NOD lijst 16 juni t/m 30 juni 2023

Discussion in 'NOD forum' started by Maantje1989, May 25, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shelly86

Shelly86 Actief lid

May 21, 2023
    131
    109
    43
    Female
    Dat is goed nieuws! Bij mijn ovulatie streepjes zijn ze trouwens nooit even donker.. wel oploop en dan weer afloop maar niet zo donker als de test streep. Misschien heb ik wel helemaal geen goede eisprong :(. Ben blij als ik in Nederland ben en de test molen in kan. Vannacht ook gruwelijk slecht geslapen en volgens mij is dat een van de eerste tekenen dat mijn progesteron gaat dalen. We shall see. Vandaag 7 DPO.

2. Annelies26

Annelies26 Actief lid

Jan 19, 2023
    447
    257
    63
    Female
    Dit is geen tuurstreep meer. Kwam gelijk op.
    Het advies om te wachten las ik pas na de test :D. Dus ik ben blij dat dit is gebeurd want je had zeker gelijk kunnen hebben.
    Nog steeds geen nachtelijk plassen zoals vorige keer maar wel echt regelmatig menstruatiepijn en dat had ik vorige keer ook. Ik denk wel dat er echt iets zit maar het is super pril dus even afwachten hoe het zich ontwikkelt. Je leest zo vaak dat het nog mis gaat voor of op je NOD.
    Bedankt voor het meekijken gister in ieder geval!

Attached Files:

3. Poezemens

Poezemens Bekend lid

Oct 17, 2019
    814
    820
    93
    Female
    Die is een stuk duidelijker ja! Hopelijk een blijvertje!!

hier vanochtend witter dan wit weer, dus het zal niet zo zijn. Ik weet het, kan nog alle kanten op maar gezien het feit dat ik altijd vroeg positief testte, ga ik nu uit van geen zwangerschap. Na zes keer proberen moest het een keer niet gelijk in de eerste ronde raak zijn :roflmao:. Denk wel dat ik volgende ronde ovutesten ga doen want wil wel beetje weten wat mijn cyclus doet :o:

4. Annelies26

Annelies26 Actief lid

Jan 19, 2023
    447
    257
    63
    Female
    Oh wat jammer! Ik duim nog steeds maar jij kent je lichaam beste.

Poezemens likes this.
  5. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Om je een beetje gerust te stellen...
    Mijn clearbleu test gaf aan zwanger, mijn action test die ik vandaag heb gedaan om de oploop te zien, ziet er precies zo uit. Geen tuurstreepje meer, maar ook geen knaller. Het zou dus heel goed kunnen zijn dat het raak is! Die streepjes maken mij zo onzeker, terwijl mijn lichaam op het moment schreeuwt dat ik iets in me heb groeien.
    Sinds gisteren zijn mn borsten zowat ontploft. Ik slaap al een paar nachten bijna tot niet, zelfs nu ik weet dat het raak is en gisteren tijdens het tandenpoetsen stond ik te kokhalven van een tandenborstel in mn mond ;)
    Volgens mij kunnen wij je al wel voorzichtig feliciteren

Annelies26 likes this.
  6. Annelies26

Annelies26 Actief lid

Jan 19, 2023
    447
    257
    63
    Female
    Ik lees zoveel verhalen over streepjes die nooit heel hard oplopen enzo. Als jij je zwanger voelt, nog geen bloed hebt en je test is positief dan zit het vast wel goed! Je bent ook al een paar dagen na je NOD toch?
    Ik houd zelf nog een slag om de arm. Het is nog drie dagen tot mijn NOD. Pas als niet ga bloeden en de test blijft positief ga ik er echt van genieten. Het gaat nog zo vaak fout in deze prille fase.

7. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Waarschijnlijk als ik over 3 dagen test zou hij vast duidelijker zijn. Mijn innesteling is gewoon laat geweest en de actiontesten heb ik nu 3 dagen achter elkaar gedaan. Er zit een oploop in, dus komt vast goed. Waarden zullen gewoon niet zo hard groeien bij mij. Ik zit nu op 1 a 2 dagen na nod. Geen enkel teken van een ongi te bekennen. Nieuws moet gewoon nog beetje indalen hier.
    We gaan het dit weekend aan onze beide ouders vertellen, wirdt voor allemaal, behalve mijn vader, hun eerste kleinkindje. Vanaf dan wordt het voor mij ook "echter"

Annelies26 likes this.
  8. Frasseke

Frasseke Bekend lid

Apr 21, 2023
    566
    750
    93
    Female
    Gefeliciteerd voor de roze dames.
    En wat een teleurstelling ook weer voor een aantal.

Ik ben nog altijd aan het wachten op ongi. Ik weet mijn eisprong dus niet dus heb mijn NOD op langste cyclus gezet. Zit dus wel al 2 dagen over mijn gemiddelde heen. Beetje frustrerend dat het nu ineens dus weer langer is. Ik heb wel echt het gevoel ongesteld te moeten worden, dus ga nog dag 36 afwachten maandag voor ik iets test.

9. MargotD

MargotD Actief lid

Mar 31, 2023
    130
    71
    28
    Female
    Iemand van jullie ervaring met het nemen van progesteron. Heb nu vanaf dinsdag helemaal niets meer genomen van hormonen omdat de test negatief was. De dokter zei dat ik mijn menstruatie dan na 1 of 2 dagen zou moeten krijgen. Tot nu toe nog altijd helemaal niets. Nu begin ik mezelf natuurlijk weer zot te maken

10. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Helaas geen ervaring mee. Heb je al getest?

11. Poezemens

Poezemens Bekend lid

Oct 17, 2019
    814
    820
    93
    Female
    Wat vervelend dat afwachten! Hopelijk snel meer duidelijkheid.

12. MargotD

MargotD Actief lid

Mar 31, 2023
    130
    71
    28
    Female
    Op nod getest dinsdag. Als het negatief was moest ik stoppen met alle medicatie. Wat ik dus ook gedaan heb. Maar tot nu toe geen rode duivels...

13. Poezemens

Poezemens Bekend lid

Oct 17, 2019
    814
    820
    93
    Female
    Ik verwacht NOD dit ergens zaterdag-maandag. Merk vandaag wel krampjes, wellicht komt het eerder. nooit last van voortekenen menstruatie, mijn lichaam kan me mooi voor de gek houden

14. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Laten we hopen dat de krampjes toch iets anders betekenen

15. Shelly86

Shelly86 Actief lid

May 21, 2023
    131
    109
    43
    Female
    Ik ben net ongesteld geworden. 7dpo, veel te korte LF dus. Door naar de huisarts dan maar :(

16. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Oh wat vervelend:(

Shelly86 likes this.
  17. Poezemens

Poezemens Bekend lid

Oct 17, 2019
    814
    820
    93
    Female
    Wat zuur! 7dpo is inderdaad wel erg kort, zo krijgt het haast geen kans voor innesteling.. hopelijk kan de huisarts wat betekenen!

Shelly86 likes this.
  18. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Exact hetzelfde hier. NOD vermoedelijk zondag, maar ook op en af krampjes hier en lage rugpijn. Ik hoop dat ik ten vroegste zaterdag ongesteld word, anders is de volgende ronde verloren (mn vriend zit week van 4juli in buitenland en vermoedelijk zou de 2de IUI dan net kunnen doorgaan) :confused:

19. Sjuwene

Sjuwene Bekend lid

Jul 17, 2021
    952
    793
    93
    Female
    Ahhh nee!! Is erg vroeg.. ik hoop echt dat de huisarts wat voor je kan betekenen

Shelly86 likes this.
  20. Shelly86

Shelly86 Actief lid

May 21, 2023
    131
    109
    43
    Female
    ja ik zit nog even te twijfelen of vandaag een spotting dag is of menstruatie. Ik heb meestal 3 dagen spotting voor ongesteld maar was nu wel iets meer. Anyway het is sws kort. Ik heb maar een flinke cocktail hier in het zwembad benoemen :thumup:.

Share This Page