NOD lijst 16 januari t/m 31 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door PCOmama, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow Bloembie, gefeliciteerd!!
    Nog 4 dgn dan mijn NOD :)

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Heb je je langste cyclys aangehouden Janoab?

3. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Bedankt allemaal!
    @Janoab: Ik heb ook bloedverlies gehad, alleen bij afvegen. 1 dag roze, 1 dag best heel donker ( geen rood maar ook geen bruin). Hierna nog 1 dag heel licht bruin. Begon bij mij al op 6 dpo en toch echt positief getest. Denk zelf dus maar aan een innestelingsbloeding. Dit kan misschien bij jou ook wel zou zijn? Maar het kan ook heel wat anders betekenen...

4. Ior

Ior Niet meer actief

@janoab135 ik kan je er helaas niet mee helpen. Ik heb zelf vanmorgen een beetje bruin verloren. En net voelde ik wat lopen (sorry) dus wou me verschonen, maar was niks. Alleen heel veel slijm. Hmmm. Anders moet je over een paar dagen ff weer een testje doen

5. janoab135

janoab135 Niet meer actief

@amanda13, nee, heb eisprong 10-01 gevoeld (voor zover ik dat kan, 80% zeker) en cyclus van 28 aangehouden.....heb pas 4 cyclussen gehad zie banner....snap er niks meer van!

6. janoab135

Bedankt voor jullie berichtjes! Ik dacht zelf ook aan een innesteling maar dat zou dan 12 dpo zijn, is wel erg laat.....weet dat ik bij mij eerste (11 jaar geleden) ook een late innesteling had.......ergens denk ik niet zwanger maar ik hoop het toch zo (net als iedereen onder ons :D)

7. janoab135

Zo banner maar weer aangepast, ROOD kan altijd nog ;) nu nog maar even wachtbankje.....;) hopend op

ROZE!!!

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Daarom vroeg ik het ook. Misschien is ie dit keer wat langer? Of heb je altijd een regelmatige gehad? Bij je eerste, wanneer testte je toen posi, weet je dat nog?

9. janoab135

ben niet altijd superregelmatig maar 28-31 dagen zegmaar...Bij de eerste duurde het idd heel lang voordat de test positief was (1 week overtijd geloof ik) maar teruggerekend kloppte het precies en was de innesteling 2 weken daarvoor.
    Heb net even oude zwangerschapsdagboek erbij gepakt en had toen eisprong op dag 15 en teste negagtief op dag 28 en pas positief op dag 37!
    Nu test dag 26 neg. dus ach.....;)

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Misschien idd dan toch innesteling geweest? Spannend!

11. janoab135

@bloembie, van harte! Hoe lang na dat "bloedverlies" heb je positief getest? Misschien moet ik dat dan maar aanhouden.

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Poehhh ik weet ook niet meer wat ik moet denken...
    Vanmorgen wat donkergeel niet echt bruin bij het afvegen... heb nu ook geen buikpijn meer :S maar durf eigenlijk er niet meer op te hopen...
    net lekkere huilbui onder de douche gehad..gezelligggggg
    leuk hoor hormonen!
    was ook ff lekker boos op me vriend, we hadden gisteravond afgesproken om deze ochtend te testen omdat hij sochtends vrij was... en hij komt rustig om 11 uur zn bed uit en vraagt of zegt er helemaal niks over...ik pissed natuurlijk!! pfff mannen haha

13. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @bloembie: nu dan voluit, van harte!! :)

@Janoab: Nog even wachten, alles staat nog open. En gezien je net niet regelmatige cyclus... Misschien toch deze maand nog op roze!!

@ rode dames: balen, zet 'm op in de volgende ronde.

@ iedereen op de wachtbank: Een nieuwe dosis HCG om uit te delen. Wel vangen hè?!

Succes met wachten!!

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Even ego hoor, morgen echo in het ziekenhuis Jeah wat ben ik blij met mijn ferti arts...altijd fijn dat ze gewoon even willen koekeloeren in mijn buik op mijn verzoek...ik koop nooit geen testen meer ga gewoon elke maand bij de arts langs ;) ben weer weg moet echt werken!!

15. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Dat is al snel PCOmama!

Tja Vallie, zeg maar niks over mannen:D!

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Proficiat moeders in spe!! Ik ga morgenvroeg.testen weer! Hier niks geen krampen, wel steken links en rechts, schaambeen gevoelig en liezen af en toe gevoelih duss iemand herkenbaar??

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ja wel wat herkenbaar Lobke, maar kan alles betekenen he.

PCOmama wat fijn dat je zo snel al mag komen!

18. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    neehe... naja hij schrok er wel ff van ;) ja zoiets vergeet je niet toch!

19. Ior

Ior Niet meer actief

Haha volgens mij staan mannen er wat nuchterder in. Die hebben zoiets van we zien wel.

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ja weet ik ook wel... maar op dat moment kwam t stoom ff uit me oren vooral omdat ik er juist ZOVEEL mee bezig ben
    dan kan ik zo lekker onredelijk zijn ;)

Deel Deze Pagina