Het valt me op dat ik de laatste tijd nogal ruzie zoek met mn man en ook een beetje vergeetachtig ofwel in de war ben. Leg ik net ons meisje in bed, pyjama enz aan. Bedenk ik me dat ik vergeet haar een puf te geven, tanden te poetsen, vitaminen te geven en een zalfje te smeren. Zo ff de helft van onze dagelijkse ding vergeten. Ook raar he?
Ohh hier nog zo een Mijn vriend kan de laatste dagen ook weinig goed doen in mijn ogen... vanmorge heb ik hem zelfs een iets te hardhandige duw uit bed gegeven. Hij kan niet uit bed komen dus die wekker gaat om de 5 minuten. Na 3 x was ik het zó beu! En zo nog meer dingen
Same here: Mijn man snoost ook vaak, als ik het zat ben zet ik de wekker gewoon uit, dan moet hij het zelf maar uitzoeken. Het is zo vervelend als hij vroeg moet en ik kan uitslapen, mijn slaap ik mij kostbaar...
he ik zag weer een zwangere erbij gefeliciteerd maar helaas ook iemadn die ongie was geworden balen maar met goede moed op naar de volgende ronde. iemand had getest maar neg duim voor je dat het toch nog pos gaat worden. hier nog steeds vreselijke buik opgeblazen mijn buik zit gewoon in de weg. merk dat ik chaggie ben normaal ben ik dat echt niet voor mijn ongie meestal alleen als ik het ben. maar dacht ook dat dit een teken was juist van ongie worden maar nu lees ik het van meerder meiden hier.
Hoi, Ik kan er ook bij, morgen mijn nod (18-1). Ronde 4 met 100mg Clomid. Hebben al een prachtige dochter van 16mnd. Clomid nodig ivm onregelmatige cyclus. Heel spannend, heb nog geen klachten... Morgenochtend testen
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje) - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Lblue (7e ronde, 1e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv 4e IUI) - Katleen (5de ronde, 1e kindje) - Brix (2e ronde, 3e kindje) - Meagan (1e ronde, 6e kindje) - Mamanatje (1e ronde, 1e kindje) - Themar (4e ronde, 2e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje) - Mama1989 (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - yessie (1e ronde, 2e kindje) - Burningkarma (6e ronde, 2de kindje) - Frodina (3e ronde, 1e kindje) - Selina1984 (17e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde 20, 1e kindje) - Cook (4de ronde 3de kindje) 21. - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje) - Lizzymickey (1e ronde, 1e kindje) - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 1e ronde, 2e kindje) 22. - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - Titus (1e ronde, 2e kindje) - Zomerr (1e kindje na 3e mk) - Apekop (1e ronde, 2e kindje) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje) - Lender (2e ronde, 2e kindje) - Fvk (1e ronde, 1e kindje) - Trotter (1e ronde, 1e kindje) - Bloembie (4e ronde, 1e kindje) 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) - Nailey (49e ronde (4e na mk), 1e kindje) - Ior (1e ronde, 1e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje) - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje) - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - RHR1985 (1e kindje, ronde 4) 26. - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde, 7 na bbz, 1e kindje) - Daphned (9e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje) - Nik (2e ronde, 1e kindje) 28. - Danssie (1e ronde, 1ste kindje) - Kunst (8e ronde, 1e kindje) - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - IngeM (5e ronde, 1e kindje) - Marcia81 (? ronde, 1e kindje) 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje) - Samsal (3e ronde, 3e kindje) - Piepoe (7e ronde 1e kindje) 30. - Hilli (3de ronde, 2de kindje) - Baby90 (3e ronde, 1e kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) - Bontekoe - Bo12 (2e ronde (na mk 10+4 en vmk+cur.), 3e kindje) - Eekje (1e ronde, 3e kindje) - Juutje (6e ronde, 1e kindje) - Mimi11 (2e ronde, 1e kindje) - Missillie (5e ronde, 2e kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 88 5 zwanger, 6 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 2 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Themar, je staat erbij! Spannend morgen testen!!
