Als je het niet doet dan denk je ook steeds zal het....misschienmet jezelf afspreken morgen of overmorgen (wat beter is voor de verdubbeling) als hij dan nog wit of licht is dat je stopt.
Toch nog een paar tuurtesten, wat spannend. Ik hoop voor alle dames die nog wachten dat het iets moois wordt. En balen voor de rode dames, hopelijk wordt de volgende ronde vruchtbaar. Vandaar is mijn NOD, en het is gelukkig ook een NOD. Ik ben niet ongesteld geworden Voel me al behoorlijk zwanger, vooral door de misselijkheid.
Ja ik vindt t dus moeilijk hcg geeft toch aan dat iets speelt/speelde en de fa zegt dat niet goed kan zijn.. Zit er gewoon echt even doorheen
Kennen jullie dat ook als je buik in houd en dan allemaal steken in je baarmoeder kreeg. Ik had het bij bijde zwangerschappen. Mijn buik is erg opgezet. Morgen weer testen en dan zie ik of het echt een streepje was.
In principe wel. Bruinverlies is oud bloed en zou dus van niet-menstruatie-gerelateerde plek (of zoiets) kunnen komen. Wacht nog een paar daagjes en dan toch nog een keer testen denk ik. @ micera: spannend!!!! @ Damen: oeh, je geeft me echt weer hoop! Als ik uit ga van mijn ovulatie op 9 juni, dan is zaterdag 4 dagen na NOD. Sowieso zit ik vreselijk in spanning, want ik ben òf al een dag overtijd (ovulatie 7 juni?) òf ik moet morgen ongesteld worden (ovulatie 9 juni?) dus ik stress hem best een beetje. Ik krijg morgen weer nieuwe testen binnen. Die negatieve van jou... waren die met een extra gevoelige test? of een gewone? @ Masrya: als je je bedenkt dat hcg ongeveer iedere 2 à 3 dagen verdubbelt, zou ik denk ik in jouw situatie pas over twee dagen weer een testje wagen of misschien zelf pas over drie dagen. Hoe moeilijk ook... misschien is er morgen nog niet veel verandering qua kleur en dan stel je jezelf ook teleur. Ik hoop zo voor je dat fa het niet helemaal goed gezien heeft en je zwangerschap gewoon heeeel pril is... Ik heb er natuurlijk echt geen verstand van, maar dat hoop ik echt voor je!
Die negatieve waren met action testen haha was zo niet zo gevoelig denk ik. Ik ben 4 maanden aan t stressen geweest. Werkt echt niet mee. Ik wilde deze maand skippen omdat ik over 2 weken m'n diploma uitreiking had, dacht aan een mooi feestje en we hebben geen haast.. Sja en dan toch gebeurd t
Dat heb ik met mijn borsten. Een paar dagen (ong. 4-5) voordat ik ongesteld werd kreeg ik altijd ontzéttend pijnlijke borsten. Zonder bh lopen was bijna niet mogelijk omdat ze dan zo zwaar voelden en echt pijn deden. Nu heb ik helemaal nergens last van... alleen mijn tepels zijn gevoelig. Haha dat hoor je vaker he? Dat als je er niet meer zo heftig mee bezig bent, het toch ineens gebeurt. Mijn collega was al 2,5 jaar bezig voor de tweede. Ze heeft toen op een markt gestaan om de babykleertjes van haar eerste te verkopen en drie keer raden... een maand later had ze een positieve test in handen. Gefeliciteerd met je diploma!
@milou1991.. Normaal had ik ook gevoelige borsten net na eisprong.. Ook daar Nu geen last van.. Heb eigenlijk nergens last van😁😝
Ik heb juist dat ik zo snel mogelijk me bh weer uit wil haha misschien dan toch een ongesteldheid kwaal dan
Ha, same here. Altijd superpijnlijke en gespannen borsten een paar dagen voor mijn menstruatie maar nu gewoon niks. Wel heb ik al een week of zo de herkenbare krampen die ik steeds heb maar tot nu toe niks. Mijn vorige cyclus was 33 dagen (normaal gezien steeds rond de 29/30 dagen) dus zou mijn nod morgen zijn. Ik heb daarstraks 2 testjes gedaan: 1tje van de action (die van life care), die was omowit en 1tje van kruidvat (die met de paarse dop) en op die test had ik een blauw pennenstreepje (=negatief) dus denk dat ik gewoon mijn menstruatie opwacht.
@milou ik denk ook dat dat t verstandigst is.. maar weet niet of ik dat kan volhouden. Heb liever dat ik ongesteld wordt dan deze onzekerheid
Nou hè... Dat heb ik dus ook, en nou schaam ik mij daarvoor omdat het bij jou zoveel heftiger is en ik dus eigenlijk niet moet zeuren vind ik. Maar ik begrijp je gevoel heel goed! @GYNN: Ik ben benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren!
@masrya dit klinkt echt niet goed. Das de waarde van de dag van innestelling dus heel heel laag. @Damen heel voorzichtige proficiat. Ik voeg je toe aan de zwangerenclub van deze nodgroep zodra ik terug ben van vakantie Kan iemand voor mij de lijst updaten. Ik ben op vakantie en op de gsm is dat niet zo heel handig.
Damen gefeliciteerd!! Trotsema ik zie hm ook! Hier; m'n temp in een keer gekelderd! Die zag ik ff niet aan komen.. ( zou gaan testen vandaag maar dat hoeft niet meer