Toekan en Moontje bah nega testen balen. Maar geen bloed geeft moed. Blijf duimen draaien hoor. Toekan, misschien nu een langere LF? Bloembie gefeliciteerd meid. Thea ik hoop t zo voor je meid en dat t een plakkerd blijft. Ik besef net dat ik de enige ben van diegene die op 26jan staan die ook dan pas gaat testen. En waar blijven de testers van vandaag?? Dr zou een heel arsenaal gaan testen.
haha ik doe nog niks gesina probeer me te bedwingen.. MAARUHHH je probeert me te bellen maar mn huistelefoon is leeg kutje whahahahahaahahahaha
Jes ik ga ook 26 jan testen hoor die dag ben ik bij gesina dus Maar het mezelf in de hand houden niet te testen is best moeilijk.. vor het eerst van mn leven heb ik testdrang
ooh whaha vandaar laad hem dan ook eens op muts hihi heb trouwens aan mn moeder gevraagd of dat kon niet ongesteld worden na operatie mn moeder zei dat je altijd gewoon ongesteld wordt en die kan het weten
Ah gelukkig nog een medetester donderdag. Ik wacht *ahum* geduldig af wat mn temp gaat doen. Gesina spannend hoop geen duivels maar roze wolk
Ik hoop het ook jeskejes @ thea volgens mij ben ik dan die dag naar het ziekenhuis naar baarn of je moet mee willen ??... kan eventueel wel smiddags bij me langs komen moet half 12 in baarn zijn!!..
uhmmm dan wacht ik wel een dagje tot vrijdag als ik mzelf kan bedwingen... OE IK HAAT TESTDRANG vooral als je zo een voorgevoel hebt hahahahahahahahahhahahahahhaha maar komt goed.. uhm ik zou morgen of maandag nog een test wagen ik bedoel dan zou er toch wat te zien moeten zijn ?
Ja Gesina miss idd morgen.of maandag nog testen en anders voorleggen aan gyn. Thea erg he die drang. Je wilt t dan ook graag weten. T zou mooi begin van t nieuwe jaar voor jullie zijn. Mag onderhand wel.
ja hoop ook dat het nu een keertje raak mag zijn na al die poespas en bij thea ook die heeft ook al zoveel meegemaakt!!.. maar goed jij en andere meiden natuurlijk ook allemaal Roze worden iedereen gun ik het!!
ik hoop het ook.....!!! we zijn een besloten clubje aan het worden op het moment lijkt het wel whahahahahaha ik zie contant 3/4 namen voorbij komen hahahahaha en dna nog zo lullen als brugman.. nou idd na alle ellende van het afgelopen jaar hoop ik dat dit jaar mooi begint .. anders is het einde oefening tot juni en mischien wel voor altijd ( zie klusbus opweg naar zwangere land)
Ah dat heb je weleens he. Dat er op een moment een paar man (correctie vrouwen) op elkaar reageerd. Volgende x zijn t weer anderen. Haha er zijn er genoeg die meelezen...dames kom maar op met die posts. We gaan weer voor de 5000 berichten. Thea heb al gereageerd in de klustrein. Jeetje heftig hoor.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/324396-de-roze-klustrein-op-weg-naar-zwangerenland.html