@wiella ik zie toch wel een tweede lijntje hoor! @caprice je had gelijk!! Vandaag had ik weer 0,3 graad hoger! Er is dus echt een dipje te zien op 14 juni. Oh ik hoop zo dat dit de innesteling is...
Even snel tussendoor. Vanochtend had ik een mooie hoge temperatuur. Ik hoop zo dat het een positief teken is. Nog een weekje wachten voor ik het weet. Vanavond lees ik weer hij. Hopelijk veel zwangere dames!
Ola, Ik mag op rood helaas... ben erg teleurgesteld, had echt het gevoel dat we dit keer alles goed hadden gedaan, maar ja, het laat zich niet plannen helaas... ook nog een dag eerder ongesteld... en ergens wist ik wel dat het niet raak was, maar ja, je hoopt het toch... Succes voor iedereen op het wachtbankje en gefeliciteerd voor alle roze!
super jammer zeg Nonma, ik hoop dat je volgende maand een mooie test in handen heb. Help rare vraag maar geeft kruitvat early ook streepjes zomaar??? Want me vertrouwen in de 2 voor 5 is een beetje weg nu, er zijn zoveel streepjes die niks betekenen.
Ik heb de ealy test van KV gedaan en daar heb ik ook streepjes gehad, wel dunnetjes overigens maar die werden wel duidelijker naar verloop van tijd
@abb volgens mij zie je alleen een indrooglijntje als je langer dat 30 minuten wacht met kijken. Toch? Als de test nog 'nat' is, zou je geen indrooglijntje moeten kunnen zien. Ik heb wel gewoon ook KV2v5 liggen hoor, die ga ik van t weekend doen. Ik denk dat ik morgenochtend een vroege ga doen van Sensitest, dan zit ik 3 dagen voor mijn NOD ongeveer. Ik houd het echt niet meer langer.
Het streepje op de test zie ik gelijk eigenlijk al (nou als het roze weg loopt zeg maar), alleen stom dat ik het niet op de foto krijg. Hier lag nog zo plus test, ook maar gedaan. Ik zie ook een streepje maar krijg hem zo slacht op de foto met dat glans schermpje. Ik moet gewoon afwachten en niet zo ongeduldig zijn,
Ik zie hem wel hoor en hij lijkt even breed ook volgens mij, als hij echt blauw is dan zeg ik vast voorzichtig gefeliciteerd
Abb en wiela ik zie ze hoor!!🙏 Bloempje gefeliciteerd! Nonma balen zeg! New dan daar gaat de goede kant op! Gisteren had ik wat steken in mijn lies en ook vanmorgen en wat krampjes, maar met die darmen van mij weet je het nooit! Succes met wachten of testen dames!
Is ook niet vals positief. Eerder een indroogstreepje! Maar ik wacht het gewoon af! Einde van de week nog een x testen! Heb nu een grieperig gevoel, dus weet t allemaal niet meer. Wel nog steeds gevoelig borsten.
De Action gaf bij mij vanaf een hcg van 12 al streepjes. Ik vind ze wel gevoelig dus. kv testen doen het al vanaf een hcg van 7.
Ik test nu met testen van Zwanger&kids, maar had daarvoor altijd sensitest en ben daarover meer te spreken. Kwalitatief gewoon betere dipsticks, die van zwanger en kids zijn lekker goedkoop, maar daar laat het 'handvat' (lees blauwe gedeelte van de dipstick) wel eens los, plakt niet goed ofzo. Kruidvat 2 voor 5 euro ook prima testen maar wel duurder dan de online variantjes. Dus de keuze is reuze!
Dank jullie wel allemaal, zal ik het dan toch is meemaken. Ik wordt pas heel erg blij bij een knaller en dan op of na vrijdag ( ook al zal ik morgen wel weer testen).
Hoi, De testdrang is er zeker, maar ik wil niet te veel teleurgesteld zijn. Misschien een manier om mezelf te beschermen. Ik heb zaterdag mijn NOD maar mijn man wilt wachten tot dinsdag!!! Ik dacht WA... We zijn dan op reis en hij wist het dan daar vieren. Mmmm als ik tegen dan niet ongesteld ben en ik het zo lang kan volhouden is het dan misschien pas dinsdag. GOh dit lijkt echt nog een eeuwigheid. Ik zal vanavond de lijst weer helemaal updaten