Goedemorgen dames! Mag ik mij nog in dit topic aansluiten? Ik ben kwartel89, 25 jaar. Niet echt rondes, omdat het niet gepland is, maar 2e keer dat we niet aan veiligheidsmaatregelen deden, dus je zou het kunnen zien als 2e ronde. En het zou meer dan welkom zijn! Ik heb licht positief getest, maar mijn NOD is pas 21, juni en omdat ik soms een langere cyclus heb misschien nog later... Vind het heel spannend! Ik lees graag met jullie mee Heel veel succes allemaal!
Ja haha hij lag pas een paar uurtjes in bed om in het ritme te komen voor de nachtdiensten. Letterlijk slaapdronken dus
Meiden... Ik denk dat het bij mij raak is. Op het toilet zag ik licht een streepje dus ik naar de woonkamer. Vriend er bij en wij zien beide een streep, zelfs zonder bril van een afstandje. Heb geprobeerd een foto te maken maar is erg onduidelijk. Heel onwerkelijk dit. Ga vanmiddag gelijk naar de winkel voor meer testen en dan kan ik die morgen ochtend nog snel testen voordat ik een weekend weg ben.
Ik vind dit een beetje een naar berichtje. Zeker omdat ik totaal niet het idee heb dat ik zwanger ben en er juist heel luchtig in sta. Dus snap niet waar je t op baseerd. Ik ben al ruim een jaar bezig zwanger te raken en bij mijn dochtertje duurde dit zelfs 3 jaar. Dus mij hoor je echt niet zo snel meer zeggen dat ik denk zwanger te zijn!
Hihi, dankje. Blijft altijd spannend, maar denk het niet hoor! Nog veel spannender voor jou als je nog nooit overtijd bent geweest! Heb goede hoop voor je en mijn duimen draaien (en dat onder het typen) Vanavond een feestje dus wil wel graag weten waar ik aan toe ben
♥ NOD lijst 16 t/m 22 juni 2015 ♥ 16 juni (9): Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 20 dogs84, 30jaar, 2e kindje, ronde 10 Dandelion87, 28, 1e kindje, ronde 3 Bl0empje, 24 jaar, 2e kindje ronde 1 Nonma, 32, 5e ronde, 2e kindje Roosje000, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 3 Hagedisje, 34 jaar, 1e kindje, ronde .. EstelleA, .. jaar, 1e kindje, ronde 1 17 juni (12): Kanelly1981, 34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fiol, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Patruusje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Dniese, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Saskia2015, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Voetstap, 34 jaar, 2e kindje, ronde 43 newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 3e ronde na ma lablover, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje trotsema,33 jaar, 3e kind, eerste ronde na mk Nuage, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MK Badedas, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Linthee, .. jaar, ..e kindje, ronde .. 18 juni (8): Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 9 Hummeltje 1, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, 2e ronde Marlo, 29 jaar , 3e kindje , ronde 11 Paardenbloem, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde Flower5, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dobbie, .. jaar, ..e kindje Priscilla, 25 jaar, 2e kindje, ronde 10 19 juni (8): Mystiek, 30 jaar, ronde 20, 1e kindje. Abb, 25 jaar, ronde 32, 1e kindje Nikie86, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Essieee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Milou1991, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Deedee91, 24 jaar, 1e ronde, 1e kinjde Marietta, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje 1989meid, .. jaar ..e ronde, ..e kindje 20 juni (12): Babbelboxje, 1e kindje, ronde 4 Disneymama, 26 jaar (dan 27), ronde 3 (na mk), 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 17, 1ste kindje Mizz bunny, 32 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Wiella 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Beempie, 31 jaar, ronde 4, 1ste kindje GYNN, 26 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Caprice, 34 jaar, 1 ste ronde na MK, 1 ste kindje Ellamalou, 31 jaar, 3e ronde, 1 ste kindje Jonymeisje, .. jaar, 15e ronde, .. e kindje kimmv2, 27 jaar, ronde 14, 3e kindje JufDoorgje 26 jaar 1e kindje 1e ronde 21 juni (5): twins, 30, 3e kindje, ronde 3 Rica, .. jaar, 3e kindje, 4e ronde Masrya, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje Sharon, 25 jaar, 2e kindje, 1e rond ica, 32jaar, 2de kind, 1ste ronde kwartel89, 25 jaar, ..e kindje, 2de ronde 22 juni (5): wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 kim2306 21 jaar, 1e kindje 1e ronde zusje84 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Micera, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Liza28, .. jaar, 2e kindje, 1e ronde Datumloos (2): Water27, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje Totaal: (62) ♡ Zwanger (12), ♡ Ongesteld (16), MMM (3) *, Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Welkom kwartel89 Voorzichtige proficiat Deedee91 De lijst is weer up to date Ik ben er zo ongelooflijk nerveus voor. Zeker met mijn temperatuurkaartje die echt super is. Maar ben zo bang voor een temperatuurdrop morgenochtend en dan weet je dat het waarschijnlijk niets is. ik ga waarschijnlijk uit zenuwachtigheid vandaag enkele keren overdag ook tempen om te zien of mijn temperatuur lekker hoog blijft lol. Hoe loopt jou temperatuur trouwens?
Blegh, ik voel me helemaal niet lekker vandaag. Moe, misselijk, draaierig. Alles stinkt. Dat wordt een lange werkdag. Nu maar hopen dat het voor een goed doel is.
zelfs met een daling kan je nog zwanger zijn. Bij mijn vorige zwangerschap zakte ik op 13 dpo opeens een flink stuk in temperatuur. De dag daarna was hij weer hoger en testte ik knalpositief
Ik denk dat sommige meisjes zoals jij die nog niet lang bezig zijn heel enthousiast zijn en vanalles willen voelen (placebos). Maar mensen die nog niet veel geluk hebben gehad op dat vlak zijn gewoon heel voorzichtig. zoals ik die bijv niet voor NOD wil testen en die ook bang ben om weer een MK te krijgen. Maar ik denk dat iedereen hier wel weet dat je het niet slecht bedoelde
Ja je hebt mss wel gelijk.. Ik denk dat ik een beetje teveel wil helpen en daardoor soms raar overkomt.
Geeft niet. Sorry ook van mijn kant. Ik voelde me een beetje aangevallen, omdat ik juist alles doe om niet bij symptomen stil te staan. (die duivelse hormonen ook)