LBlue, het is ook een trouwforum he . Geniet van je vrije dag, Titus! Succes vandaag Within, Gesina en Channie! Het is moeilijk om hier weg te blijven.
Zo. De testen zijn binnen, nu het geduld nog bewaren! Vrijdag op z'n vroegst testen, het ligt er een klein beetje aan wat voor gekke dingen in vandaag in mijn lichaam voel.
Mocht ik het idee hebben dat het deze maand raak is ga ik proberen niet te testen. Ik heb begin maart een afspraak bij de gyn dus als ik zwanger ben hoor ik het dan wel, zou wel leuk zijn want dan zou ik al op negen weken zitten, hihi. En mocht ik daarvoor bloeding krijgen kan het altijd nog menstruatie zijn die nog niet helemaal op orde is (hoe bedoel je, jezelf voor de gek houden ). Eerst maar eens klussen dit weekend....
welkom Juutje, en knap souries als het jou lukt om niet te testen. qua stiekem testen had ik dat eigenlijk vanmorgen willen doen, maar toe ik wakker werd moest ik zo plassen, dat het al op hield. Ik wilde eerder testen omdat ik vermoed dat ik zo rond de 27ste mijn ovulatie heb gehad en dat betekent dat het nu PDO 15 is. Dat zou testbaar moeten zijn. Maar hoewel ik ergens wil, durf ik ergens ook weer niet. Dus ik denk dat ik het wachten nog wel een weekje vol hou.
Wow er staan al 2 op roze! Ik heb nog niet getest en wil ook nog effe afwachten. Ik denk namelijk dat ik gewoon ongested ga worden aangezien ik helemaal geen klachten ofzo heb. De vorige keer toen ik zwanger was had ik nu al een week lang pijn aan tieten, maar nu helaas nog niet.
Ik begin nu ook steeds meer te denken dat er helemaal niks gebeurd daarbinnen, behalve een menstruatie die er aan komt... Geen idee vanwaar dat idee ineens.. Voel ook wel van alles onderin m'n buik, hebben jullie dat ook ?? Steekjes en zeurende pijn. Ook onderin m'n rug..
Hey dames, Ik kom weer ffies kieken hier...en iedereen weer s6 wensen.. Volgens de banner kan ik over 13 dagen testen.. Maar 1 of 2 dagen na me verwachte eisprong begon ik lichtroze te verliezen en net kwam er een iets dikkere en rodere balletje bloed uit.. Iemand een idee wat het kan zijn??
Dat mag! Het is waarschijnlijk totaal zinloos en ik haal waarschijnlijk allemaal dingen in mijn hoofd, maar ik heb het idee dat er wel wat gebeurt of is gebeurd in mijn lichaam. Normaal gesproken heb ik een prachtige cyclus rond de 28/29 dagen. Oke, ik ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil, dus misschien moet ik me daar niet al te veel aan vasthouden. Maar ik heb de laatste dagen allemaal rare dingen, waardoor ik me niet helemaal normaal voel. Dat kan natuurlijk door een ovulatie komen of misschien volgend op de ovulatie! Daarom heb ik me voorgenomen dat ik 2x ga testen: a.s. vrijdag (dan hou ik cyclus 28 dagen aan) en anders een week later (hou ik cyclus 35 dagen aan). Jaja, er is een heel plan van aanpak opgesteld
Ik heb ook goed nieuws.. Zoals sommige misschien nog wel weten heb ik een erfelijke syndroom.. Het gaat niet meer weg, maar het kan wel verminderen door middel van prikken.. Er zijn 2 verschillende soorten prikken.. Me moeder, me zusje en me tante hebben de prikken van eens in de 6 weken.. En ik ben gister begonnen met de prikken die elke dag moeten.. Gister kreeg ik les daarin, en vandaag moest ik het helemaal alleen doen.. Was wel eng maar het is me gelukt.. De medicatie die ik gebruik, mag gebruikt worden tijdens de zwangerschap...De andere medicatie is nog weinig informatie over en is eigenlijk nog niet op de markt.. Wel heb ik vanaf nu tot 90% kans om een goede zwangerschap te krijgen...Omdat ik een veel te hoge infectie gehalte heb, en me lichaam dag en nacht aan het vechten is, stoot het alle nieuwe dingen af, zo dus ook een zwangerschap.. Nu hopen dat het snel gaat werken, en dat ik snel goed nieuws mag brengen
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje) - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Lblue (7e ronde, 1e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Katleen (5de ronde, 1e kindje) - Brix (2e ronde, 3e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - yessie (1e ronde, 2e kindje) 21. - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde? , 1e kindje) - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje) 22. - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - Titus (1e ronde, 2e kindje) - Zomerr (1e kindje na 3e mk) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje) - Lender (2e ronde, 2e kindje) - Fvk (1e ronde, 1e kindje 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje) - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje) - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI)) 26. - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje) - Daphned (9e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje) 28. - Danssie (1e ronde, 1ste kindje) - Kunst (8e ronde, 1e kindje) - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - IngeM (5e ronde, 1e kindje) 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje) 30. - Hilli (3de ronde, 2de kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) - Bontekoe - Bo12 (2e ronde, 3e kindje) - Eekje (1e ronde, 3e kindje) - Juutje (62 ronde, 1e kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) Totaal: 65 2 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Juutje erbij gezet!
