Dank je wel caprice! Hopelijk een goede ronde voor iedereen! Spannend weer Ik reken nu alweer vooruit. Hebben jullie dat ook? Dat ik ga uitrekenen wanneer dan de uitgerekende datum wordt mocht het deze ronde raak zijn
Ja dat doe ik ook altijd water! Eind februari is t dan uitgerekend als het deze ronde raak is. Veel dames die al lang bezig zijn in de lijst! Ik wens iedereen veel succes! Hopelijk gaan er veel op roze.
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (4): Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 17 juni (5): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 18 juni (1): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 19 juni (2): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje 20 juni (6): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Water27, 29 jaar, 2de ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. 21 juni (1): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 22 juni (1): wens86, 29, 1e kindje, ronde 5 Datumloos (2): Freddel, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Totaal: (22) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (4): Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 17 juni (5): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 18 juni (1): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 19 juni (2): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje 20 juni (6): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Water27, 29 jaar, 2de ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. 21 juni (1): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 22 juni (1): wens86, 29, 1e kindje, ronde 5 Datumloos (1): Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Totaal: (21) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Ik heb mezelf eraf gehaald. Ik had een langere cyclus dan verwacht dus mijn NOD is pas 25 juni.. Succes dames! Ik hoop voor jullie allemaal mooie testen aan het eind van deze ronde
Uitslagen zijn binnen. Zaad is niet goed. Wel genoeg zwemmers, 24 miljoen per ml. Maar ze zwemmen niet goed. Volgende cyclus een baarmoeder foto en dan verder kijken.
Hoi, ik weet niet of je hier iets aan hebt maar het volgend artikel is van een wetenschappelijk onderzoek dat gedaan is in samenwerking met een tv programma. Misschien dat dit jullie kan helpen Eén - Ook getest op mensen - Spermakwaliteit verbeteren | Eén
Hoi dames, mag ik ook nog meeschrijven? Wij gaan voor een 2e kindje. De vorige ronde was de eerste na het verwijderen van de koper spiraal. Dit wordt de 2e ronde. Ik ben 27 jaar. Mijn nod is 20 juni. En ja, ik herken het vooruit rekenen. Ben deze ronde ook weer gestart met temperaturen. Daardoor word ik er ook iedere ochtend aan herinnerd. Ik hoop voor ons allemaal op een vruchtbare maand! Wat een naar bericht voetstap. Ik hoop met je mee dat het binnenkort toch raak is.
Wat een grote groep al, gezellig hoor! Ook een hoop van de vorige lijst (helaas) Maar wel gezellig! Kan iemand mij erbij zetten? Barbsan, ronde 2, nod 18 juni!
Ik ben misschien heel blond, en gewoon nieuw hier. Maar hoe zet ik mijn cyclus ding onder mijn berichten? Kan iemand mij dit uitleggen, alvast bedankt!
Hallo meiden. Ook ik wil me weer melden en mee kletsen in het nod clubje. Hummeltje 1 32 jaar 2de kind Ronde 11 Nod rond 18 juni, maar zeker weten doe ik het niet omdat mijn cyclus behoorlijk schommelt. Afgelopen maand de zwemmers van vriendlief laten checken. Die zijn gelukkig goed. We proberen het nu nog tot augustus (dan ben ik een jaar gestopt met de pil)en als het dan nog niet raak is ga ik terug naar de huisarts. Ik gebruik ovulatie testen maar tot op heden dus nog niet raak. Voor iedereen heel veel succes de komende weekjes. Hopelijk gaat voor iedereen de wens in vervulling
Ik ben van de lijst gevallen merk ik... nIet zo erg, want alls is hier wat verlaat dus schuif ik op naar het volgende deel... Succes allemaal!
@voetstap; wat een vervelend bericht. Sterkte! Welkom Micera, Barbsan en Hummeltje. Ik hoop dat iemand anders jullie er even bij wil zetten op de lijst. Via de comp is dat makkelijker dan via de telefoon... @barbsan; in de bovenste balk kun je onder het kopje 'banners' een banner maken. Die code gebruik je dan bij 'gebruikersinstellingen' en dan 'handtekening wijzigen'. Succes @toekan; jij ook succes! Hier gaan we langzaamaan naar de vruchtbare dagen, maar weer hopen dat het gezellig maken om de dag lukt en manlief geen druk ervaart... Ik ga niks zeggen en hopen dat hij niet gaat zitten rekenen... Trusten!! X
@barbsan, je kan ook op een banner die je mooi vind klikken en dan kom je automatisch op de site van dr banner en kan je er zelf 1 maken. Daarna moet je de url kopiëren en plakken bij je handtekening zoals roosje al aangaf! @voetstap jeetje wat een naar bericht zeg! Sterkte ermee!! Even een kleine hart onder de riem, mijn oom heeft dit ook en mn tante was maar voor 50% vruchtbaar (door verkleefde eierstokken) en ze hebben op de natuurlijke manier 2 gezonde kinderen verwekt! So don't lose hope!! @ alle andere dames, heel veel succes deze ronde! We gaan voor een super roze lijst!
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (4): Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 17 juni (5): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ellamalou, 30 jaar, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 18 juni (3): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, .. jaar, ..e kindje, 2e ronde 19 juni (2): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje 20 juni (7): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Water27, 29 jaar, 2de ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 21 juni (2): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde 22 juni (1): wens86, 29, 1e kindje, ronde 5 Datumloos (3): Toekan Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Totaal: (27) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (3) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Welkom Micera, Barbsan, rica en hummeltje 1, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst, ik mis wel nog wat info van barbsan en rica, nl je leeftijd en hoeveelste kindje. @Toekan, misschien is het mijn fout. Ik kan je ook op datumloos zetten dan blijf je lekker met ons kletsen