NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Gefeliciteerd !!!

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ni en kathleen gefeliciteerd zeg al weer twee roze.

w fijn dat je morgen een echo krijgt. Ik vind het heel erg on proff. als zij zich er zo over zou uit laten dat het toch niks is. dan moet ze ook geen echo maken. Zij mag helemaal geen oordeel vellen.
    wanneer je niet zwanger mocht zijn dan moet er toch iets anders zijn waarom je opeens niet ongie bent geworden, daarbij moet zij jou helpen zonder een oordeel te vellen.

hier weet ik het niet meer ik heb ontzettend last van een opgeblazen gevoel buikpijn winderigheid/ op boeren wat dat nou weer is weet ik ook niet.

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Sourie, fijn van je ei! :D

@ Jeske, ook blij voor jou ei! Joehoeee! :D

@ Katleen, waauuwww! :) Gefeliciteerd!

Ik zal even op zoek naar de lijst...

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meiden!!leukleukleuk!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    NOD-lijst 16 - 31 januari 2012

16.
    - Ni84 (4e ronde, 2e kindje)
    - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje)
    - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje)
    - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje)
    - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje)

17.
    - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje)
    - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje)
    - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje)

18.
    - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI)
    - Katleen (5de ronde, 1e kindje)
    - Brix (2e ronde, 3e kindje)

19.
    - Noorus (2e ronde, 1e kindje)
    - Gesina (10e ronde, 1e kindje)
    - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje)
    - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje)

20.
    - PCOmama (2e ronde, 2e kindje)
    - Channie32 (13e ronde)
    - yessie (1e ronde, 2e kindje)

21.
    - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje)
    - Wachtende (ronde? , 1e kindje)
    - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje)

22.
    - Angel77 (4e ronde, 2e kindje)
    - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje)
    - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI))
    - Titus (1e ronde, 2e kindje)
    - Zomerr (1e kindje na 3e mk)

23.
    - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje)
    - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje)
    - Lender (2e ronde, 2e kindje)
    - Fvk (1e ronde, 1e kindje

24.
    - Mukje (10e ronde, 2e kindje)
    - Dalia (1e ronde, 3e kindje)
    - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje)
    - Mika03 (2e ronde, 1e kindje)

25.
    - Christen (1e ronde, 4e kindje)
    - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje)
    - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje)
    - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI))

26.
    - Toekan (3e ronde, 1e kindje)
    - Thea23
    - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje)

27.
    - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje)
    - Nuage (50e ronde, 1e kindje)
    - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje)
    - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje)
    - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje)
    - Daphned (9e ronde, 2e kindje)
    - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje)

28.
    - Danssie (1e ronde, 1ste kindje)
    - Kunst (8e ronde, 1e kindje)
    - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje)
    - IngeM (5e ronde, 1e kindje)

29.
    - Justjes (6e ronde, 2e kindje)
    - Mennehh (2e ronde, 1e kindje)
    - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje)

30.
    - Hilli (3de ronde, 2de kindje)

31.
    - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje)
    - Bontekoe
    - Bo12 (2e ronde, 3e kindje)
    - Eekje (1e ronde, 3e kindje)

datumloos
    - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje)
    - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje)
    - Within (4e ronde, 1e kindje)
    - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje)

Totaal: 64
    2 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven

Katleen op roze! :)

6. katleen

katleen Lid

16 dec 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb normaal helemaal geen korte cyclus. Denk alleen dat ik een vroege eisprong heb en een lange luteale fase. Was al een dag of 3 misselijk en een week ontzettend moe!

Aan iedereen bedankt voor de wensen en ik wens aan jullie allemaal eenzelfde uitslag!

@Ni, dikke proficiat!

7. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ni84 en Katleen gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten!
    Within, veel succes morgen!

Hier wachten we rustig af. Elke keer wil ik niet teveel hopen maar toch heb ik het idee dat m'n borsten erg gevoelig zijn (lees:meer dan anders). Vandaag zou m'n innestelingsdag zijn.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Geniet er maar lekker van! :)

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    misschien een stomme vraag hoor, maar lees op het forum veel vrouwen die het niet houden (snap ik heel goed hoor) en dan toch testen maar als je bijv bij mij kijkt zou ik over 12 dgn mogen testen maar op 13 jan is volgens de calculator pas mijn in nesteling. dus stel dat ik 7 dgn voor nod test is het toch altijd neg omdat je dan nog te weinig hcg hebt?

deze ronde ga ik toch niet vroeg testen omdat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt.

10. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @titus: daar heb je helemaal gelijk in... Behalve dan, dat je berekening niet altijd klopt en als je eisprong dan net een dagje eerder valt ofzo, dan kun je soms met een vroege test al een streepje krijgen....

11. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wow, dat begint goed zo! Katleen, gefeliciteerd!

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dank voor je antwoord maar dan snap ik het wel goed.
    Ik merk wel dat ik het steeds spannender begin te vinden maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet aan houden was nml 25 dec ongie maar op 2 jan mijn spiraal pas laten verwijderen en toen ook een soort ongie gehad stolsels verloren en ook wel een dag of 4 a 5 net als mijn normale ongie.
    ik kan dus ook pas ergens rond 30 jan mijn nod hebben.

13. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Jeeeej! Nog een roze naam. Gefeliciteerd!

@wensje ik heb de laatste dagen ook een typisch gevoel. Ik had net hele gevoelige jeukende tepels, nu lijkt dat weer redelijk normaal te zijn. Gisteren een heel opgeblazen buik, erge buikpijnen en krampen. Met rommelende darmen en de daarbij behorende ellende (ahum). Maar goed, dat zou natuurlijk wel raar zijn en theoretisch gezien niet kunnen lijkt mij! Ik bedoel dat het één iets met het ander te maken heeft. Had gisteren een positieve ovulatietest! Misschien is dat het... Ik kan misschien gewoon moeilijk geloven dat ik gisteren echt een eisprong heb gehad! Wel een voor mijn doen lange cyclus deze maand, ongeveer 35 dagen... Ik snap er even niets van. Ik zal er niet meer zoveel over nadenken, lijkt me verstandig. ik heb mezelf voorgenomen om het allemaal maar rustig af te wachten :)

14. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey ik zie dat er al 2 op roze staan. Ook mijn mede-NOD-er van 16 jan. Ik krijg gelijk drang om ook te gaan testen maar mijn ei was dinsdag dus ik denk niet dat het zin heeft om nu al te gaan testen. Nog even geduld dus.

Gefeliciteerd meiden!!!

15. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    #835 Mika03, 10 jan 2012
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
    Nou vandaag heel veel krampen, steken en midden onderin de buik pijn. Ook heb ik vandaag bij het afvegen helderrood wc-papiertje. Zit op dag 14 van mijn cyclus, dus denk dat het eisprongbloeding is. Wat denken jullie? Nu weer ongesteld worden lijkt me wel heel erg snel. Ik hoop dat het hierbij blijft. Morgen weer knuffelen, hebben het gisteren ook gedaan.

Gek hoor zo ken ik mijn lichaam niet. Weet niet waar elk pijntje vandaan komt, wat het betekent en of het hoort :( Die onzekerheid is denk ik wel herkenbaar, of niet?

16. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ja hoor, heel herkenbaar!!

17. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @barb: mijn nod was een grote gok hoor... Ik stond eerst op 30 januari. Maar had een heel duidelijke eisprong tijdens de kerstdagen en dus kon ik nu al testen...

@titus: ik heb geen idee hoe dat werkt met een spiraaltje verwijderen, maar daar kan de arts toch uitsluitsel over geven. Misschien even bellen met de ha??

18. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wauw wat een druk forum! Zwangeren gefeliciteerd!

Ik ga pas testen als ik over tijd ben hoor :) Bij de vorige keer was ik al een week over tijd toen ik tests ging bestellen. Ik was net gestopt met de pil dus ja het kan wel eens onregelmatig zijn. Nou die strepen knalden me tegemoet! Hoezo 3 minuten wachten, 3 seconden was snel genoeg :)
    Voor de dames die niet zolang kunnen wachten met testen: sterkte :)

19. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    #839 LBlue, 10 jan 2012
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
    Ha dames,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Lotte, ben 23 jaar en sinds 4 maanden (en een paar dagen) getrouwd. Wij zijn volop bezig om een kindje te verwekken, en aangezien het rustig aan het worden is op het trouwforum wil ik hier ook graag mee kletsen.

Wij zitten momenteel in ronde 6... en hopen onwijs dat het deze keer raak is! Ik zou dan ook graag opgenomen worden in de NOD-lijst... 17 januari...

edit: woeps, zat net te tellen en we zitten gewoon al in ronde 7... gelukkig is er ergens een ronde langs mee heen gegaan, want het voelde als 6... Dusse voor de NOD-lijst ronde 7

Zo, weg met het 'formele' en op met de frustratie en vaagheden ;)
    Ik wil zo onwijs graag testen, want heb allemaal klachten die ik normaal niet heb. Zere borsten (vooral tegen de tijd dat ik ga slapen, maar ook met vlagen overdag) op een manier die ik normaal niet heb. Wel wel eens steken in mijn tepels, maar nog nooit zo'n vreemde pijn gehad. En ben met vlagen misselijk.
    Maar ik ben zo bang dat ik het mezelf wijs maak, en dat ik niet zwanger ben.... Dus even frustratie... verder vind ik het allemaal wel leuk, dat intiem bezig zijn om iets moois te maken!

Ook nog even... GEFELICITEERD voor de roze meiden! Hopelijk zetten jullie de trend!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Mika, heeel normaal hoor die onzekerheden en dat je van alles lijkt te voelen... Ik merkte tijdens mijn eerste cyclus ook van alles... Vooral na mijn eisprong was het om gek van te worden. Heb mezelf nu ook voorgenomen om zelfs na m'n NOD te wachten met testen. Ik wordt liever ongesteld dan dat ik een negatieve test in handen heb (dat vond ik wel teleurstellender vorige maand). Ik probeer dus rustig af te wachten en me zoveel mogelijk niet op mijn lichaam te concentreren, want je voelt echt van alles! En voor alles ging een ik reden bedenken... :)

Deel Deze Pagina