Gefeliciteerd bloempje!! Ik hier zojuist de eerste zwangerschapstest van mijn leven gedaan. Eerste ronde dus heel spannend maar ook met het idee "we zien wel". Maar nee..ik hoef jullie geen foto te laten zien dat deze test zo wit als een krijtje was. Nu snap ik de teleurstelling. Dat "we zien wel" haal er maar vanaf want dan kom je erachter dat je er meer mee bezig bent als je denkt. Maar niet getreurd we wachten gewoon even tot woensdag.
Gefeliciteerd bloempje! Een duidelijke test!! Ik wacht echt tot mijn nod voor ik test anders blijf ik gaan, ben ik die dag niet ongesteld geworden dan gooi ik er een testje tegenaan.
Hoi Caprice en rest uiteraard, Wat knap dat jij kan wachten. Ik kon het vanmorgen niet laten.....dacht niets te zien maar zelfs mijn man heeft 't tweede streepje op de tuurtest gespot. 't is een echte tuurtest, dus we wachten af. Het zijn testen van Z&K dus ga vanmiddag even naar de kruidvat, ben benieuwd of ik daar ook een tuurstreep op kan 'vangen'. Had ik maar gewacht, want nu duurt t extra lang voordat 't zaterdag is en kan ik me niet meer inhouden om iedere dag ff te checken of er nog een lijntje verschijnt..... Nogmaals, super knap Caprice!
Wiella heb je geen Action in de buurt? De kv testen zijn nogal dol op indrooglijntjes namelijk. Ik zie 'm trouwens wel op de onderste!
Nee jammer genoeg niet.....maar wanneer ik op 2 merken een streepje zie dan sluit ik indrogers wel uit toch? Ik laat het jullie weten.
Na de omo witte test van gister was ik m'n geloof wel verloren en was ik zeker niet van plan om weer te gaan testen, maar de drang blijft er toch! Dus ondanks dat ik weet dat hij negatief gaat zijn ga ik morgenochtend denk ik toch maar weer testen... Vervelend dat die Action testen echt niks kosten, dan houd het financiele plaatje me ook al niet tegen
Joepie hij wordt steeds donkerder en ik begin sinds gisteren meer last van kwalen te krijgen: misselijk zo nu en dan Krampen en steken in onderbuik en lies meer moeten plassen en meer last van afscheiding. Ik ga zo in mijn pauze een cb bestellen en die doe ik dan woensdag op mijn nod. @Bloempje gefeliciteerd!! @wiella ik zie wel iets op de onderste test.
Wat is jullie ervaring met die van de action? Hebben die ook last van indrogers? Want toen ik nog ff ging kijken zag ik een heel licht streepje die er binnen de 5 minuten niet was! Ik heb dat doosje waar er 2 van in zitten voor 1,99! Tis wel heel stom! Ik heb echt het idee dat ik zwanger ben, mn borsten zijn gevoelig op het pijnlijke af (had ik met al mn zwangerschappen), gevoelige onderbuik (waar je baarmoeder zit), duizelig met opstaan! Nu nog afwachten op de positieve test !
De eerste test van de action had ook een licht streepje buiten de tijd om en die werd daarna wel steeds donkerder. Zelf vond ik die van de kruidvat duidelijker met hele lichte streepjes. Die van de action was vandaag overigens goed duidelijk
Newdawn: Gefeliciteerd!!!! Wiella: op de onderste ziek ik een streepje En jahoor hier ben ik weer, moest natuurlijk gelijk ook weer kijken. (en waarom ik het smorgens vroeg niet met ochtend urine doe? dan ben ik nog goed bijzinne ) Net na 5 minuten een foto gemaakt, waarschijnlijk weer onduidelijk, misschien doe ik nog een poging als hij droog is. Is wel een kruitvat test, dus waarschijnlijk dat indrooglijntje? Owneej ik zie het al je ziet het hier weer niet,:x ik geloof dat ik lijntjes zie
Zou dus kunnen dat ik gewoon te vroeg ben en dat de test het bijna niet kan spotten! De 19e ga ik zowiezo weer testen, hoop alleen dat ik het volhoud tot dan!
Huh... Lablover staat al op de lijst van vanmorgen maar heeft pas om 9:55 haar eerste post gedaan. Onderlinge connectie of schuilnaam ??
Abb ja ik zie 'm hoor alleen dat is echt precies hetzelfde lijntje als wat ik al 3 dagen heb op die rottesten. Action geeft ook een indroger als je lang genoeg wacht, heb het gisteren zelf gezien. Daarna wat water erop gedaan en dan verdwijnt de indroger weer. Bij de kv blijft de indroger dan gewoon staan trouwens.
Jaa meer roze streepjes van harte. Ik heb met zwanger en kids ook een tuurstreepje gehad. bij mij een indroger Caprice en rica. Wat knap dat jullie wachten dat moet haast wel beloond worden