Wauw, zoveel zwangeren! DIKKE PROFICIAT ALLEMAAL!! Ik heb hier even mijn banner ook aangepast en mijn NOD een dagje opgeschoven omdat ik ook niet zeker ben van mijn eisprong (ik denk 7 of mss zelfs pas 8 juni). We zullen zien. Heb geen kwaaltjes, buiten dat mijn borsten nog steeds niet op springen staan en gevoelig zijn (zoals ik altijd voor mijn ms krijg) en het constant maar echt constant de grote boodschap doen . Maar het overvloedig witverlies dat zovele prille zwangeren hebben, heb ik toch niet (ik heb dat sowieso al zelden). Als ik vandaag/morgen mijn ms niet gekregen heb, ga ik maandag toch eens een testje wagen.
Het klinkt een beetje gek maar ik had een beetje hoop op een innestelingsdip in m'n temperatuur. Dat had ik bij m'n vorige zwangerschap ook. Weet dat het niet perse wat hoeft te betekenen maar ging er stiekem een beetje vanuit
Meiden ik val even in! Ik heb een vraagje en zag dat deze groep actief is. Ik heb vanaf zondag bruine afscheiding ( paar druppels per dag) gister was mij nod dag en nog steeds paar druppels. Menstruatie blijft uit. Kreeg savond gekke borsten beetje trekkerig en vannacht werd ik wakker van pijnscheuten/ zeurderige pijn in buik ( links) nu inde ochtend nog steeds ook zijn mijn darmen erg aan het rommelen. Moet ik me zorgen maken of zou het zomaar kunnen dat het zo ver is. Gebruik trouwens clomid omdat ik pcos heb
Geleficiteerd!! Weer een hele club zwangeren!! Voor alle mensen die mk hebben gehad. Heel veel sterkte de komende tijd met stressen. Wat lijkt me dat eng. Tuurlijk hou je er altijd rekening mee. Maar als het al eens gebeurd is weet je hoe groot het verlies is. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe. Alle rode mensen succee de volgende ronde!!
Je moest gisteren tocho ngesteld worden? Dan ben je zeker niet te vroeg. Action of kv test halen. Je weet t nooit.
Succes! Alle andere "roze" dames; van harte!!!!! Super! Ben benieuwd hoe 't bij Milou is........! Hoop dat ze mooi nieuws had vanochtend!
Proficiat dames! Ik kwam inderdaad ook even spieken voor Milou Zo benieuwd! Bedankt voor de uitnodiging voor de club, moet zometeen werken tot middernacht maar zal z.s.m. voorstellen. Fijn weekend!