♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (5): Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 Bl0empje, 24 jaar, 2e kindje ronde 1 Nonma, 32, 5e ronde, 2e kindje 17 juni (10): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Dniese, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Saskia2015, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma Gio1989, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 juni (3): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, 2e ronde 19 juni (2): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje 20 juni (9): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Beempie, 31 jaar, ronde 4, 1ste kindje GYNN, 26 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje 21 juni (3): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje 22 juni (2): wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Water27, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Datumloos (0): Totaal: (34) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Heb mezelf verplaatst op de lijst van 20 naar 22. Mij te druk op de 20ste haha Ik heb geen posi ovutest gezien vandaag dus de 20ste ga ik niet meer halen
Het is de 20ste inderdaad heel druk! Ik wacht even af wat mijn temperatuur doet, om te kijken of mijn nod verplaatst moet worden. 14 dagen na de eisprong kan aangehouden worden, toch?
Ik denk dat de mijne ook niet meer op de 20e valt...Baal er zo van dat na mn mk het nog steeds niet normaal is... ! Als het weer rond de 40 dagen is val ik zelfs buiten deze lijst! Heb nu weer 30 dagen aangehouden! Wel vreemd trouwens, had vanochtend een klein streepje op de ovutest maar einde van de middag had ik ineens soort van eiwit draderig slijm! Dat is meestal toch een teken van vruchtbaarheid? Of kan het komen doordat we gisteren hebben geklust? Heb het nog nooit gehad dus ik weet het niet...
Dat regelt je cyclus en zet je eisprong aan. ik heb het genomen na dat ik zeker wist dat ik niet zwanger was vorige maand. het helpt bij PMS klachten en kort je cyclus in http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/129335-geen-ovulatie.html zie naar deze link
ik kocht de mijne in kruidat. 2 s'morgens en 2 s'avonds van de eerste van je menstruatie tot aan je eisprong. Daarom dat ik zo veel heb getest deze maand. Zodra je je eisprong heb mag je deze niet meer nemen want dan verhoogt het de kans op een miskraam.
Oké!! Nou dat is zeker de moeite van het proberen waard! Ga deze maand afwachten en daarna ga ik dat eens proberen! Thanks voor de tip!
Het kan zijn dat ik ook nog 2 dagen vroeger opschuif. Ik gebruik ovu- testjes en ik denk toch dat ik gisteren op vandaag mijn eisprong heb gehad. Ben niet 100% zeker want mijn teststreepje was nooit even donker als mijn controlestreep maar toch zie ik een mooie op- en afloop in mijn reeks testjes. Is dat dan geldig desondanks het niet even hard kleuren als de controlestreep?
Zou niet te snel teubisbloem gebruiken. Lees ook vaak zat dat het dus een cyclus helemaaaaal ontregelt. Hier nog geen posi ovutest..maar hij komt...zondag knaller gok ik.
Waar heb je dat vernomen Rica? ik had dat genomen op aanraden van mijn gyn en ben zelf heel tevreden dat ik het gedaan heb. Bedoel je niet tarwekiemolie?
Zeker niet! Mijn vriend en ik proberen erop te letten en toch om de 2 dagen vrijen (gisterenavond ook) dus we blijven sowieso nog eventjes doorgaan. Niet dat we dat erg vinden.
Hier nog iemand heel gelukkig met teunisbloem olie! Ga nu m'n derde maand ermee in. En had cyclus lengtes van 29 dagen tot 50 dagen. Je snapt erg frustrerend. En zie nu m'n handtekening Weet niet precies welke dag m'n eisprong is dus just to be sure net m'n laatste geslikt voor deze maand.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want dat had ik vandaag dus ook! En ook nog nooit eerder gehad.
Ik heb vanochtend weer een ovulatietest gedaan en zag weer een heel licht inie minie streepje! Dus nog steeds geen knaller! Ik denk dst het voorgedrukte streepjes zijn ofzo! Nja ik wacht maat af! Hoop dat het wel vruchtbaar slijm is! Ga het zowiezo nog vaak gezellig maken om m niet te missen !