Zow weer helemaal bij gelezen! Ik vind de pagina's nu best snel vol gaan! Stoppen met roken, tja hier nog 1! Wordt eik wel eens tijd! Drinken heb ik al een tijd ontzegd! Begint nu wel op te vallen! @ Amanda, je woont dicht bij mij in de buurt!!
Test negatief, wachten op menstruatie en dan door met Ronde 5 Clomid. Ik BAAL.... De rest; succes en gefeli
Wil je een pannekoek RHR? Hebben banaan, kaas en naturel! Woon je ook in Tilburg? En PCO mama is ook weer terug van vakantie, dus die tokt ook wel door
dat komt omdat ik 'wat afstand neem' haha.. En Kelly, rosa en Helena zijn zwanger... zijn best wel wat kletskousen bij elkaar hoor!
Dan woon je idd niet ver van mij vandaan! *komt een pannekoek met kaas jouw kant en naar Jeske's kant op*
ow en Lobke ook van mij een late reactie: "ik zie denk ik niets..." Maar ik hoop natuurlijk dat zij die wel iets zien, gelijk hebben!
Ja Toekan, zijn 4 kakelende kippen kwijt 3 zwanger en 1 Toekan....meid als jij afstand wilt nemen moet je dat doen. Ik heb dat ook een x gedaan. Maar miet wel zeggen....mis je gekakel en positiviteit rondom pink spirit.
Dank je Amanda lekker. Owjee degene die morgen weer komen kijken schrikken zich een hoedje. Zal zo eens kijken.hoeveel paginas we gekletst hebben. Owww t zijn maar 5 paginas
ik tok zoveel dat ik alweer vergeten was dat Amanda van worstenbroodjes houdt hahaha....brabant/tilburg was het toch..dus vergeet die vraag of je dicht bij mij woont...slinger maar een pannenkoek aan hahaha... Balen van je test..... Jeskejes heeft maar liefst 3 dagen afstand genomen hahaha
Wel een goed idee, denk dat ik morgen ook maar weer eens pannenkoeken ga maken! dat is echt al zzooooo lang geleden!
Haha PCOmama dat was ik idd! *komt ie* Het zijn minder pagina's als je instellin veranderd, ik ben nu bij blz. 35.