Kheb het nog aangepast in de bovenstaande lijst. Balen en heel veel succes Voetstap met de volgende ronde
Ik kon het niet laten... Sorry. Had wel hele lichtgekleurde urine dus eigenlijk niet handig, maarrr... Ik zie een tuurstreepje!! Als ik er een blik op werp zie ik niks, maar als ik hem bestudeer zie ik wel degelijk een heel licht lijntje. Ik ga morgenochtend met ochtendurine proberen en hoop dan een duidelijkere streep te zien. Ben benieuwd!!!
Wat jammer voor je Voetstap, succes in de volgende ronde. Milou wat fijn dat hij in ieder geval niet spierwit is Spannend voor je! En inderdaad Caprice, viel me ook al telkens op zo netjes als jij de lijst bijhoudt! Ik heb me weer eens niet kunnen bedwingen. Had de digitale clearblue voor morgenochtend gehaald in de veronderstelling dat ik er 1 had. Vond het al zo duur, bleek dat ik een verpakking met 2 testen had. Dus kon het niet laten om 1 daarvan nu vast te gebruiken. Met middagurine na veel drinken nota bene. Dom, maar het mocht de pret niet drukken. Ik ben blij met het resultaat en ga het nu eindelijk zelf ook geloven!
Ja caprice, dat mag ook best eens gezegd worden. Dat doe je goed! @paardenbloem: gefeliciteerd hoor! Ik maakte natuurlijk meteen een foto, maar daarop is hij niet te zien. Het is echt een tuurstreepje. Laat mij ook nog maar even op negatief staan (of op tuur mag ook). Hier nog de foto:
Bedankt Caprice en Milou! Milou ik heb geprobeerd heel goed te kijken maar zie het inderdaad niet. Maar het is ook een wat wazige foto. Hou de moed erin en veel succes, spannend joh!
Ja zoals bij jou. ik had zo'n hoop voor jou gezien je tuurtest die toch behoorlijk duidelijk was. Wat mij betreft ik hoop dat mijn temperatuur niet dropt morgen en overmorgen dan testen. Ik voel mij precies een kachel, heb het echt mega warm
Zie hem nog niet Milou , enne dacht dat jij ook pas vanaf zaterdag zou gaan testen Hoop voor je dat het morgen duidelijker is voor je!
Gefeliciteerd meiden op roze!! Wat super leuk om te lezen allemaal, word daar blij van! Hoop zwangere deze maand zeg, fantastisch🎉