijn. Voor de zekerheid klussen we dus nog even door. :p Wel lastig met een (beginnende) blaasontsteking moet ik zeggen, haha.

Wij hebben nu 1 dochter. Sinds haar geboorte ben ik 24 uur gaan werken. Dat bevalt prima!
    Ik ben trouwens 28.

Fijn weekend allemaal!

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi allemaal!

@ei voelen: ik voel meestal het groeien er van (voor zo ver ik weet n.a.v. cyclus volgen met echo in 2010) Wel bruin slijm een aantal dagen. Hier voorlopig dus op de gok. Voor ons zoontje gebruikte ik op een gegeven moment ovutesten en daarna tempen zonder ovutesten.

@werken: Ik werk 20 uur onregelmatig.

@leeftijd: 33 jaar, zoontje van 1

@Ni84: testen meis! Ik zou noooooit zo lang kunnen wachten. Ook al weet je niet zeker dat je ei toen is geweest. Wel lastig met zo'n cycli zeg!

18. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Zou kunnen... dus... aan het werk jullie :D

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ ei voelen: Ik voel soms het groeien van mijn ei. dan heb ik echt een dag last van een aangespannen lies langs één zijde. Ik voel eerder het verkrampen van mijn eileider nà de eisprong...

@werken: Ik werk voltijds in het onderwijs:)

@leeftijd: ik ben 22 lentes jong!:D

@Ni: ik zeg ook testen hoor! Als je denk dat je ei met kerst was!:)

@Noorus: neem maar het zekere voor het onzekere en neem je ventje maar eens bij zijn kraag vast naar de slaapkamer:p

20. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Even een snelle reactie hier.
    Ik ben nog aan het wachten op mijn ei, nog een dag of 8 voor ei, dan het echte wachten.

@leeftijd 27 vriend 30

@ werk. Nu fulltime, wens als moeder zou 24 of 32 uur zijn

@ within balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar, een MRI kan gewoon als je zwanger bent, werkt nl niet met röntgen straling maar met magnetisme. Enkel contrastvloeistof bij voorkeur niet.

Deel Deze Pagina