NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ben benieuwd :) Want hoe zat het nou met temp en ei?! Temp gaat omlaag voor ei of...?!!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja is mij altyd wel verteld maar pas ass van gyn gebeld en die zei dat ie omhoog gaat. Uhh ja ná je ei. Nja we zullen zien. En kijken of FF kruis zet. Vorige cyclus haalde die m weer weg....vaag.

Heb wel steekjes rechts soms.

Denk t ventje vanaaf nog maar een x meesleuren. Vanmorgen ook al gedaan. Maar ja...wil ei niet missen. Ik zie wel.

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

*breekt even in* temp daalt vaak voor ei en daarna stijgt ie vaak 0,5 graad. Vind het een mooi systeem:) En dan moet ik hoog blijven!
    *breekt weer uit*

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah oke :) Dan is ie bij jou nu wel mooi laag Jeske, dus kan in aantocht zijn toch! :) Merk je ook iets aan je afscheiding?! Mocht ei er zijn dan doen zwemmers nog wel hun werk hoor! Wordt zelfs gezegd dat 2 dagen voor ei klussen de grootste kans op zwangerschap heeft. Maar ja, word soms ook niet goed, want overal lees je weer andere dingen. Las laatste weer dat je wel elke dag moet klussen, dus daar is niet echt peil op te trekken als je het mij vraagt...

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik hoor en lees ook verschillende dingen. 'meisjes'zwemmers leven langer dan 'jongens' zwemmers. De 1 zegt om de dag. Een ander zegt om de dag en rond ei 3dagen achter elkaar. Heb ook weer gehoord over 2x pd. Geprobeerd voor 2dgn toen was ik er wel klaar mee.
    Nja we proberen gewoon van alles en zien wel wat er werkte. Heb toch wel een goed en rustig gevoel erover. Stom he...wacht maar week voor nod haha. Dan ben ik niet rustig meer hihi

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hahaha nee idd, dan worden we allemaal een stel onrustige kippen! :) 2 keer per dag, pfff daar heb ik niet eens tijd voor ;) Ik denk dat het gewoon een voltreffer moet zijn (kan ook met 1 keer in de maand...)

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja we hebben maar 1 (of 2) zaadjes nodig he. Tis ook kwestie van geluk hebben en t juiste moment denk. Moedertje Natuur is niet makkelijk te begrypen soms.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Mijn temp was vanmorgen erg laag 35,9.
    Gisterenavond slijmdraderige afscheiding,dus eisprong vandaag of morgen waarschijnlijk.
    Ik vind het wel mooi hoe de natuur dat allemaal regelt:)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoop ben t met je eens. Maar soms is ze niet echt duidelijk. Snap je? Lijf houd t me vaak voor de gek.

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Het is iets vreselijks moois, maar het moet wel even meewerken... :)

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Zow, daar was ik ook weer eens!

Welkom Julia!
    Hoe is het met je moeder, Jeske?

Nog 1 dagje werken en dan weer lekker 2 dagen vrij.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Met moeders gaat t wel vooruit. Nog niet alles helaas. Maar hoop dat dat nog zoveel mogelijk bijtrekt.

Amanda lekker hoor straks 2dgn vry.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Voor ik kinderen kreeg, was mijn cyclus een puinhoop.Ik heb toen clomid moeten slikken toen ik zwanger wilde worden.Daarna is mijn cyclus heel regelmatig geworden gelukkig.Het is idd heel vervelend als de natuur zijn eigen gang gaat.

14. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Hoi Iedereen,

Wil iemand mij op de lijst zetten?Had het al doorgegeven maar zie mezelf niet er tussen staan...
    Ben niet heel erg actieve typster maar lees graag met jullie mee;)

Voor mij 2de ronde 2de kindje middels ZI, NOD 22 januari

Groetjes en een fijne avond verder:)

15. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    #695 IngeM, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012
    Hoi meiden,

Mag ik ook op de lijst? De 28e is mijn NOD, tis mijn 5e ronde voor mijn eerste kindje.

Ff bijgelezen... En de antwoorden op de vragen;

Ik werk fulltime time in het onderwijs, als ik een kindje heb zou ik eerst een jaar twee dagen gaan werken met betaald ouderschapsverlof. Daarna 2 en een halve dag.

Ik ben 26 en hubbie is 43.

Nog 6 dagen tot mijn eisprong, we klussen nu al dagelijks en voor dichterbij eisprong heb ik preseed gekocht, kijken of dat wat helpt...

*think pink meiden!!*

16. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wij klussen niet dagelijks, zo om de 2/3 dagen en rondom ei elke dag. We hebben een tijdje elke dag gedaan, moet zeggen dan gaat de lol er wel af.

Vandaag lekker rustig aan gedaan, beetje gelezen, de kerstboom opgeruimd...

Fijne avond!

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    wij doen het nu eigenlijk alleen wanneer we zin hebben, dat heb je dan nog in de eerste ronde denk.
    Bij eerste kindje was ik er wel meer mee bezig.
    het is bij ons soms 3 dgn niet en dan weer drie dagen achter elkaar. Ik weet niet wanneer mijn ei is omdat zoals eerder gezegt ik 25 dec ongie was maar ook 2jan na het verwijderen van spiraal 4 a 5 dgn bloed ben verloren.
    Ik beschouw deze maand dan ook een beetje als proef maand zeg maar. :D

18. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    Hallo allemaal,
    mag ik ook op de lijst?

1e ronde 2de kindje, ZI, NOD 25 januari

Ik heb een prachtige dochter van bijna 5, en besloten om voor een 2e kindje te gaan proberen.
    Ben een alleenstaande mama en zit door vervelende ervaringen ook niet meer op een relatie te wachten.
    Mijn wens voor een 2e kindje is echter zo groot dat ik uiteindelijk op zoek ben gegaan naar een zaaddonor, en deze ook gevonden heb.
    Morgen is mijn 1e inseminatie, superspannend!
    Volgens de banner mss beetje vroeg maar ik heb zo'n idee dat mijn ei iets eerder komt.

zijn er hier nog dames die met behulp van zaaddonor/ZI proberen zwanger te worden?

19. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het toevoegen.
    Ik vind het weer spannend. Net mijn 2e mk achter de rug. Ik heb testen gedaan om te weten wanneer ik ovuleerde. Ik wilde deze ronde namelijk niet voorbij laten gaan.

20. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hier weer aan het wachten tot me nod spannend..woensdag naar gynecoloog hopelijk uitsluiten alles oké is van binnen en we gewoon nog geduld moeten hebben.. Spanennd weer

Deel Deze Pagina