heb net even gebeld met de gynacoloog en het kan zijn dat ik nu een onregelmatige cyclus heb van de operatie!! heb volgende week een afspraak staan bij hem voor controle dus als ik dan nog niet ongie ben geworden ga ik het even overleggen!!
Helaas hier ook negatief. Gelukkig ga ik nu naar euro Disney ff wat leuks anders had ik weer depri geweest pfff sucses meiden kom op met dat rosé
Vanmorgen negatief getest.. Het raakt me meer dan andere keren, meer omdat ik nu ook zo had gehoopt! Nu moeten we een pauze van 4 maanden inlassen, anders komt het heel slecht uit.. Ik voel me somber..
Ik voel me ook somber dit had ik niet verwacht ben ik eindelijk eens een keer overtijd weet ik nog niks !! krijg ik gewoon te horen dat het van mijn operatie kan zijn wat is dit toch ??.. ik wil zekerheid of gewoon mijn menstruatie of een positieve test bah bah heb ik weer
Blijf toch spieken hier meiden! @ Nega-testers, balen! Maar geen bloed... dus over paar dagen weer proberen! @ Gesina, ik zie zelf niks op de foto, maar hij is ook wel heel onduidelijk! Als je een 2de streepje ziet, over paar dagen nog proberen hoor! Je kan idd langere cyclus hebben, maar dus ook nog steeds zwanger zijn! @ Selina, wat heftig van dat kindje!
hoi, mijn nod is 29 of 30 januari, dus moet nog wel even afwachten!!! erg spannend weer, (zoals iedere maand!) hopelijk voo rveel meiden een posi test!
vanuit hier ook een knuffel voor de mensen met een negatieve test... Selina wat vreselijk van dat kindje zeg snap dat je er ondersteboven van bent! stertke. Gesina,, de foto is idd wat onduidelijk ik hoop echt voor jullie dat het streepje wanneer je weer gaat testen veel duidelijker is! Hier 2dpo.. (als het goed is?!) afwachten dus...
Ik heb geprobeerd alles bij te lezen maar het is wel errug veel! Simone en ik zijn ziek. Koorts, loopneus, hoesten, hoofdpijn, de hele rambam. Slapen doet ze gelukkig wel, ze ligt er nu in en ik ga ook. We zouden dit weekend weg maar we blijven maar thuis Ik zit nu op 1 dag voor NOD en geen voortekenen van ongesteldheid. Wie weet he! Mijn man gaat wel een nachtje weg zaterdag, dus we gaan zondagavond testen als hij terug is En dan ga ik nu slapen! groetjes Wendy
Vervelend zeg dat er zo veel negatieve testen zijn. Misschien zijn ze over twee dagen toch nog roze. Inderdaad geen bloed geeft moed.
Ik weet niet wat t is maar ben zóóó emotioneel nu. Zit gewoon bijna te janken en slik ze effe weg die tranen anders kan ik niet meer tikken. Papa belde net en we hebben weer wat meer hoop over mama. Eerst werd er allemaal gezegd dat t na een half jaar herstel de koek ver op is. Maar de fysio had een lezing van een professor gehad en t kan zeker nog na een half jaar nog verder herstellen. BLIJ BLIJ BLIJ En t feit dat ik dr wel weer vooruit zie gaan. Ow gister waren mn schoonouders mee naar mama en toen we aankwamen werd ze niet lekker. Ik schrikken, maar zeker ook mn schoonouders. Ze werd terug op bed gelegd en ja... ze sliep en er kwam niet veel uit. Ik keek samen met schoonmoeders naar een foto van mama en mij samen en toen kreeg ik t me toch moeilijk. Nu ook weer, nu ik aan die foto terug denk en onze reis toen met oma, tante, mn moeder en ik. Ow wat mis ik dat mens vreselijk. Ik wil mn verhalen weer kwijt aan haar kunnen en dr weer vast kunnen pakken of zij mij. Ja hoor...daar komt de waterval. Ik stop nu ff om potje te janken
Ah meis dikke knuffel van mij !! snap best dat je zo emotioneel bent laat maar lekker lopen die tranen.. tis toch wel weer positief nieuws dat het toch nog verder kan herstellen rustig aan meis
Sterkte Jeskejes! Hier 7 dgn voor mijn NOD. Gister zwaar geirriteerd, kon niets hebben van t vriendje, en vandaag is t al niet veel beter Verder voel ik me prima, helemaal nergens niks geen last van, maar dat hoeft ook niet he Suc6 allemaal, en na rood komt roze!
ik ben alweer een beetje bij gekomen ik zie het allemaal wel we wachten gewoon geduldig af en als het niet zo is naja dan is het niet anders dan maar weer op naar de volgende ronde ik ga er niet dood aan zal maar zeggen en ze zeggen Geduld is een schone zaak he
Hier nog steeds geen rode duivels. En ook nog geen positieve test. De laatste keer dat ik heb getest was de 15de en die was dus negatief. Weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Voel me ook nog helemaal niet zwanger al hoop ik natuurlijk van wel!