I know, drinken is gewoon niet goed. Maar zit nog zo in mijn begin periode en drink nu ook echt niet meer hoor nu ik vage testjes heb...als ik ongi ben dan zal ik echt wel een wijntje pakken. vorige maand was ik er zo erg mee bezig, dat is ook niet goed..maar meningen blijven daarover verschillend. @jeskejes was ook sarcastisch bedoeld over vroeg testers
Oww schaam ik neem vaak alles weer te serieus he...ga dr altyd weer lekker op in...hap op bijna alles. Wat betreft t drinken.....als ik zwanger ben drink ik niet meer. Maar ben ik ongi enzo...ja dan drink ik er eentje hoor. Heb te vaak van alles laten staan omdat ik dacht misschien wel eens zwanger te zijn en toen gewoon de rode duivels op bezoek kreeg. Maar ik vind dat iedereen moet doen waar zij zich prettig bij voelt.
Ow en dan gooi ik deze er ook nog in....als ik zwanger ben stop ik met roken. Was goed gestopt, 6wkn al. Maar met situatie moeders ben ik door stress gaan roken. Ja je moet iets als je 2wkn in familiekamer leeft bij de IC
hahaha die jeskejes kan der kleppie niet houden die ratelt ook maar door heerlijk mens! Amanda pannenkoeken jammie, maar wat eet je laat toen lag ik al te snurken op de bank...werd net wakker gaaaaaaaaaaaap..zoonlief ligt al vanaf 6 uur te knorren ook allene maar omdat hij zijn eten niet wilde opeten gaat hij demonstratief op de bank liggen....anders moet ietoch van mij naar boven hahaha... en idd mijn god kippetjes hier... haha.. Ik test niet meer hoor no way jose...zondag ofzo pas weer bij geen ongi haha.... Bah..morgen nog effekes werken e ndan vrijdag thuiswerken...maar ga mooi niets doen...de schoonmaakster komt hier poetsen en dan ga ik denk ik maar mijn nageltjes doen ... effe tutten met mijzelf heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Hmm ben net drie dagen getopt met oken. Had bkman belooft als hij zou stoppen dat ik zou stoppen en belofte maakt schuld he?
pcomama als ik eenmaal.op dreef ben..... dan ratel ik zo een eind weg. Je kunt daar vaak mn stemming uithalen Burningkarma wat goed van je..Nu volhouden.
Goed bezig Burningkarma! PCO mama, wij eten altijd laat eigenlijk. Kindje zou wel goed zijn voor ons, eten we tenmiste is een keer op normale tijd.
bietje buurten hou ik wel van ik ga maar is naar mijn vriend die zit alleen op de bank hahahaha ( klus periode is voorbij en je hebt hem niet meer nodig , @jeskejes dit was ook sarcastisch haha
Amanda hier ook late eters als vriend thuis eet. Tis net wat je gewend bent. Burningkarma....ik weet t....eerste tyd ist moeilijk. Vooral op de 'geniet' momentjes zoals na t eten. Nou hou vol meid...kun je wel.
Goedemorgen pcomama....wel op de streepjes letten he...daar zitten we hier voor hihi. Uh ja denk t dat dat brabantse is maar ben ook helemaal hyper de pieper en dat na flink sporten....