AfscheidingStimulatie door hormonen zorgen voor een versterktewitte vloedin de zwangerschap, een verschijnsel dat sterk kan varieren. In het prille begin zijn de golven afscheiding in de vorm van melkachtig, helder of wit slijm soms het eerste signaal dat er geen menstruatie komt maar een zwangerschap in ontwikkeling is! De afscheiding is normaal, tenzij er jeuk, pijn en roodheid optreedt wat op een infectie kan duiden. Houdt het milieu zuur en draag enkel katoenen ondergoed. In de loop der zwangerschapsweken of maanden zal de afscheiding verminderen tot een bekender niveau.
Haha.. Wat is het hier toch gezellig!! Meisjes op rood, sterkte en hopelijk volgende keer beter!! Ik word wel een beetje gek van het wachten. Morgenvroeg mag ik eindelijk testen (van mezelf).. Denk dat ik om 6 uur al over een stokje ben aan tzeiken.. Haha.. Kan niet meer wachten! Ik denk dat ik weet dat hij wit gaat zijn, maar ik heb nog hoop.. Alsjeblieft laat er een streepje staan! Alsjealsjealsjeblieft!!
Ja, dat herken ik van 1e zwangerschap! Leek net een ongesteldheid, ook precies wanneer ik het moest worden, maar dan zonder bloed. Alleen maar melkachtige afscheiding inderdaad. Wat jammer trouwens dat alweer een paar dames op rood moesten Ik hoop op een rose weekend!
hahaha wordt gezzelig allemaal zaterdag ik weet niet zker of ik dan test hoor miss test ik morgen wel
hahahah ik test zaterdag in de ochtend denk ik........ woehoeeeee met zn alle plassen op een stokkie zaterdag ..... Ja ja gesina jij gaat het toch wel morgen doen leer mij jou kennen.... gehhehehe
heb nu een mooie krab op mijn borst staan van mn lieve katje Lana best mooi zon tattoo haha Bekijk bijlage 216291
ik nie ik heb al gegeten... zo das een beste kras derre geef maar toe je kerel is gewoon te ruig geweest met sex .... pff geef je kat maar weer de schuld hahahahaha
blehhhhhhhh verveel mij ook, maar zou niet hoeven want heb nog giga veel werk onder mijn neus liggen haha....echter heb ik GEEN ZIN!
Heb het opzij gelegd zodat ik er niet meer naar kijk hwhahaha Ik heb mij bij deze al min of meer weekend gegeven...scheelt als je eigen baas bent Ga morgen denk ik maar eens shoppen voor gordijnen en/of nieuwe bank! Want zit nog niet naar mijn zin moet ik zeggen..... oow ik ben zo moeilijk daarin haha
Oooh zie dat schildt een hele hoop idd als je eigen baas bent oooh leuk heb je al een idee??.. wij hebben ook net een nieuwe bank en die is GROOT!!! zon grote hoek lounge bank zwarte stof tis net een bed hihihi
NOU ALS DAT KON.... we hebben een giga kleine hoek en een grote woonleef keuken...maar sssssssst heb een nieuwe hoekbank hahaha...die is door mij aangeschaft 6 maanden geleden incl. mooie eetkamerstoelen, echter was de hoekbank 1 cm te breed waardoor die niet op de plek kan staan waar ik dat wil JA VROUWEN! I know hahaha....
Dat wordt een groot testweekend! Leuk Ik doe nog niet mee, want voor mij is het echt nog veel te vroeg