Ik hoef me niet druk te gaan maken wanneer ik weer ga testen. Ik mag op rood..... helaas door naar ronde 5. Succes allemaal met volhouden om niet te vroeg te testen.Ik zal voor jullie duimen dat jullie op rose mogen!
Ik gebruik deze van sensitest, dag van mn cyclus weet ik ni juist hoe te berekenen. Weet wel dat ik 2 weken geleden men eisprong heb gehad
Wat goed ladies. Elkaar ondersteunen met wachten. Ik doe niet mee haha.. morgenochtend nog een keer voor de zekerheid..
Vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een dochter. En nu erg zwaar gevoel in mijn onderbuik. Pff ik wil testen maar het is nog zo vroeg!!!!
Precies dit! En ik was zwanger 😁 had geen kwalen pas toen ik ongesteld moest worden krampen in m'n buik. Zegt niks hoor kan dus zomaar
Hai meiden. Ik ben helemaal nieuw hier. Toch af en toe mentaal wel lastig. Mijn NOD is de 18e, maar net met ontlasting een beetje roze en een klein bloedpropje meegeveegd en dan denk je kutttt. Maar dan denk ik ook weer aan verhalen van mensen die al zwanger zijn en dat nog steeds hebben. Als dit zo rozig blijft dan doe ik de 18e gewoon een testje, om het zeker te weten, maar voor nu heb ik toch de hoop een beetje opgegeven. Iemand anders er ook ''last'' van? Ik voel me wel nog aardig optimistisch in de weg naar zwanger worden, want we zijn ook nog maar sinds eind januari bezig en dit was ook me eerste ronde met ovulatietesten, want heb heel onregelmatige cyclus.
Ik heb Teunisbloemolie gebruikt. M'n cyclus is van 30 tot 50 dagen naar 30 tot 36 dagen gegaan dus scheelt iets. Hierbij moet je wel zeker weten wanneer je eisprong is. Na je eisprong mag je dit namelijk niet innemen dat zou slecht zijn.
Ik vind het een leuk idee, maar mijn man is niet thuis van het weekend, hij gaat vrijdagmiddag weg. Als ik morgenochtend niet ongi wordt ren ik om 9.30 naar het Kruidvat.
Oh ik sta ook al op de lijst Wat leuk! Ica - 32jr - 2de kind - 1ste ronde - nod 21 juni? Wat een hoop roze hier al zeg! Leuk om te lezen. En ik duim heel hard voor iedereen die voor de volgende ronde gaat. Wil iemand even met mij meedenken of mijn NOD klopt? Op 21 mei heb ik mijn laatste pil geslikt, 25 mei werd ik ongesteld. Uitgaande van die 25 mei en dan 28 dagen vooruit kom ik op 21 juni toch als nod? Ik weet niet meer precies hoe ik moet rekenen. Heb niet het idee dat ik zwanger ben nu. Vorige keer heel erg duidelijk de innesteling gevoeld, warme opgezette borsten en allerlei steekjes en krampjes. Nu niets op gigantisch moe na
Begin vd middag was ik heel moe ineens, en tijdens de lunch duizelig. Verder rest vd dag pijntjes in onderbuik, en als ik ga zitten voelt mn riem niet prettig. Verder hele gevoelige tepels. Vandaag 14dgn geleden was mijn eisprong. Heb nooit gevoelige darmen en vanavond goed opgelet dat het vlees doorbakken was en nu ineens reageert mn lichaam er heftiger op als normaal.
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (9): Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 Bl0empje, 24 jaar, 2e kindje ronde 1 Nonma, 32, 5e ronde, 2e kindje Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 3 Hagedisje, 34 jaar, 1e kindje, ronde .. EstelleA, .. jaar, 1e kindje, ronde 1 17 juni (12): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Dniese, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Saskia2015, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma lablover, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje trotsema,33 jaar, 3e kind, eerste ronde na mk Nuage, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MK Badedas, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Linthee, .. jaar, ..e kindje, ronde .. 18 juni (8): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, 2e ronde Marlo, 29 jaar , 3e kindje , ronde 11 Paardenbloem, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde Flower5, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dobbie, .. jaar, ..e kindje Priscilla, 25 jaar, 2e kindje, ronde 10 19 juni (8): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Ab, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje Nikie86, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Essieee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Milou1991, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Deedee91, 24 jaar, 1e ronde, 1e kinjde Marietta, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje 1989meid, .. jaar ..e ronde, ..e kindje 20 juni (12): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Beempie, 31 jaar, ronde 4, 1ste kindje GYNN, 26 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Ellamalou, 31 jaar, 3e ronde, 1 ste kindje Jonymeisje, .. jaar, 15e ronde, .. e kindje kimmv2, 27 jaar, ronde 14, 3e kindje JufDoorgje 26 jaar 1e kindje 1e ronde 21 juni (5): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde Masrya, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje Sharon, 25 jaar, 2e kindje, 1e rond ica, 32jaar, 2de kind, 1ste ronde 22 juni (5): wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 kim2306 21 jaar, 1e kindje 1e ronde zusje84 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Liza28, .. jaar, 2e kindje, 1e ronde Datumloos (2): Water27, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje Totaal: (61) ♡ Zwanger (5), ♡ Ongesteld (9), MMM (3) *, Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (7) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Tja app zegt 20e maar die zei ook eisprong een paar dagen later. . Deze maand voor het eerst met ovulatietesten gewerkt en eisprong was dus 2 mei. Dus gemiddeld genomen zou dit dus mijn nod zijn toch? Reageer echt nooit gevoelig op eten en nu was t feest zeg maar. Ook een beetje misselijk. Ga nu dan ook mn bedje maar eens opzoeken Ps: vrijdag wel een tuurtest gehad maar daarna niet meer getest. Vriendlief heeft de testen verstopt anders maak ik mezelf helemaal gek met testen. Zondagochtend mag ik testen
heb je al hertest? Je NOD is pas 22, ik zou nog niet wanhopen Dat zou ik super vinden want dan word het voor mij minder moeilijk om te wachten tot zaterdag lol. Vandaag had ik enorme testdrang maar heb wij weeral kunnen bedwingen. Wel heel benieuwd naar mijn temperatuur van morgen en overmorgen en vrijdag Lijst is weer up to date, Welkom nieuwe dames en jammer voor de dames op rood Vanacht heb ik 11 u geslapen en daarnet net voor ik naar de BBB ging was ik weeral aan het hapen. Tijdens de BBB had ik beduidend minder kracht als anders maar daarna had ik zumba en daar was niets meer van krachtverlies te merken