Denk toch dat ik ook mee ga schrijven in volgende nod lijst. Jullie hebben het allemaal al over kwaaltjes Heel veel succes en ik hoop op een mooie roze lijst!
Goedemorgen, Ik voel me nog niet klachten dus afwachten.. Verder met mij gaat alles goed, maar blijft nog elke keer hoesten vanwege slijm pff.. Ik wacht tot wanneer krijg ik innesteling of niks.. En jullie ook?? Ik zie dat predictor early van 6 dagen voor nod is helemaal nieuw. Volgens mij niet vertrouwelijk!?!
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (7): Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 Bl0empje, 24 jaar, 2e kindje ronde 1 Nonma, 32, 5e ronde, 2e kindje Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 3 17 juni (9): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Dniese, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Saskia2015, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma Gio1989, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje trotsema,33 jaar, 3e kind, eerste ronde na mk 18 juni (4): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, 2e ronde Marlo, 29 jaar , 3e kindje , ronde 11 19 juni (3): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje Nikie86, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde 20 juni (11): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Beempie, 31 jaar, ronde 4, 1ste kindje GYNN, 26 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Ellamalou, 31 jaar, 3e ronde, 1 ste kindje Jonymeisje, .. jaar, 15e ronde, .. e kindje kimmv2, 27 jaar, ronde 14, 3e kindje 21 juni (4): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje 22 juni (4): wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 kim2306 21 jaar, 1e kindje 1e ronde zusje84 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Datumloos (1): Water27, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Totaal: (43) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Ik heb jou terug verzet naar 22 leuk dat je hier kan blijven!!! Welkom hier!!! Dat snap ik hopelijk vind je snel je eitje
@bloempje ja ik gebruik een test die 4 dagen voor nod kan worden gebruikt. Je hebt ook ultra gevoelige testen die vanaf 6 dagen voor nod kunnen maar die gaven bij mij vaak valse streepjes. @dogs84 ik zag die predictor test toevallig gister ook! Lijkt me niet betrouwbaar.
Vanmorgen had ik eindelijk mijn rood kruis bij FF, maar had maar half wakker mijn temperatuur ingegeven en ik had perongeluk mistypt. Dus ik verander het en krijg dan plots het bericht dat zijn mijn ovulaitedag nog niet kunnen berekenen. Nochtans vind ik mijn temperatuurkaartje behoorlijk duidelijk. hopelijk morgen mijn kruis. zoals hij eerst stond ben ik nu 3DPO
Ik had ook een rood kruis bij je verwacht vandaag. Ik denk dat FF hem morgen neerzet maar dan een dag later. Dag 16
Ik heb het ook wel eens gehad, ben je toch niet helemaal goed wakker. Of ik dacht ik onthoud het wel.. Is ook geen optie bij mij dan ga ik toch weer twijfelen Morgen komt het kruis zeker
Het lijkt me nog erg vroeg voor kwaaltjes.. maar jeetje m'n tepels zijn toch pijnlijk/gevoelig! Als ik mn bh aandoe, of er iets tegenaan komt doet het toch pijn. Die stomme kwaaltjes toch altijd, en moet nog 9 dagen wachten tot NOD.. Beginnen jullie ook al kwaaltjes te krijgen?
Ja hier ook kwaaltjes, allemaal trucjes van me lichaam om toch weer hoop op te bouwen:xgemeen lichaam:x Hier steken in m'n boobs, liezen en rond m'n mb daarnaast vanmorgen ook wat misselijk voor ik had ontbeten. Maar goed het is nog veel te vroeg voor kwaaltjes!
Je kunt 3 dpo toch in je achterhoofd houden kan het ook zijn dat ff morgen een kruis geeft en je 4 dpo bent
Ik ga hoe dan ook voor NOD testen. Morgen de gyn bellen (als ik het niet vergeet, want vergeet het al de hele week door alle drukte op mijn werk), om te vragen hoe nu verder. Wat als het deze ronde weer raak is, wat gaan we dan doen? Daarom wil ik het graag zo vroeg als mogelijk weten, om eventueel ook meteen te kunnen handelen. Ik test met mijn ovulatietesten. Tot nu toe liepen die iedere keer op wanneer ik zwanger was. Vaak was het dan nog te vroeg voor een zwangerschapstest, maar wist ik het dus al wel...
Ik heb wel erg vermoeiend maar tja ik had verkeerd bewegen van nekpijn en rugpijn. Een uurtje geleden, mijn rechtse steekt heel even. En opgeblazen van mijn buik.. maar ik wacht gewoon af want vanmorgen negatief dus wel te vroeg zoals piekeren.
Dat is inderdaad balen! Ik herken het deze cyclus maar al te goed. Ik hoop dat jouw temperatuur ook snel stijgt.
Ik heb deze maand ff een stapje terug gedaan op het forum. Was er vorige maand te erg mee bezig waardoor de teleurstelling giga was. Lees wel regelmatig ff bij.
Ik kom er ook nog even bij als het goed is. Ben hier net nieuw, zie evt. mijn voorsteltopic als je geïnteresseerd bent. Paardenbloem, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 18 juni Nog geen klachten o.i.d. en kan nu al bijna niet meer wachten om te testen maar dat heeft zeer waarschijnlijk geen zin. Met hulp van mijn man hoop ik het tot de 18e vol te houden tenzij ik al eerder ongesteld wordt natuurlijk (onregelmatige cyclus).
Welkom! Ik heb dat gevoel ook heel erg, dat ik wil testen. Maar ik vind zo'n witte test ook zo ontzettend teleurstellend dat ik het maar niet doe. Overigens, geen kwaaltjes hier maar dat had ik de vorige keer ook niet, behalve dan dat ik me de laatste 3 dagen voor mijn nod enorm moe voelde.