gesina: veel sterkte: moet je lang in zh blijven? ik net boodschapjes gedaan, schoongemaakt.. nu zo ff boekje lezen met de kleine man en vanmiddag werken fvk tja... gek soms he.. nou succes met klussen hier vlgens banner snel ei.. had gisteren en eergisteren slijm.. nu niet meer... geen diee of ei al geweest is.. blijft spannend mri scan: ook spannend: zou eht wel aangeven.. en de testen blijven negatief?? ik had beide keren pas na 2 weken overtijd een goede test.. dus kan best
@ noorus ik moet s'middags geopereerd worden naja wat is erg ingrijpend? ze gaat een sneetje maken bij mn navel en 2 in mn schede bij mn navel komt er een buis in (camera) en de andere 2 komen de instrumenten terecht om te werk te gaan !! ik hoop dat ik snel op de been ben!! @ kittycat69 Dankjewel @ Within Succes meis spannend zeg!! @wendysunny ik wordt smiddag's geopereerd en dan moet ik blijven tot s'avonds 21.00 of ik moet er 1 nachtje blijven slapen!!
@ Within, heel veel succes zo! @ Fvk, het lichaam zit raar in elkaar he?!! Ik zeg, zet em op! @ Wendy, ook druk aan de klus dus!? @ Gesina, ik wist niet dat ze het zo deden. Bizar dat ze dat zo kunnen. Succes (vast) en hoop dat je snel hersteld! Hier vooral een lekker lazy dagje... Was ik wel even aan toe!
Ik snap het lichaam soms idd niet meer...maar ach, ik ben allang blij dat ik er achter gekomen ben dat het vandaag een dag met een smiley is Nu vriendlief nog overtuigen. Maandag is nou niet echt de meest ideale dag
Gesina veel sterkte woensdag met de operatie Within jij ook met je MRI Verder vluchtig gelezen sorry dat ik niet reageer. Dames ff ego sorry. Vanmiddag bij revalidatie arts geweest met ma. Hij zegt dat die aangedane kant.nog niet definitief is, maar t ziet er ook niet goed uit. De tyd zal t leren. Maar ik ga er nu vanuit dat ze zo afhankelijk blijft en in rolstoel. Alles wat dan nog verbeterd is dan mooi meegenomen. Ga dus andersom denken maar dr wel stimuleren en prikkelen. Ik zie t al voor me...een moeder dr hele verdere leven in een rolstoel waar je geen 'echte' gesprekken mee kunt voeren. Ik weet ook niet of ik.verder wil met onze kinderwens. Ben niet zo sterk en mn steun en toeverlaat is nu afhankelijk van mij. T doet zo zeer...verders voel ik niks...geen enkele emotie...alleen lamgeslagen. (uhm toepasselijke woordkeuze ) Ik weet t gewoon niet meer. Kan.ik dit mijn kind aandoen? Oma in een rolstoel en suffig??
Hoi allemaal! Voor mij ook al weer een paar dagen geleden dat ik gereageerd heb, hebben het druk gehad (klussen, werken, slapen en ons ventje) Mijn banner is iets veranderd. Ik denk dat ik mijn ei afgelopen weekend heb gehad ivm bruin slijm nu. We zullen het wel zien over 2 weken. @Jeskejes... lucht hier je hart maar hoor. Is helemaal niet erg. Ik weet niet wat je moeder heeft gehad? Maar probeer positief te blijven meis. Voor je moeder is en blijft het prachtig een kleinkind te mogen krijgen. Mijn vader heeft in oktober 2010 een kleine tia gehad. En ohhh... wat schrok ik toen. Hoogzwanger mijn laatste avonddienst... ben toen snel naar huis gegaan om naar het ziekenhuis te gaan. Ik zag de meest vreselijke ramp scenario's voor me. Ik wilde dat pap nog zou kunnen genieten van zijn 3e kleinzoon. Gelukkig viel het allemaal wel mee en is de restschade miniem. Toch heb ik nu angst voor herhaling. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik mijn vader weer als de oude kon zien, ondanks dat hij er al snel bovenop was. Ik kan me dus heel goed jou angst voorstellen al weet ik natuurlijk niet wat jou moeder is overkomen. Dikke knuf meis!
