NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ik wacht de operatie wel gewoon af en daarna ga ik gewoon nog een keer langs om dingen te vragen en of ze eventueel onderzoeken willen doen!!

@ jeskejes misschien kan je dat idd wel doen ja nee jo waarom je hebt toch een vraag gewoon doen jo een maansteen kan goed helpen idd heb ik ook gehad had een zakje met een maansteen en nog 2 andere stenen die helpen voor de goede vruchtbaarheid moet je wel altijd bij je dragen he heb gehoord dat je ook armbandjes hebt met maanstenen en zodra je zwanger bent knappen ze kapot of barsten ze!!

2. hopeandfaith

Ik ga me nu omkleden moet zo werken fijne dag nog dames

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Werk ze. Reageer straks weer. Nu onderweg naar verzorgingstehuis om kijkje te nemen waar ma naar toe gaat.

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    nee maak toch niet uit, dat is toch logisch!

Je moet dan vragen om een samenlevingstest. Dan moet je de avond ervoor sex hebben en dan krijg je de dag erna een test. Ze halen dan bij jou stuk slijm weg, soort uitstrijkje en dan kunnen ze dat gelijk testen.

Ik zou het gewoon doen!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

Even beetje uitgeslapen hier. Ga vannacht de nachtdienst in voor 4 dagen... Verder vandaag vriendin gedag zeggen (die gaat voor een paar weken naar Amerika).

@ Jeske, hoe was het verzorgingstehuis?! Ben erg benieuwd! En meis, het is onzin om je eigen problemen weg te cijferen door ze te vergelijken met problemen van anderen. Het gaat om hoe jij je voelt bij een bepaalde situatie en het is jou goed recht hierover te treuren. En ik begrijp heel goed dat je op vragen stuit als het telkens niet lukken wil. Besef ook dat je met je mams in een hele moeilijke periode zit (ik weet niet hoe lang al), maar dat heeft ook invloed op je hele fysieke huishouding. Ik hoop snel dat er wat rust in jou leventje komt en dat je een mooi wonder mag krijgen! *Knuf*

6. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Wat balen Jeskejes dat je je bij ons moet voegen! En Within en Gesina ook al....Succes vandaag Jeskejes!Welkom Isis en Wendy.Gisteravond kerstdiner gehad op het werk, was erg gezellig! Zaterdagavond eten (gourmetten) we bij mijn ouders, 1e kerstbrunch bij zwager en schoonzus en 2e kerstdag helaas werken. Ongi is nu losgebarsten, bleegh!!

7. Within

Within Niet meer actief

ik ben nog niet helemaal zeker..

Bloed is bij een paar druppels gebleven en is nu weg. Heb maagzuur en zere borsten dus ga vanavond alsnog een test doen. Tot die tijd ga ik er wel vanuit dat ik gewoon ongesteld ben geworden dus blijft mijn nieuwe NOD + banner staan...

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ben benieuwd Within! :) Rare vraag misschien, maar heb jij tijdens je opname uberhaupt wel plezier kunnen hebben dan?!! :(

Ps. Zit jij trouwens in Trappenberg of Ter Gooi? Ik las iets over Beo... ;)

9. Within

Within Niet meer actief

Trappenberg ;)

En ik was gewoon in de weekenden thuis dus jahoor :p

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    *breekt even in*

Meiden van 16-31 december topic, even een hele dikke knuffel voor jullie hoor!!!!
    En ik hou jullie in de gaten hoor ;)
    Veel roze in 2012 voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!

*breekt weer uit*

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik kom me hier ook maar weer melden. Helaas toch weer ongi geworden.

Kan iemand mij erop zetten?

27 januari (mijn verjaardag!)
    Nuage, 50e ronde, 1e kindje

Helaas geen spelfout, dit wordt echt ronde 50..

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heeey daar is ze, Nuage wat ontzettend *** Jeetje meid tis je zo gegund. Pff kom ik aan met mn 14 rondjes. Hoe hou je dat vol? Waar haal je de kracht vandaan om door te gaan? Respect, diep respect en petje af.

Nuage, ik ga hééééél hard duimen voor je dat je een geweldig cadeau krijgt voor je verjaardag.

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als je iets heel graag wilt zijn 14 rondes ook zwaar hoor Jeskejes. Iedere moeder zonder kinderen (zo voel ik me echt) heeft het moeilijk.

Hoe je het volhoudt, tja een mens kan meer aan dan je soms zelf denkt. En er zijn ook tijden geweest dat ik het niet meer aankon en toen dus juist aan de pil wilde. Want dat was bij mij de neiging: controle terugkrijgen en dat kon alleen door zeker te weten dat het niet meer zou lukken. Gelukkig heeft de tijd ook een voordeel; je berust je in de situatie en ik kan daardoor ook steeds beter omgaan met deze rollercoaster.

Ik hoop dat jij volgend jaar gewoon heerlijk zwanger bent meid! Hebben jullie nog plannen om naar het zkh te gaan hiermee of niet? Na een jaar mag het officieel, maar het is ook zeker geen pretje. Maar bij veel meiden lukt het dan wel, dus zeker de moeite waard.

14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Idd wat Jeskejes zegt, een diep respect voor jullie! Ik hoop echt op een heel mooi verjaardagskado!!

15. hopeandfaith

NOD-lijst 16 - 31 januari 2012

16.
    - Barb, 2e ronde (1e ronde na vmk, 1e kindje)

17.
    - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje)

18.
    - Gesina (10e ronde, 1e kindje)

19.

20.
    - PCOmama (2e ronde, 2e kindje)
    - Channie32 (13e ronde)
    - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje)

21.
    -
    Within (5e ronde, 1e kindje)
    - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje)
    - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje)

22.
    - Noorus (2e ronde, 1e kindje)
    - Angel77 (4e ronde, 2e kindje)

23.

24.

25.

26.

27.
    -
    Amanda13 (11e ronde, 1e kindje)
    - Nuage ( 50e ronde, 1e kindje)

28.

29.

30.
    - Ni84 (4e ronde, 2e kindje)

31.

datumloos

Totaal: 14

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven

nuage er op gezet :)

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx Nuage, we zijn in juli/augustus al int zh geweest, want ha zegt dat wanneer je met de pil stopt (juli 2010) dat je dan al mag gaan tellen voor dat jaar wanneer je naar de gyn mag. Dus zijn al onderzocht en bij on allebei was niks te vinden. Dus dat is wel fijn. Nu zit ik er aan te denken om misschien te vragen of het met de zuurtegraad te maken heeft.
    Ik weet graag hoe en wat en waar ik aan toe ben. Gyn zei probeer nog maar tot juli 2012 en ist dan nog niet gelukt dan zie ik jullie wel trug.

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda jij bent ook al een eindje bezig. Dat 2012 maar super ROZE gaat worden voor ons!!!!!!!!

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    #138 Amanda13, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    Klopt, wij laten begin januari voor de 2e keer manlief onderzoeken.

We gaan hier gewoon verder met de Think Pink motto!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oke das ook nog spannend dan.

En ja de roze klystrein heeft nu ff rust. Stoom afblazen zeg maar. Dan kantie straks weer in gang gezet worden.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb je ook een HSG gehad toen Jeskejes?

Deel Deze Pagina