wat een geduld moet een mens hebben hè, maar super mooi streepje! Ik weer rood met het afvegen dus menstruatie on the way. Zal morgen of overmorgen pas echt doorbreken. Ben blij als dat gebeurd is, je houdt anders toch tegen beter weten hoop.
Hier nog geen ongi te bekennen.. ik had woensdagochtend wel even flinke krampen dus vanochtend nog een testje gewaagd maar wit.. dus ik denk afwachten tot menstruatie er aan komt. Laatste maanden was mijn cyclus wel steeds op of onder de 28 dagen en daar zit ik nu al een paar dagen overheen.. (had mijn nod ook aangepast ivm een wat latere eisprong) vandaag 2 wkn na eisprong.. vaag hoor.. blijf stiekem toch nog wat hoop houden
Stel dat he.... stel dat ik toch afgelopen woensdag een late innesteling heb gehad op 11/12dpo, wanneer zou je dan positief moeten kunnen testen??
Volgens mij duurt het echt wel even voor je dat kunt zien op een test. Als ik het goed begrijp zit je dus vandaag op 14/15? Denk dat je dan morgen of overmorgen een tuurstreepje zal hebben. Ik duim dat dar het geval is! Spannend!!
Gisteren bij afvegen beetje bruinverlies en vanmorgen licht roze/bruin, meestal zit dan mijn menstruatie eraan te komen dus ben bang einde oefening alweer Gefeliciteerd voor die met een positieve test, was veel gekletst zag ik dus kon het even niet bijhouden
Vandaag ben ik dan 13/14dpo. Ik geloof eigenlijk niet dat ik dan nog positief zal gaan testen maar ik hoop het wel haha. Vooralsnog geen menstruatie en geen bloed geeft moed toch Jij had al een hele mooie test he! Super fijn!
Ik zou er dan niet meer in geloven, ik testte eerder altijd rond 12 dpo positief. Maar elke zwangerschap is anders en soms pas rond 11/12 dpo innesteling..
Mijn innesteling is ook pas rond 11/12dpo geweest, had een tuurstreepje op 15 dpo en positief met clearbleu digitale test op 16dpo. De actiontest is pas een echt streepje op 17dpo te zien. Het kan dus echt nog wel, alleen even 1 a 2 dagen geduld hebben met testen
Onderste test is 1e op 15dpo mijn NOD, de cb en 2e actiontest op 16 dpo en laatste op 17 dpo Over 2,5 week al mijn eerste echo, zo spannend!
Ik duim. Je weet maar nooit! Ik had een mooie streep ja. Zeker voor 12 dpo. Ben nog wel wat onzeker omdat ik bij mijn eerste zwangerschap echt al meer voelde dan nu. En ik bedacht me dat ik precies met de 8 weken echo op vakantie zou zijn. Als het blijft plakken hoop ik dat ze zeggen dat ze met 7 weken wel eem echo willen maken om te kijken of het er een beetje goed uit ziet.
Mijn NOD is vandaag maar nog geen menstruatie te bekennen. 12dpo wel flinke menstruatiekrampen, maar geen bloedverlies. Gisteren bij afvegen een heel iniminie beetje bloed, haast niet noemenswaardig. Maar daarna niets meer gezien. Gisteren ochtend negatieve test..