Brix gefeliciteerd. Wat mooi. Slijm....ik denk dat dat per vrouw verschillend is. Ik heb ene maand wel slijm andere maand niet. En helaas nog niet zwanger.
dames volgens mij mag ik op jullie lijst erbij.... had namelijk gister een postiefe ovu test echt een knaller dus me nod is dan ook eerder wilt ieman me om 31 januari plaatsen 5de ronde 2de kindje
spannend lobke ik hoop voor je dat jee een mooie test hebt missillie suc6 met klussen. brix gefeliciteerd als het goed is volgens de calculator vandaag innesteling mits het eitje bevrucht is
ja zeker gaan we daarvan uit over 9 dagen weten we het,dan ga ik pas testen als ik nog geen ongie heb.
Hoi meiden brix gefeliciteerd ongie dames balen ik hier vanochtend misselijk wakker geworden morgen mijn Nod dus we zien het wel ik verwacht niks denk gewoon dat ik Ongie ga worden en als ik overtijd loop dan ga ik niet eerder testen dan Vrijdag
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje) - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Lblue (7e ronde, 1e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv 4e IUI) - Katleen (5de ronde, 1e kindje) - Brix (2e ronde, 3e kindje) - Meagan (1e ronde, 6e kindje) - Mamanatje (1e ronde, 1e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje) - Mama1989 (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - yessie (1e ronde, 2e kindje) - Burningkarma (6e ronde, 2de kindje) - Frodina (3e ronde, 1e kindje) - Selina1984 (17e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde 20, 1e kindje) - Cook (4de ronde 3de kindje) 21. - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje) - Lizzymickey (1e ronde, 1e kindje) - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 1e ronde, 2e kindje) 22. - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - Titus (1e ronde, 2e kindje) - Zomerr (1e kindje na 3e mk) - Apekop (1e ronde, 2e kindje) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje) - Lender (2e ronde, 2e kindje) - Fvk (1e ronde, 1e kindje) - Trotter (1e ronde, 1e kindje) - Bloembie (4e ronde, 1e kindje) 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) - Nailey (49e ronde (4e na mk), 1e kindje) - Ior (1e ronde, 1e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje) - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje) - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - RHR1985 (1e kindje, ronde 4) 26. - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde, 7 na bbz, 1e kindje) - Daphned (9e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje) - Nik (2e ronde, 1e kindje) 28. - Danssie (1e ronde, 1ste kindje) - Kunst (8e ronde, 1e kindje) - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - IngeM (5e ronde, 1e kindje) - Marcia81 (? ronde, 1e kindje) 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje) - Samsal (3e ronde, 3e kindje) 30. - Hilli (3de ronde, 2de kindje) - Baby90 (3e ronde, 1e kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) - Bontekoe - Bo12 (2e ronde (na mk 10+4 en vmk+cur.), 3e kindje) - Eekje (1e ronde, 3e kindje) - Juutje (6e ronde, 1e kindje) - Mimi11 (2e ronde, 1e kindje) - Missillie (5e ronde, 2e kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 86 5 zwanger, 5 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 2 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Cook en Missillie toegevoegd aan de lijst! Brix op roze, gefeliciteerd meid!
Morgen is mijn innesteldag lees ik net, nooit geweten dat dit dan weer een paar dagen later plaatsvindt..je leert zoveel van dat proberen zwanger te worden
Om even antwoord te geven op de vraag van iemand (weet even niet meer van wie...), waarom ik zo vroeg heb getest: ik twijfel wanneer mijn ovulatie is geweest. Ik vermoed dat dat 8 januari is geweest, maar dat zou dus betekenen dat het een week later is dan "normaal". Voor de zekerheid toch maar een testje gedaan, negatief natuurlijk Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar het kan dus goed betekenen dat het de 23e alsnog op gang komt, wat aardig kan kloppen met de ovulatie. Daar ging ik dus een klein beetje vanuit. Ik ga kijken of ik eind van de week nogmaals kan testen. Dat is de pest als je die testen in huis heb liggen, natuurlijk... Succes met wachten, alle wachtenden onder ons!!!!
Hai meiden, ik lees af en toe mee met jullie maar ik trek het ff niet meer hoor... Vandaag is mijn nod, de afgelopen week alleen maar 'de' symptomen gehad zoals gespannen borsten, steken in baarmoeder, onwijs veel last van lucht opboeren en borrelende darmen, 1 week voor nod lichtroze afscheiding en daarna een paar dagen heel lichtbruin, en met vlagen misselijk. Vandaag dus mijn nod, nog niet ongesteld! Zojuist op de wc toch even een check gedaan door met mijn vinger naar binnen te gaan om te voelen, aan mijn vinger zat dikke afscheiding met slijmige lichtbruine stukjes (geen stolseltjes)...herkent iemand dit? Bij het afvegen zit er niks op het papiertje...
Onduidelijk mpo, je hebt nog niet getest? Morgen misschien doen als er geen ongi is? Welkom aan de nieuwe meiden.