Yes, vanochtend was mijn temperatuur nog een tiende graad hoger en heeft FF mijn kruis gezet. Ik ben nu 3 dpo. heel licht lijk ik iets te zien op mijn scherm. Maar ik vind het moeilijk zeker te zeggen. Wat spannend!!! Ik hoop met je mee.
Gelukkig zien jullie ook wat en ben ik niet gek! Hopelijk gaan de testen mooi oplopen.. Ik ben nog wel erg vroeg met testen natuurlijk..
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (7): Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 Bl0empje, 24 jaar, 2e kindje ronde 1 Nonma, 32, 5e ronde, 2e kindje Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 3 17 juni (9): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Dniese, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Saskia2015, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma Gio1989, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje trotsema,33 jaar, 3e kind, eerste ronde na mk 18 juni (4): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, 2e ronde Marlo, 29 jaar , 3e kindje , ronde 11 Paardenbloem, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde 19 juni (3): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje Nikie86, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde 20 juni (11): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Beempie, 31 jaar, ronde 4, 1ste kindje GYNN, 26 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Ellamalou, 31 jaar, 3e ronde, 1 ste kindje Jonymeisje, .. jaar, 15e ronde, .. e kindje kimmv2, 27 jaar, ronde 14, 3e kindje 21 juni (4): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje Masrya, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje 22 juni (4): wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 kim2306 21 jaar, 1e kindje 1e ronde zusje84 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Datumloos (1): Water27, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Totaal: (43) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Ik heb trouwens ook een nieuwtje. ik weet dat ik niet ging kijken naar kwaaltje al beschouw ik dit niet als een kwaaltje en het is ook niet iets wat ik mij kan inbeelden. Ik sport op hoog niveau en hou mijn hartslag dus heel nauwlettend in de gaten. Toen ik vorige keer zwanger was en het nog niet wist is (wanneer ik het achteraf uitrekenden want ik was er absoluut niet actief mee bezig toen) begon toen mijn hartslag te verhogen een beetje na ovulatie. Je moet weten dat ik brachycephalie heb wat dus een vertraagde hartslag is door het vele sporten. Een super gezond hart dus en dat ik plots een gemiddelde hartslag had van 175 wat heel hoog is en rond de NOD zelfs pieken van rond de 195 gedaan. Ik was toen zo ongerust dat ik een afspraak had gemaakt bij de cardioloog lol. Bleek achteraf door mijn zwangerschap te zijn. Nu dus vanmorgen heel rustig gaan lopen. Aan 10 km/uur wat voor mij echt traag is en mijn hartslag was gemiddeld 175 met weer pieken naar de 181. Ik wil mijn hoofd zeker niet zot maken en wil geen kwaaltjes voelen die ik misschien zelf onbewust verzin. Maar dit is voor mij iets wat ik niet kan beïnvloeden. Dus ik hoop stillekes dat het raak is ook al ga ik ervan uit dat het niet het geval is. Zo vermijd ik de teleurstelling. Ik hou mijn hartslag zowiezo nauwlettend nog in de gaten en zal het wel zien wat er de komende dagen nog gebeurd. Over 9 dagen is mijn NOD en mag ik testen
Oh arendje spannend, ik denk ook wat te zien! Ik hoop echt voor je dat ze mooi oplopen!! Gisteren heeft pendeltje voor me gependeld, daar kwam oktober uit. Ik hoop uiteraard dat dit waar mag zijn, maar uiteraard hoop ik stiekum dat het eerder raak mag zijn! Vorige maand had ik veel last van misselijkheid, maar dat bleek obstipatie te zijn, ,maar dat is nu eindelijk opgelost, dus laat die misselijkheid nu maar weer komen, hihi..... Morgen naar Groots van Guus, dus gelukkig hoef ik me dan niet zo druk te maken om de wachttijd. Succes meiden ik hoop op veel roze op de lijst, maar een goed begin is het halve werk! Caprice je houd de lijst echt heel goed bij, fijn hoor! Ik hoop dat je hartslag het goed aangeeft voor je!
Zijn al veel van pendeltje haar voorspellingen uitgekomen? Wat de lijst betreft ik doe mijn best lol ik hou van orde
Wordt langzaam spannend hier! Ik heb gister de extra gevoelige test van Sensitest binnen gekregen. Zijn 3 stuks..... Ben nu 6 dagen voor m'n NOD. Denk in 't weekend eens een testje wagen......!!
Ik heb die ook gekocht enkele weken geleden maar ga pas proberen op mijn nod. Gezien ze extra gevoelig zijn zullen ze makkelijker knallen als het prijs is. ze reageren vanaf 10 mIU/mL terwijl de andere testen maar reageren vanaf 25 mIU/mL en sommige zelfs maar 50 mIU/mL Overzicht: gevoeligheid van zwangerschapstesten Sensitest beloofde mij ook dat ze geen indrooglijntjes hadden met deze testen Deze dat ik kocht worden jammer genoeg niet vernoemd in de lijst Sensibaby zwangerschapstest extra vroeg 6 dagen 4,95 voor 3 stuks | Sensitest deze waren het
Spannend Arendje! heel licht zie ik iets Ik heb ook een pendel laten doen en kom op september uit. Ik hoop natuurlijk ook eerder.
mijn pendel kwam uit op september , van een meisje de maand mag wel iets eerder het geslacht zou super zijn caprice : apart zeg , hopelijk goed teken bloempje: vast heel veel succes met testen