Nope, banner klopt niet, zit nu 3 dagen voor nod als ik vorige cyclus aanhoud. Weet nog niet of ik regelmatig ben, heb alleen goed gekeken/gevoeld naar mijn lichaam en toen ik wat vochtiger was geklust
ahh ik zie het al op je fb....... naam kerel....+ jou naam = ik weet nu wie je bent 100% dus hoi lieverd !!!!!!!!!! gnenenene
@ thea aaaah wat lief oooh echt krijg ik er dan echt 1 van jou :O Supeerrrr rlief doe maar die tijger die vind ik supeer leuk !!
Gesina elke volgende ronde is er 1 teveel meid. Of je nu lang of kort bezig bent. Je wilt t en dan ist nog niet raak. Ik had dat ook vry snel al hoor. En gewoon spuien hierzo. Knuffel voor jou meid. Pcomama he ja witte testen zijn niet leuk. We blijven hoop houden. Wensje beterschap met je dochter. Hilse welkom en succes. Channie ah nee meid....balen bah bah...succes volgende ronde. Thea hoop voor je dat t snel goed zit meid. Leuk joh webshopje. Veel plezier ermee. Ow wat een leuke pakjes. Lobke ik denk iets te zien....voorzichtig gefeliciteerd. Cybje ah nee ...dikke knuffel voor jou. Heeel veel succes nog. Zo en ik ben weer bij......
Thea klopt tis niet zon kippenhok als vorige 2e helft vd maand. Maar in de klustrein ist ook erg rustig vandaag.
Het is hier wel stukken makkelijker om bij te houden . In dat vorige topic kon ik het niet bijbenen! Ik ga pannekoeken bakken, jammie!!
ik kan het je niet vertellen valt me wel op dat er meer mensen over dag praten dan in de avond ik kan het savonds een keer goed door lezen en daarna komt er af en toe nog een berichtje. ik merk ook wel hoe meer ik hier lees op het gehele forum dan hoe gekker ik mezelf maak.
Echt? Ik vind dit al druk.... Ik lees overdag stiekem een beetje bij als niemand kijkt, maar ik heb mijn wachtwoord thuis dus ik kan alleen thuis reageren. Vanavond vroeg naar bed, ik hoest mijn longen uit mijn lijf
Mamavansimone beterschap met de hoest. Int vorige topic werd er zo 10 paginas met gemak bij gekletst. En hadden we veel meer testers. Ook vroegtesters. Tis net of iedereen geduldiger is geworden en niet voor NOD test. Op sommige na dan hihi. Maar de lijst is al 3dgn aan de gang maar nog weinig roze of nieuws helaas
@ jeskejes zodra ik een duidelijkere heb dan plaats ik hem meteen haha, misschien toch een clearblue halen???
@jeskejes wat bedoel je met eerder testers haha jah had vorig weekend iets speciaals (optreden) daarbij nuttig altijd alcohol denk als hij negatief is kan ik wel wat drinken...maarja bleek toch iets vaags te zijn...dus dan blijf je teste
Ik drink helemaal niet meer, volgens mij heeft mijn huisarts eens gezegd dat het je kans heel erg verkleint!
Ow Lobke vorige maand hadden we er een paar bij die heeeel vroeg testte hihi. Maar snap jou testreden hoor. Weet je wat t bij mij is....ik word liever ongi dan dat ik een witte test in handen heb.
Ik had weer gehoord dat wanneer je met pieken flink drinkt dat dat niet goed is. Gyn had gezegd dat je beter elke dag een glaasje kunt drinken. Dan int weekend bijv op een feestje heel veel in 1x drinken.