Ik denk dat het deze ronde niet is gelukt. Vorige zwangerschap begon het nachtelijk plassen al en had ik hevige menstruatiepijn. Nu allemaal niet. Vannacht wel levendig gedroomd maar dat kan toeval zijn.
Dank Je wel! Haha ik heb het met mijn dochtertje 3 weken volgehouden zodat ik het op zijn verjaardag kon geven haha.. 4 dagen moet me lukken
16 DPO, gisteren was mijn NOD. Zelfde test die ik gisteren deed (action) is nog net zo'n tuurlijntje als gisteren. Maar deze geeft duidelijk zwanger aan. Denk dat mn innesteling vrijdag moet zijn geweest. Zo blij! Nu blijven hopen dat het netjes blijft zitten.
Nod lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡ 16 Juni(1) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 juni: (0) 18 juni: (1) Joylynn - 2e kindje - 1e ronde IUI 19 juni: (2) Maan234 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LittleDevil1987 - 6de kindje - ronde 3 na MK 20 juni: (2) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 na miskraam Margot - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde na Letrozole, hiervoor 6 rondes clomid Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje - ronde 2 21 juni: (2) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sjuwene - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 juni: (1) Irisbloem - 42 - 2de kind - ronde 2 23 juni: (4) Milkyway7- 36 jaar - 3de kind - ronde 5 Hallometrosalie - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 7 24 juni: (1) Sammie92 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 juni: (4) Annelies26 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Frasseke 28 jaar - 1ste kindje - ronde 24 Maud23 36 jaar - 1ste kindje - ronde 3 (IUI) Anoniem92 - 31 jaar- 1e kindje - ronde 10 26 juni: (3) Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Poezemens - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Appelflapje - 35jaar - 2de kindje - ronde 5 - 1ste ronde IUI Shelly - 36 jaar - 2de kind - ronde 5 27 juni: (3) BabyCake - 30 jaar - 2de kindje - ronde 2 Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 na vmk Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 22 28 juni: (0) 29 juni: (0) Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 30 juni: (0) Totaal: (26) Wachten op eisprong: (7) Wachtbankje: (11) Zwanger: (2) Ongesteld: (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten je eigen wijziging toe te voegen)[/QUOTE]
Hi meiden, Vanmorgen een testje gedaan. Ben vandaag 12 dpo. Heb een early van de kruidvat gedaan, maar die gaf helemaal niets aan. Zelfs het controle streepje zag er vreemd uit. Foute test denk ik. Heb ook een k2v5 gedaan, negatief. Denk dat het deze maand niet is gelukt. De kans dat de test nog positief wordt is niet zo groot. Hopen op een wonder en anders hopelijk gauw ongesteld! Voor de meiden die wel zwanger zijn, gefeliciteerd! Het is jullie gegund! Liefs
Blijf hoop houden, elke zwangerschap is anders. Er blijft een sprankje hoop tot er de rode duivels zijn. Geef niet op
Mijn test op 12dpo was enorm negatief, witter dan wit. Nu pas op 16dpo positief, dus het kan nog steeds. Mijn innesteling is waarschijnlijk pas op 11dpo geweest. En dank je wel, nooit gedacht met mijn leeftijd dat het zo snel raak zou zijn. 'T wordt een lief klein wondertje
Tot dusver alleen meegelezen en ondertussen vorderen de wachtweken. Ivm een tripje heb ik nu op 11 DPO een test gedaan. Ik heb eerder nooit getest en altijd gewacht tot NOD en helaas was het nooit nodig om te testen. Ik zie een licht streepje, maar vroeg me af of het de Ovitrelle nog zou kunnen zijn. Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?
Super, gefeliciteerd Hier nog steeds geen Vannacht was ik super misselijk, kon niet slapen, denk dat ik pas rond 4u in slaap gevallen ben
Dat biedt toch nog een beetje hoop Gisteren wel wat menstruatie krampen en vannacht weer licht, dacht dat m’n menstruatie er aan kwam.. maar nog niet! Wie weet…
Hier hetzelfde. Maar test nog steeds negatief. Gisteren was mn nod. Nog geen te zien. Vanacht wel heel misselijk en heel onrustig, niet tot amper geslapen Heb wel tampon ingedaan voor zekerheid als ik zo meteen weg ga
Spannend, voor veel meiden nu rond NOD. Ik pas op DPO 6.. duurt lang. Al is mij LF super kort laatste tijd dus kan dat ik pas over een week ongesteld wordt of morgen. Ik ben op 1 juli jarig, zou geweldig zijn om dan zwanger te zijn . Mijn vriend is er zeker van dat het nog niet raak is en pas over een paar maanden maar ik blijf lekker dromen .
Ovitrelle kan tot 10 dagen in jouw systeem blijven. Kan dus altijd zijn dat het nog een stukje Ovitrelle is. Bij mij was het na 7 dagen al weer weg. Denk dat je best morgen of overmorgen nog eens test en kijkt of het oploopt.