Nuage wat is een HSG??? Amanda goed bezig...roze kerstgroet!! Jullie allemaal fijne dagen en een gezond en roze 2012.
Jeske, heb deze link voor je gevonden http://www.isala.nl/patient/patientenfolders/Documents/5220.pdf
@ Nuage, jouw verjaardag gaat dé dag worden! Kan bijna niet anders! *Knuf* @ Within, aaah oke, in het weekend thuis is wel lekker. T.Berg ken ik wel ja... Bijna mijn hele leven in Huizen gewoond...
Een röntgenfoto van je baarmoeder en eileiders met contrastvloeistof jeskejes. Die hoort bij het standaard onderzoek hier. Fijne kerst allemaal! En think pink!!!
Jij bent laat nog op Nuage! Kan je niet slapen?! Hier aan het genieten van een overheerlijke pizza!!!
Hier ook nog helaas wakker, kan niet slapen! Het weer houdt me wakker, lijkt hier wel herfst. Gelukkig hoef ik morgen pas om 11 uur te beginnen. Tot hoe laat moet je werken Noorus?
Goeienacht Amandag Hier stormt het ook echt hard. Hoor de wind echt om het gebouw heen loeien! Ik moet tot 7:30 werken, maar ochtenddienst begint om 7uur, dus als het rustig is kan ik dan weg... Lekker warm bij m'n vriend in de mand kruipen!
Goedemorgen.....kan beter welterusten zeggen hierzo. Jeetje wat een nachtbrakers hihi. Hier eindelijk een x gelijk in slaap gevallen. (dankzij wat alcoholische versnaperingen) Nuage en Amanda bedankt voor de info.
Slaap lekker alvast Noorus. Heb je een rustige nacht gehad? Vanaaf gaan we ff lekker met zn tweetjes weg. Heerlijk eten bij de Griek. Hebben we wel verdiend denk ik zo.
Aaah lekker meis! Geniet ervan samen! Was een rustige nacht hier. Prima te doen. Hoop nog 3 van deze... Wat ben jij trouwens vroeg op altijd zeg! Hoe komt dat!?!
Ow das wel lekker. Hoop dt de komende nachten ook zo zijn. Wekker staat hier altyd om half 7 voor vriendlief en om te tempen. En ja dan kan ik niet meer slapen. Vaak voor de wekker wakker. Vandaag ook..zegtie laat maar staan die wekker ga er vroeg uit moet nog veel doen.. haha jaja meneer ligt nog te ronken en is met geen mogelijkheid wakker te krijgen. En ik beken...ZP verslaafd.
Goedemorgen, of ja bijna goede middag dames! Ik heb heerlijk uit mogen slapen van mijn mannen, dus ben eigenlijk brak haha...als je dat niet gewend bent is het wel gaar.... IK wil jullie bij deze allen fijne feestdagen wensen en geniet er lekker van!
jeetje wat een slapen lozen nachten hier Ik heb lekker geslapen gisteren eerder uit mn werk weggegaan omdat ik pijn had komt steeds met vlagen hopelijk gaan we de kerst goed door wens jullie ook alvast Fijne Kerstdagen allemaal
Goeiemorgen! Met meerdere tussenpozen toch wel redelijk geslapen. Wakker gemaakt door 2 beesten die op me gingen liggen, dus dat is dan weer lief... @ Jeske, naja je hebt wel wat aan je dag als je zo vroeg op staat! Maar als ik vrij ben, slaap ik toch liever wat uit. Ennuh, addict!!! (en het is zo niet goed voor een mens ) @ PCOmama, lekker uitgeslapen! @ Gesina, moest jij vandaag ook nog werken?! Meiden, allemaal hele fijne dagen! Geniet er lekker van! En op naar een heel roze 2012!!!!
Noorus...wie zegt dat ik dan ook al uit mn bed kom?! Hihi Ik heb 1 beest dat wel eens boven op mn benen komt liggen en als ik me wil omdraaien krygt ze vliegles. Arm beest....doe t wel voorzichtig dan hoor.
NOD-lijst 16 - 31 januari 2012 16. - Barb, (2e ronde (1e ronde na vmk), 1e kindje) 17. - Gerbera1987 (2e ronde, 1e kindje) 18. - Gesina (10e ronde, 1e kindje) 19. - Noorus (2e ronde, 1e kindje) 20. - PCOmama (2e ronde, 2e kindje) - Channie32 (13e ronde) - Jeskejes (14e ronde, 1e kindje) 21. - Within (5e ronde, 1e kindje) - Isis857 (1e ronde na vmk, 1e kindje) - Wendy 27 (11e ronde, 1e kindje) 22. - Angel77 (4e ronde, 2e kindje) 23. 24. 25. 26. 27. - Amanda13 (11e ronde, 1e kindje) - Nuage (50e ronde, 1e kindje) 28. 29. 30. - Ni84 (4e ronde, 2e kindje) 31. datumloos Totaal: 14 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Even NOD 3 dagen eerder gezet (gemiddelde cycluslengte genomen ipv laatste cycluslengte)
Zoo heerlijk verder geshopt vandaag, maar nu in Bataviastad...maar goed ook...ik ben gek op Guess tassen was gisteren in de stad in Almere bij de Guess winkel...was ook wel sale maar - 30 procent...en heb daar wel een portemonnee gekocht..maar nu batavia JAHOEEEEEEE daar wordt deze dame heel vrolijk van hahaha....tas was helft van de helft...dus scheelde mij echt iets van 100 euries.... dus deze mama is geslaagd! Zoonlief is weer happy met een Playmobil politiebureau en papa.... uhhhhhhh nu dat je het zegt pfffff hij heeft niets! Nou ja dan knuffel ik hem vanavond wel effekes iets extra! Ja hij heeft wel wat, dat is kleding maar dat is standaard En nu gaan we met onze kont op de bank liggen en komen er niet meer vanaf! haha... Oww wat heb ik daar zin in MERRY CHRISTMAS!