Hallo Allemaal, Hier nog een onzekere, wel/niet zwanger. Steeds maar op het internet struinen naar de symptomen, horen die nu wel/niet erbij. Wat een onzekerheid. Sinds 10 Aug gestopt met de pil ( waarvan 7 jaar non stop geslikt wegens migraine aanvallen door te grote hormoonwisselingen) 15 aug wel een ontrekkingsbloeding van 2 dagen maar daarna 2 maanden niets. En op November 16 November voor het eerst echt ongesteld, dus mijn eerste eispring gemist, wist ik veel dat al die dingen die ik toen voelde ( duizelig, pijn in mn lies en de bewuste afscheiding) mijn eispring was geweest. In December weer mn sprong gemist want ik bleek een cyclus te hebben van 38 dagen, misschien wel verkeerd ingezet qua klussen en dan nu deze maand mijn sprong verspronge, was in 1x een week eerder en had ik een cyclus van 28 dagen. Wat was ik beroerd zeg van mijn sprong deze keer! begon 4 Januari alweer met pijn in mn linkerlies ( de eerste keer dat ik mn voelde was ook op links en vorige maand was rechts maar die voelde ik niet) rugpijn, en op de 7e heb ik mn sprong gehad. Flink geklust ervoor, op en erna en nu maar wachten.... Sinds vorige week, eind van de week, de kraters op mn gezicht, de etna lijkt wel ontstaan op mijn gezicht en zondag nog eentje erbij, de rugpijn is een weekje weg geweest maar sinds het weekend is het er weer. Vanavond ook beetje last van maagzuur en sinds de afgelopen 3 dagen een wittige afscheiding. Onderbuik is een beetje bollig al die dagen al, zoals bij mijn eisprong. En steeds maar naar mijn borsten kijkend en voelen, voelen wel zwaarder aan, voelen aanwezig. Steekjes en gisteravond in bed ineens jeuk aan 1 borst. Zijn het dingen die ik graag wil voelen, zijn het de tekenen die ik graag zou willen zien omdat je graag wilt dat je zwanger bent...die onzekerheid..pppff Wegens die onregelmatige cyclus had ik ovulatiestesten gekocht via internet, van die gevoelige, en sinds 4 Januari test ik dus positief, zelfs vandaag nog, al is het streepje nu wel heel erg licht maar is er dus nog, dat vind ik dan wel weer vreemd, want 3 Januari heb ik het gedaan en toen zag ik helemaal geen streepje. Mijn NOD zou zaterdag moeten zijn en hier dus enorm in de afwachting van wat er komen gaat. Heb geen innestelingsbloeding gehad maar is dat iets wat iedere vrouw moet hebben om zwanger te zijn of hoeft dat helemaal niet. En wat is die witte afscheiding, vorige maand heb ik dat 1 dag gehad en daarna was het weg en werd ik gewoon ongesteld, deze maand is het langer en voel ik ook kleine steekjes in mn onderbuik. last van mn darmen ook en buik gaat te keer dat zelfs mijn collega's vragen, goh gaat ie goed, heb je honger... Volgens mij is het wel een lange introductie hahah maar het is de onzekerheid en weet het gewoon niet meer...aahhhhh
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) - Barb (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - Hopelessinlove (2e ronde, 1e kindje) - Mirjam2112 (? ronde, 3e kindje) - Julia76 (5e ronde (2x mk), 2e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) - PJO1983 (19e ronde, 2e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Lblue (7e ronde, 1e kindje) 18. - Lyanna (25e ronde, 2e kindje dmv 4e IUI) - Katleen (5de ronde, 1e kindje) - Brix (2e ronde, 3e kindje) - Meagan (1e ronde, 6e kindje) - Mamanatje (1e ronde, 1e kindje) - Themar (4e ronde, 2e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) - Gesina (10e ronde, 1e kindje) - Cybje (31e ronde, 1e IVF, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde (3e ronde na mk), 2e kindje) - Mama1989 (6e ronde, 1e