Jeskejes: wat sneu van je moeder..wat is er gebeurd dan ? Je doet je kind niks verkeerds aan hoor met een oma in een rolstoel. Mijn kids hebben m'n schoonmoeder de afgelopen 9 maanden zwaar zien aftakelen (leukemie) maar ze vonden.haar nog steeds geweldig en zij genoot zoveel ze nog kon van de aanwezigheid van de kids. Zelfs toen ze nog alleen maar in bed kon liggen en kijken. (eind nov is ze overleden) Dus laat je niet uit het veld slaan ! Jouw kinderwens moet je proberen los hiervan te zien. Hoe moeilijk ook.. En sterkte meid !!
Stopcontact das ook heftig jeetje. Ff int kort wat mn moeder heeft: eind okt een hersenbloeding gehad. Had vaatkrampen en waterhoofd. Met kans op re-bleed. 12 nov eindelijk kunnen.operen. Helaas met complicatie, ader gescheurt waardoor ze maar 2 vd 3 uitstulpingen konden repareren. Na operatie linkerkant uitval en spraak (dat laatste is nog raadsel waarom) 21dgn op ic gelegen waarvan pa en ik de 1e 14 dgn dag en nacht er zaten. Verhoogd natrium dus weer naar IC. Uiteindelijk naar verzorgingstehuis met revalidatie. Morgen is dat 2 wkn. Slukken gaat vooruit. Dat ze wat wakkerder is ook. Maar praat soms onverstaanbaar en slaat plank soms mis. Ik denk dat ik t zo wel kort verteld heb. Als er nog vragen zijn. Stel ze maar.
Inderdaad... erg heftig! Ben het ook met Mirjam eens. Heel moeilijk, maar probeer het los van elkaar te zien. En ondanks alles zal je moeder op haar manier enorm van een kleinkind kunnen genieten. Al is het anders dan je je had voorgesteld waarschijnlijk. Hopelijk gaat je moeder nog voortgang boeken en gaan de goede hersencellen nog een boel functies overnemen.
@ Fvk, succes vanavond! @ Jeske, wat ik al zei in de klustrein *Knuf* Wil je nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je nu andersom bent gaan denken! Denk dat dat misschien ook voor meer rust kan zorgen bij je @ Stopcontact, heb je goed geklust deze maand?!
even reageren op het verhaal van jeske, meis dat is niet makkelijk allemaal. wens je heel veel sterkte. en wat je moet doen, je moet doen waar jij je goed bij voelt ik of wie dan ook kan dat niet voor je beslissen. Bedoel dit niet neg op wat de andere zeggen hoor. lastig is het soms zo op een forum. Ik bedoel er mee dat het allebei kan en dat iemand moet doen waar hij zij zich goed bij voelt.
Ik denk het wel haha! Het is pas onze eerste ronde weer dus nu nog niet zo'n grote drift. Waarschijnlijk volgende maand wel
@ jeskejes meid wat erg Hopelijk komt het toch nog goed vanuit hier een dikke knuffel!!.. @ Stopcontact dat is ook een heftig verhaal zeg bah... @ andere meiden bedankt voor de lieve reacties
*knuffel voor stopcontact en jeskejes* De MRI is goed gegaan. Heb een schort gekregen mocht het zo zijn. Weet dus nog steeds niks ga morgen de HA bellen.
@ Jeske, dikke knuffel voor jou! @ Ni84, spannend! Hopelijk de eerste roze op onze lijst! @ Gesina, succes woensdag! Nog steeds gestopt met roken? @ Within, hoe was je MRI? Lees nu dat het goed gegaan is, hopelijk kan je morgen bij de HA terecht.
Ja is idd goed gegaan.. was mijn eerste keer en dan is het echt doodeng om zo'n buis in te gaan. Ik was er bang voor dat ik niet stil kon liggen, vooral mijn voeten niet. Daar hebben ze maar een zware kersenpittenzak opgelegd Kreeg een koptelefoon op met muziek en ze hielden me op de hoogte van wat er gebeurde. Ogen dicht en gewoon rustig afwachten was alles wat ik kon doen, dus ik vind dat ik het nog goed gedaan heb zou het alleen geen 2e keer doen en hoop ook niet dat dat ooit nodig is
Hallo allemaal! Ik heb niet alle berichtjes mee gelezen die jullie gepost hebben maar wilde even laten weten dat mijn NOD ook in jullie periode valt namelijk de 22e. Ik heb al een zoon van bijna 2,5 en we gaan nu voor de tweede. Vind het allemaal weer erg spannend en deze maand de eerste ronde voor mij en weer aftellen tot de welbekende NOD.. Hopen dat ik het volhoud en anders heb ik wel wat vroegtesten van testjezelf in huis haha. Zou leuk zijn als het meteen raak is! Succes met afwachten meiden!!!