Hey dames, Wat fijn dat er al 2 roze namen tussen staan! Hopelijk blijft deze trent zich voortzetten Ik sta helemaal alleen op 30 januari, laat ik die dag dan maar roze kleuren Mijn ei-sprong komt eraan, maar kheb nog maar 1 ovu-test. Nieuwe zijn besteld, maar door een heel gedoe met PayPal vrees ik dat ik mijn testen niet op tijd ga hebben ... Iemand ervaring met de ovu-testen van Kruidvat?
Nailey: Das zeker goed nieuws ! Na zoveel rondes zou het toch fijn zijn als je nu meer kans hebt.. Lijkt mij vrij eng, om jezelf te moeten injecteren. Wat goed, dat het jou gelukt is !
Haha sorry hoor er staat 62 ronde bij mijn naam op 31. Kan dit misschien nog veranderd worden? het ziet er heel eng uit Juutje
Het is ook erg eng...vooral voor iemand als ik...ik zei altijd...ik en naalden gaan niet samen...nu moet ik wel... Bloed prikken vind ik niet eng meer omdat ik dat in die 4 jaar tijd al zo vaak heb moeten doen.. Maar van bv de griepprik werd ik helemaal eng.. En gister werd ik ook helemaal eng van de eerste injectie.. Vandaag voor het eerst helemaal alleen was ook geen s6 maar wel gelukt En het is me gelukt omdat ik het voor een goed doel doe...Zodat ik mama kan worden, en om minder pijn te hebben
Nou, die echo heb ik achter de rug. Helaas.. niet zwanger. Ze heeft alles gecontroleerd en alles zag er goed uit, heel mooi om je eierstokken zo op beeld te zien! Er stond nog geen eitje op springen dus ze kon me niet zeggen hoe lang dat nog zou duren. Ze verwacht binnen nu en 2 weken, en dat ik dus over een tijdje pas ongesteld word. We wachten verder af! Waarschijnlijk ben ik een beetje schijnzwanger doordat ik medicatie slik. Morgen ga ik in overleg met mijn psycholoog of daar een alternatief voor is wat mijn cyclus niet in de war schopt. Ik ben wel wat teleurgesteld, maar ook blij dat alles er goed uitzag en dat er dus niks in de weg zit om zwanger te raken
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje) - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Lblue (7e ronde, 1e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Katleen (5de ronde, 1e kindje) - Brix (2e ronde, 3e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - yessie (1e ronde, 2e kindje) 21. - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde? , 1e kindje) - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje) 22. - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - Titus (1e ronde, 2e kindje) - Zomerr (1e kindje na 3e mk) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje) - Lender (2e ronde, 2e kindje) - Fvk (1e ronde, 1e kindje 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje) - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje) - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI)) 26. - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde na bbz, 1e kindje) - Daphned (9e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje) 28. - Danssie (1e ronde, 1ste kindje) - Kunst (8e ronde, 1e kindje) - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - IngeM (5e ronde, 1e kindje) 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje) 30. - Hilli (3de ronde, 2de kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) - Bontekoe - Bo12 (2e ronde, 3e kindje) - Eekje (1e ronde, 3e kindje) - Juutje (6e ronde, 1e kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) Totaal: 65 2 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Sorry, Juutje, typefoutje!!