kindje) - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - yessie (1e ronde, 2e kindje) - Burningkarma (6e ronde, 2de kindje) - Frodina (3e ronde, 1e kindje) - Selina1984 (17e ronde, 1e kindje) - Wachtende (ronde 20, 1e kindje) - Cook (4de ronde 3de kindje) 21. - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) - MamaVanSimone (1e ronde, 2e kindje) - Lizzymickey (1e ronde, 1e kindje) - Toekan (3e ronde, 1e kindje) - Stopcontact ( 1e ronde, 2e kindje) 22. - Summerbloom (22e ronde, 1e kindje) - Justme31 (2e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - Titus (1e ronde, 2e kindje) - Zomerr (1e kindje na 3e mk) - Apekop (1e ronde, 2e kindje) 23. - Suzanneke (3e ronde, 1ste kindje) - Jonoab135 (4e ronde, 4e kindje) - Lender (2e ronde, 2e kindje) - Fvk (1e ronde, 1e kindje) - Trotter (1e ronde, 1e kindje) - Bloembie (4e ronde, 1e kindje) - Moisie (16e ronde, 2e kindje) 24. - Mukje (10e ronde, 2e kindje) - Dalia (1e ronde, 3e kindje) - Mika03 (2e ronde, 1e kindje) - Nailey (49e ronde (4e na mk), 1e kindje) - Ior (1e ronde, 1e kindje) 25. - Christen (1e ronde, 4e kindje) - Estheticienne (5e ronde, 3e kindje) - Hoop42 (3e ronde na 2e MK, 5e kindje) - mamain2007 (1e ronde, 2e kindje (middels ZI)) - RHR1985 (1e kindje, ronde 4) 26. - Thea23 - Moontje77 ( 3e ronde, 5de kindje) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) - Laura1986 (2e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (9e ronde, 1e kindje) - Debs1 (13e ronde, 7 na bbz, 1e kindje) - Daphned (9e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (6e ronde, 1e kindje) - Nik (2e ronde, 1e kindje) 28. - Danssie (1e ronde, 1ste kindje) - Kunst (8e ronde, 1e kindje) - Kieki (3e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) - IngeM (5e ronde, 1e kindje) - Marcia81 (? ronde, 1e kindje) 29. - Justjes (6e ronde, 2e kindje) - Mennehh (2e ronde, 1e kindje) - Souries (1e ronde na mk, 1e kindje) - Samsal (3e ronde, 3e kindje) - Piepoe (7e ronde 1e kindje) 30. - Hilli (3de ronde, 2de kindje) - Baby90 (3e ronde, 1e kindje) 31. - Charity2010 (5e ronde na 2e mk, 2 kindje) - Bontekoe - Bo12 (2e ronde (na mk 10+4 en vmk+cur.), 3e kindje) - Eekje (1e ronde, 3e kindje) - Juutje (6e ronde, 1e kindje) - Mimi11 (2e ronde, 1e kindje) - Missillie (5e ronde, 2e kindje) datumloos - xSchaapjex (3e ronde, 1e kindje) - Wendysunny (1e ronde, 3e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 89 5 zwanger, 6 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 2 negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Hoi, Ik heb mezelf op de 23e erbij gezet. Ik heb lange onregelmatige cyclussen dus wist nu pas mijn NOD dag ongeveer en dan vind ik het wel leuk om samen met jullie op het wachtbankje te vertoeven Groetjes Moisie en sterkte met wachten allemaal en succes voor de testers natuurlijk!
Welkom op het wachtbankje! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus en snel zwanger. Oja, een ovutest is pas positief als het streepje even donker of donkerder. De lichtere streepjes hebben bijna alle vrouwen de hele cyclus door dus dat betekend niets.
Dankjewel! En ik hoop het ook inderdaad Oh fijn te weten inderdaad dat dat zo hoort, scheelt weer een onzekerheid. Weet jij ook misschien wat die wittige afscheiding betekent? Kan er op het internet niets over vinden?
Welkom nieuwe meiden. Heel veel succes. Witte afscheiding...de een heeft t als ze zwanger zijn...de ander heeft t ook als de ongi eraan komt. Vrouwenlichaam is soms iets aparts en kampioen in t voor de gek houden. Als je vragen hebt. Stel ze hier. Dr is altyd wel iemand die antwoord heeft.
