Poe ik ben benieuwd of ik ook zo ga rekenen en temperaturen als het langer gaat duren. Ik heb nu gewoon een appje die zegt wanneer ongeveer en we hebben het 2 dagen ervoor en op de dag zelf gedaan Voor de vorige had ik niet eens een appje, bedacht ik gewoon halvewege mijn cyclus 'nou nu moet het ongeveer denk ik' en poef 2e keer raak. Blijkbaar is dat heel speciaal hihi Ik hoop niet dat ik nu dames voor het hoofd stoot die al lang bezig zijn...
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje) - Julie 76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Katleen (5de ronde, 1e kindje) - Brix (2e ronde, 3e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - yessie (1e ronde, 2e kindje) 21. - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde? , 1e kindje) - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje) 22. - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - Titus (1e ronde, 2e kindje) - Zomerr (1e kindje na 3e mk) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (ronde 4, 4e kindje) 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje) - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje) - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI)) 26. - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje) - Daphned (9e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje) 28. - Danssie (1e ronde, 1ste kindje) - Kunst (8e ronde, 1e kindje) - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - IngeM (5e ronde, 1e kindje) 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje) 30. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) - Hilli (3de ronde, 2de kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) - Bontekoe - Bo12 (2e ronde, 3e kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) Totaal: 61 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Als het goed is klopt ie zo! Welkom nieuwe dames!
Weer een nieuwe dag. Vinden jullie het ook zo langzaam gaan? Ik heb weinig hoop, 1e ronde na 2e mk. Nog 7 dagen tot mijn NOD.
goedemorgen dames! @ julia, ik vind de tijd inderdaad ook erg langzaam gaan.. Zouden jullie eens naar mijn tempgrafiek willen kijken? FF zet m'n ei op dag 18..maar als ik naar de temp kijk leek mij dag 13 logischer?? volgens mij komt dat door de coverline ofzo.. 34355c Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hm, het is inderdaad een onduidelijk kaartje... Heb je elke dag op dezelfde tijd gemeten? Voor zowel 13 als 18 valt wat te zeggen... Ik durf je geen uitsluitsel te geven Succes!!
ja alle dagen zijn hetzelfde gemeten, behalve de witte bolletjes (dag 8 en dag 22) bedankt voor het kijken in ieder geval!
Goeiemorgen meiden! Lekker even uitgeslapen hier! @ Julia, je weet het nooit he... Dus hou moed! En idd, wachten duurt lang! @ Isis, ik heb niet echt verstand van FF, maar ziet er idd wel raar uit. Je zou denken dat hij de 13de was, aangezien je temp toen zo laag lag... maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen...
goeiemorgen dames, hier zeer goed geslapen en jullie? het gaat idd langzaam julia,en wachten tja dat duurt ook altijd lang. hier net wat doorzichtigslijm verlies draden trekken
Ik ga morgen testen (eindelijk manlief overtuigd dat het geen geldverspilling is ) Ik heb tijdens de kerst het idee gehad dat mijn ei er al was... Maar doordat ik zo'n onregelmatige cyclus heb kan het ook nog 1 of 2 maanden duren :s... Maar morgen dus even testen ivm de kerst wie weet!
hallo dames, hoe gaat het hier?? hier gaat het opzich wel goed zal blij zijn als het woensdag is dan kunnen we onder het mes en hopelijk is dan alles achter de rug!!..
Aaahh ik moet ook even wat zenuwen kwijt! Ik moet zo naar het ziekenhuis voor de MRI scan en ik ga dan toch ook nog even aangeven dat ik zwanger kan zijn, inmiddels ben ik 16 dagen over tijd.. ik ga die paar druppels steeds meer als menstruatie zien want anders weet ik het ook niet meer. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.. belde vanmorgen de HA maar die was al vol tot een tijd dat het voor mij geen zin meer had. Los daarvan ben ik ook gewoon zenuwachtig, ik kan niet stilliggen en dat moet ik straks toch echt een half uur doen.. pff
Hoi dames! Ik zou rond 15/16 januari mijn NOD hebben, maar na een ovulatietest vandaag, kreeg ik een prachtige smiley in beeld...dus in plaats van toeleven naar een evt menstruatie/zwangerschapstest, is er werk aan de winkel! Soms is het ook zo onvoorspelbaar... Dus die NOD zal nu op 23 januari gezet kunnen worden, als ik me niet vergis?