NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    NOD-lijst 16 - 31 januari 2012

16.
    - Ni84 (4e ronde, 2e kindje)
    - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje)
    - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje)
    - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje)
    - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje)

17.
    - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje)
    - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje)
    - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje)

18.
    - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI)
    - Katleen (5de ronde, 1e kindje)
    - Brix (2e ronde, 3e kindje)

19.
    - Noorus (2e ronde, 1e kindje)
    - Gesina (10e ronde, 1e kindje)
    - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje)
    - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje)

20.
    - PCOmama (2e ronde, 2e kindje)
    - Channie32 (13e ronde)
    - yessie (1e ronde, 2e kindje)

21.
    - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje)
    - Wachtende (ronde? , 1e kindje)
    - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje)

22.
    - Angel77 (4e ronde, 2e kindje)
    - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje)
    - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI))
    - Titus (1e ronde, 2e kindje)
    - Zomerr (1e kindje na 3e mk)

23.
    - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje)
    - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje)
    - Lender (2e ronde, 2e kindje)
    - Fvk (1e ronde, 1e kindje

24.
    - Mukje (10e ronde, 2e kindje)
    - Dalia (1e ronde, 3e kindje)
    - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje)
    - Mika03 (2e ronde, 1e kindje)

25.
    - Christen (1e ronde, 4e kindje)
    - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje)
    - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje)
    - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI))

26.
    - Toekan (3e ronde, 1e kindje)
    - Thea23
    - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje)

27.
    - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje)
    - Nuage (50e ronde, 1e kindje)
    - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje)
    - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje)
    - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje)
    - Daphned (9e ronde, 2e kindje)
    - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje)

28.
    - Danssie (1e ronde, 1ste kindje)
    - Kunst (8e ronde, 1e kindje)
    - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje)
    - IngeM (5e ronde, 1e kindje)

29.
    - Justjes (6e ronde, 2e kindje)
    - Mennehh (2e ronde, 1e kindje)
    - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje)

30.
    - Hilli (3de ronde, 2de kindje)

31.
    - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje)
    - Bontekoe
    - Bo12 (2e ronde, 3e kindje)
    - Eekje (1e ronde, 3e kindje)

datumloos
    - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje)
    - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje)
    - Within (4e ronde, 1e kindje)
    - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje)

Totaal: 64
    1 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven

Aangepast

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Ni, ik denk zelf dat het echt een voordeel is geweest dat je je ei zo goed hebt zien aankomen :) Zo'n maansteen, tja ik weet niet, zelf geloof ik er niet echt in (maar wie weet loop ik er zelf ook over een tijdje mee hoor :D)

@ Eekje en FvK, jullie staan erop!

@ Fvk, kom je gezellig bij me op de wachtbank!? :)

@ Julia, hier ook afgesproken dat ik niet ga testen voor NOD en misschien zelfs niet op NOD. Hoop dat we het vol gaan houden! :)

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Ni van harte Gefeliciteerd :D
    ben blij voor je maar vind het ook wel een klein beetje kut om het te lezen dat je al na 4 rondes zwanger bent waarom ik niet :( niet verkeerd opvatten hoor ben super blij voor je :)

@ amanda jaaa ben nog steeds gestopt met roken morgen heb ik mijn Operatie begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hihi :)

@ dames op wachtbankje Succes ;)

4. Within

Within Niet meer actief

Ni gefeliciteerd! Wel krom dat je dan morgen een begrafenis hebt.. toevallig is de oud tante van mijn man ook donderdag overleden en hebben we morgen de uitvaart..

Het balletje is hier gaan rollen. Heb de dokter gebeld, in eerste instantie had ik een afspraak voor morgen. "wat is de rede?" dus ik heel droog dat ik 2,5 week overtijd ben en dat de testen negatief blijven. Oh.. ik ga even overleggen met de arts en laat u zo terugbellen. Ok.. dus ik wacht nu op een telefoontje.

5. hopeandfaith

within wanneer zou je anders weer je nod hebben??

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Within! :)

@ Gesina, begrijpelijk dat het ook pijn doet om te lezen dat mensen hier snel zwanger worden... Heel veel succes morgen en ik hoop dat jij daarna snel op roze kan meis! *Knuf*

7. hopeandfaith

@ Noorus ja normaal deed het me niet zoveel als ik het las maar omdat het nu voor mijn gevoel wat langer duurt nu ronde 10 vind ik het wel pijnlijk en wordt ik wel verdrietig maar ik ben altijd wel blij hoor als ze zwanger zijn maar je gaat echt denken van ja waarom ik niet ??.. :( maar goed ik moet ook niet klagen er zijn ook genoeg meiden die langer dan mij bezig zijn en daar heb ik echt Diep respect voor dat ze het vol kunnen houden!!..