Jeskejes, dankjewel! Ja vrouwenlichamen zitten soms raar in elkaar, gek van te worden . ben blij dat dit er inderdaad is want ppf wat kan je soms vol vragen zitten. Gaat als een malle tekeer soms in mn koppie. Slaap slecht, bizarre dromen om gek van te worden ahahha
Eigenlijk zijn er voor nod weinig duidelijke symptomen (als je ze al hebt) wat echt duidt op een zwschap. Hééél fijn! Ook elke maand kan een ongi zich weer anders aankondigen. Ik heb de afgelopen 2 nachten over een baby meisje gedroomd Ook héél vreemd! Ik kan mn dromen meestal best goed onthouden dus ik houd het in de gaten haha! Levendig dromen (ook vaak levensecht eng) hoor ik wel vaak van zwangeren. Ze heb ik ooit gedroomd dat er iemand snachts de trap op liep! Ik deed het zowat in mn broek... was nét echt!
Zwangere dames gefeliciteerd! Bij mij stijgt de spanning nu ook hoor, pff... NOD is vrijdag, maar ik zou wel heel graag een testje doen... Ben wel bang voor de teleurstelling bij een negatieve test natuurlijk. Ik heb deze maand eigenlijk helemaal niet zo veel kwaaltjes, terwijl ik meestal van alles voel. Ik moet alleen veel plassen en slaap erg slecht met rare dromen, maar ik weet niet zeker of dat iets betekent. Ook ben ik vrij prikkelbaar de laatste dagen, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb rond mijn ongesteldheid. Wel fijn om de spanning hier te kunnen delen!
Ow dames, zit mezelf hier helemaal gek te maken. Ik ben vanaf dag 10 begonnen met ovulatietesten, op dag 21 was deze pas positief. Flink geklust, de volgende dag was hij nog steeds positief. Weer geklust. De dag hierna had ik een negatieve ovulatietest. Voor de zekerheid ook weer geklust. Heb dit keer ook mijn temp bijgehouden en op FF ingevuld. Deze gaf aan dat miijn ei ook daadwerkelijk geweest was. De 3 dagen rond mijn eisprong had ik ook krampen onderin mijn buik. Daarna had ik nergens meer last van. Tot 6 DPO ( gisteren dus) opnieuw krampen links onderin en in mijn lies. Dus ik begon te denken misschien is het wel een innesteling?? Vandaag verder niet zo veel gevoeld behalve een wat zeurderige onderbuik, maar nu net naar de wc gegaan en zie ik bij het afvegen een klein beetje lichtbruin op het wc- papier.... Dan toch echt een innestelingsbloeding??? Of zit ik nu echt mezelf helemaal gek te maken en zegt dit dus ook niets? Sorry als het een ondelijk verhaal is geworden, ben nooit een echte schrijver geweest. Alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Iedereen die ongie is geworden: Jammer, hopelijk snel een positieve test voor jullie. En voor alle wachtende: Heel veel succes!
Zooooooooooo kletsmajoren!!! Sorry ladies ik was zo druk met een halve meter hoge stapel post weg werken... bah! Maar Brix GEFELICITEERD!!! MPO inderdaad vaag zeg.... heb ik geen ervaring mee sorry!! Hoop dat het alsnog positief wordt of anders doorzet...die onzekerheid is wat dat betreft niets. Noorus neeeeeeeeeeeee niet jij....jammer zeg! Welkom snoopy haha, sorry jij viel op met je lange introductie de andere nieuwe uiteraard ook welkom haha Hier is eigenlijk niet veel te melden...ja giga pijnlijke tepels, maar goed dat zal ik wel in mijn hoofd halen hahaha...alhoewel ze echt pijn doen haha...nou nog even afwachten tot vrijdag ben ik bang...ga ik dat redden??? i don't know!
Wauw, 1 dagje erg druk en een berg met leeswerk gezellig hoor! De nieuwe dames, welkom. 1 zwangere gezien, gefeliciteerd!!! De wachtende... spannend! En de onzekere, het is ook vreselijk spannend, ik vond zelf de eerste 4 maanden het ergst (en de afgelopen keer, maar dat kwam vooral door het streepje). Je voelt van alles en hoopt bij alles dat het wat betekend. Bij mij is het na die tijd minder geworden, misschien omdat het besef toen pas door drong dat het misschien wel eens niet heel snel raak zou kunnen zijn. (verstand en gevoel zijn twee dingen...). Probeer je niet te gek te laten maken door je lichaam, want ik heb iedere maand al nieuwe dingen gevoeld, en slijm of geen slijm elk 'kwaaltje' kan je linken aan zowel een zwangerschap als een 'normale' cyclus.