Bij mij is hij ook hoger dan normaal. Ik hoop nog altijd dat het van een zwangerschap komt maar ik vrees dat het van de warmte komt.
Nod lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡ 16 Juni(1) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 juni: (0) 18 juni: (1) Joylynn - 2e kindje - 1e ronde IUI 19 juni: (2) Maan234 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LittleDevil1987 - 6de kindje - ronde 3 na MK 20 juni: (2) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 na miskraam Margot - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde na Letrozole, hiervoor 6 rondes clomid 21 juni: (2) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sjuwene - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 juni: (1) Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 2 23 juni: (4) Milkyway7- 36 jaar - 3de kind - ronde 5 Hallometrosalie - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 7 24 juni: (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 juni: (3) Annelies26 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Frasseke 28 jaar - 1ste kindje - ronde 24 Anoniem92 - 31 jaar- 1e kindje - ronde 10 26 juni: (3) Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Appelflapje - 35jaar - 2de kindje - ronde 5 - 1ste ronde IUI Shelly - 36 jaar - 2de kind - ronde 5 27 juni: (3) BabyCake - 30 jaar - 2de kindje - ronde 2 Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 na vmk Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 22 28 juni: (0) 29 juni: (0) Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 30 juni: (0) Totaal: (23) Wachten op eisprong: (8) Wachtbankje: (11) Zwanger: (0) Ongesteld: (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten je eigen wijziging toe te voegen)
Hi, ik sluit me hier toch nog aan. Bezig voor 2e kindje, ronde 5 inmiddels. Deze ronde voor het eerst met Utrogestan, voorgeschreven van de gynaecoloog. Iemand hier ervaring mee?
Waarom duurt wachten zo lang Nog 4 dagen tot nod Telano early zegt negatief momenteel. Heb wel meer rugpijn, wat last van t zuur en als ik van zit naar staan ga enorm veel pijn in liesstreek (bandenpijn?)
Bij mij deze ronden ook de eerste keer met utrogestan. Ik heb eerst 5 dagen Letrozole gehad, dan Ovitrelle voor eisprong uit te lokken en daarna Utrogestan.
Bij mij hetzelfde test zegt negatief maar ben heel rare dingen aan het eten. Ik hoop dat ik mezelf niet voor gek aan het houden ben
** breekt even in ** Hier 2 jr bezig geweest.. 3 kansloze IUI rondes. De 4e IUI (met Gonal-f en ovitrelle) voor het eerst in combinatie met Utrogestan (3x 100 mg) en nu 11,5 week zwanger. mn waardes waren verder in orde, dus gyn zag geen noodzaak. Toch doorgedrukt.
Heb deze maand geen verschijnsel niks. Voel niks. Had ik bij zwanger zijn voorheen wel. Natuurlijk weet ik dat iedere maand en zwangerschap anders is. Maar heb er weinig vertrouwen in. Gaat ook erg traag deze ronde, de dagen.
Ja mijn lichaam houdt me soms ook goed voor de gek. Twee maanden terug augurken met honing zitten eten. Maar het kan natuurlijk wel, ik duim mee voor jullie dat het voortekenen zijn op naar wat roze in de lijst!
Zoals je zegt elke maand en zwangerschap is anders. Ik had vorige jaar alle symptomen die je kon bedenken en dacht echt dat ik zwanger was.. toen bleek van niet.. andere maand voelde ik letterlijk niks... en wat bleek.. toen was ik wel zwanger..
Was hier ook zo 2x Wanneer ik géén klachten had, bleek ik zwanger te zijn. Enige symptoom hier voor NOD was telkens nachtmerries en wakker liggen snachts, waar ik anders nooit last van heb.
Ja die zie ik! Vind dit zulke fijne testen! Vind ze altijd heel duidelijk en geen valse testen (mijn ervaring althans). Spannend, hoeveel dpo denk je te zijn?
Spannend!! Nu heb ik spijt dat ik deze morgen niet getest heb . Hopelijk steeds duidelijker en duidelijker!