8. hopeandfaith

Bedankt voor je knuf :)

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo ik kom me ook weer eens melden! Hier al 1 iemand op roze zelfs, wauw gefeliciteerd!!!

Ik zit nu middenin mijn vruchtbare periode, ergens deze week een eisprong. Dus we gaan maar weer goed aan de klus :)
    Ondertussen bevestiging gehad dat we de volgende ronde (als die er komt, ik blijf toch altijd hoop houden) met IUI mogen beginnen. En omdat ik sinds de vorige keer zwanger ben geweest beginnen ze weer opnieuw te tellen. Dat betekent dat de 3 IUI pogingen die we al gedaan hebben niet meer meetellen en we nu opnieuw 6x IUI mogen doen. Ik ga ervoor heb ik besloten, ik word deze maand 30 dus voor mijn gevoel is het nu of nooit!

10. hopeandfaith

Oh geweldig nieuws Nuage :D

11. Within

Within Niet meer actief

Vorige NOD was 25 december, dan zou mijn NOD nu weer rond 24 Januari gelegen hebben

12. hopeandfaith

Okeej spannend dan zeg :) Hopelijk willen ze wat voor je doen een echo of wat en ook zou ik gewoon eisen dan heb je teminste zekerheid!!..

niet dat ze zeggen van wacht maar tot 24 januari ?? zou ik niet accepteren !! Succes :)

13. Within

Within Niet meer actief

Ik wacht het af, zou vorige week al gaan maar toen was de huisarts op vakantie.. Dus hopen dat ik nu word door verwezen naar de gyn inderdaad ofzo, ik heb dit nog nooit gehad dus :p

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

I know :) kon me gewoon niet inhouden. En dacht, dan ben ik gelijk geoefend met zo'n pipetje ;) oke, een echte rotsmoes. Ik kon me gewoon niet inhouden.
    Nu dacht ik donderdag pas weer te testen (5 dgn v nod) met de ultra vroege.... of misschien morgen ....... :) ;) :)

Eerste ronde trouwens, waren nog niet echt bezig maar door samenloop van omstandigheden zou het best eens raak kunnen zijn..

Was vanmorgen misselijk ;)

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Mirjam: hihi, moet stiekem toch lachen met je smoes. Als ik jou was zou ik toch nog wachten met testen tot NOD, maar ja, ik heb makkelijk praten ik zit zover nog niet (vind het ook altijd lastig om tot paar dagen na NOD te wachten). :p

16. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Goeiemorgen meiden!

Oh mirjam toch hihi! Dat is inderdaad wel héél vroeg. Maar het is ook zo moeilijk dat wachten he?
    Ik test op z'n vroegst de 20ste... ik kan ook absoluut niet tot nod wachten, dat heb ik wel geleerd tijdens het zwanger worden van ons zoontje.
    Ik had straks trouwens mensruatie krampjes even... :(

17. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    bedankt voor 't op de lijst plaatsen.

Gisteren voor het eerst geïnsemineerd, vind het nu al onwijs spannend, en dan begint het wachten pas..

veel succes voor iedereen!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage super nieuws en ja tuurlijk hoop ik ook dat t niet nodig hoeft te zijn en je deze maand zwanger bent.

Gesina ken je gevoel. Ook hier doet t pijn en basl ervan. Maar wilt niet zeggen dat ik niet blij ben voor degene die op roze mogen.Dikke knuff voor jou. Sterkte morgen.

Ik ben ff lekker slecht bezig.Net bij ma geweest en nu een lekkere hamburger van de Mac ;) Straks weer sporten.

19. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @Gesina en alle anderen die al lang wachten: Ik had dit ook niet verwacht, en ondanks dat het ronde 4 is, ben ik ook al ruim een half jaar verder...
    Mijn zus krijgt deze maand als het goed is haar eerste icsi, na 2,5 jaar en 6 iui's... Dus ja, ik kan me de frustratie goed voorstellen, omdat ik het van dichtbij zie. Ik weet ook nog niet zo goed hoe en wanneer ik het mijn zus moet vertellen. Vooral niet als het bij haar niet lukt :(

Maar even positief... Ik voer gewoon de roze lijst aan... Dat we gewoon allemaal roze gaan worden!!

@jeske: Ik geloof ook nooit zo in die zweverige dingen, maar bij dit had ik een goed gevoel. En toen ik die steen omdeed, voelde het meteen heel goed. Echt alsof er een soort rust over me kwam met dat het allemaal wel goed zou komen.

20. hopeandfaith

@Ni84 nee maakt ook helemaal niet uit hoor ;) ben blij voor je is toch altijd weer een wonder als iemand zwanger raakt :)
    maar ja tis idd moeilijk voor de gene die langer bezig zijn dat kan soms wel pijn doen!!

idd je blijft gewoon de roze lijst aanvoeren :D

Deel Deze Pagina